Работал в 1 компании 1 год 6 месяцев
Другое
Retention Bonus Manager
-
Другое
1 год 5 месяцев
07.2023 - 12.2024
Experienced gambling professional with more than 3 years of experience. I have held the positions of Retention Bonus Manager, VIP Support Quality Assurance Manager and VIP Manager. I have in-depth knowledge of customer retention, analyzing the effectiveness of loyalty programs and increasing customer satisfaction. I have a high level of responsibility, analytical thinking and the ability to build effective interaction with clients and teams. I am confident in CRM tools, understand the specifics of the VIP segment and strategies for working with high-value clients. I am looking for opportunities to apply my experience and skills to develop my business and increase customer satisfaction.
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Владеет языками
Английский
выше среднего
Egor
Egor
Retention manager
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 11 часов назад