Працювала в 6 компаніях   12 років 8 місяців

Транспорт та Логістика, Банки

Спеціаліст з комплаєнсу

Укрпошта

Транспорт та Логістика

1 рік 7 місяців

05.2023 - до теперішнього часу

Впровадження та реалізація процесів комплаєнсу :, управління корпоративною культурою, управління комплаєнс, ризиками, управління конфліктом інтересів, управління повідомленнями про порушення кодексу етики та ділової поведінки та/або антикорупційної програми, перевірка ділових партнерів на комплаєнс, ризики, управління подарунками та діловою гостинністю, встановлення правил та контролів по взаємодії із органами державної влади, політичними партіями та благодійними організаціями, здійснення внутрішніх розслідувань комплаєнс, інцидентів. Розроблення та впровадження :, проектів розпорядчих, нормативних, методичних та інших документів товариства з питань комплаєнсу, програми навчальних заходів та проведення тренінгів з питань комплаєнсу, інформування, навчання та консультування працівників товариства з питань, що віднесені до компетенції комплаєнсу, з метою формування комплаєнс, культури в товаристві. Робота з повідомленнями про порушення кодексу етики та ділової поведінки та інших документів з питань комплаєнсу. Перевірка ділових партнерів на предмет наявності комплаєнс, ризиків. Моніторинг існуючих бізнес, процесів в товаристві з метою виявлення та оцінки комплаєнс, ризиків та вжиття відповідних заходів реагування. Здійснення заходів з виявлення та сприяння врегулюванню ситуацій конфлікту інтересів. Впровадження практик комплаєнсу в корпоративну культуру товариства. Здійснення заходів щодо впровадження та розбудови культури доброчесності та комплаєнсу в товаристві. Проведення внутрішніх перевірок/розслідувань комплаєнс інцидентів та надання відповідним органам товариства звітів за результатами таких розслідування та рекомендацій щодо реагування, врегулювання та усунення в майбутньому відповідних порушень. Моніторинг змін до законодавства україни щодо питань, які відносяться до компетенції підрозділу, а також контроль за інформуванням органів та підрозділів товариства щодо таких змін підтримання нормативних документів та методологічних матеріалів товариства з управління процесами комплаєнсу в актуальному стані. Опрацювання матеріалів, складання звітів, первинних та інших документів товариства

Головного фахівця департаменту

Ощадбанк

Банки

3 роки 2 місяці

02.2020 - 04.2023

Впровадження внутрішніх нормативних документів банку щодо закупівель. Проведення комплексного аналізу системи закупівель банку. Аналіз факторів ризику, притаманних закупівлям. Виявлення зон ризиків. Оптимізація закупівельного процесу, що охоплює всі етапи, від планування закупівель до підписання договору. Визначення шляхів підвищення ефективності закупівельного процесу, зниження кількості порушень, ризиків та можливих втрат банку. Забезпечення контролю за комплаєнс ризиком, що виникає у взаємовідносинах банку з клієнтами та контрагентами з метою запобігання участі та/або використання банку в незаконних операціях. Забезпечення функціонування в банку ефективного механізму виявлення потенційного чи реального конфлікту інтересів та здійснення належного управління таким конфліктом з метою уникнення негативного впливу приватних інтересів на об єктивність прийняття працівниками банку рішень під час виконання посадових обов язків. Проведення комплексного аналізу системи спонсорської та благодійної діяльності банку. Виявлення зон ризиків. Визначення принципів, підходів та заходів контролю над благодійною та спонсорською діяльністю з метою недопущення корупційних дій. Забезпечення функціонування системи управління ризиками шляхом здійснення своєчасного виявлення, вимірювання, моніторингу, контролю, звітування/ інформування і надання рекомендацій щодо пом якшення комплаєнс, ризику в межах функцій. Моніторинг системи внутрішнього контролю в частині забезпечення організації контролю за відповідністю діяльності банку вимогам законодавства україни, нормативно, правових актів національного банку, внутрішньобанківських документів, стандартів професійних об єднань, дія яких поширюється на банк. Участь у дослідженні подій внутрішнього та зовнішнього шахрайства. Дослідження інформації щодо порушень в діяльності банку

Головного спеціаліста відділу забезпечення та договірної роботи департаменту

УКРГАЗБАНК АБ

Банки

3 роки 11 місяців

03.2016 - 02.2020

Закупівля іт обладнання, ліцензій програмного забезпечення, телекомунікаційних послуг, розробки програмного забезпечення та сервісного обслуговування. Написання та узгодження технічного завдання для тендерної закупівлі. Забезпечення процедур електронних закупівель. Контроль та моніторинг закупівель. Аналіз тендерної документації переможця електронних торгів, написання висновків та узгодження з підрозділами банку. Підготовка, узгодження та підписання договору з переможцем торгів. Супроводження існуючих договорів, узгодження рахунків з бухгалтерією банку. Поточні закупівлі без проведення електронних торгів. Моніторинг ринку постачальників. Ведення бази договорів та постачальників

Спеціаліста відділу забезпечення

ПРАВЕКС БАНК / PRAVEX BANK

Банки

1 рік 1 місяць

02.2015 - 03.2016

Ведення справ з постачальниками згідно з критеріями зниження витрат та критеріями технічної, комерційної та фінансової надійності. Систематичне проведення пошуку нових постачальників для зниження витрат. Організація процедури проведення тендерів та переговорів з постачальниками та забезпечення дотримання встановлених строків. Забезпечення вибору постачальника страхових послуг для банку із залученням страхового брокера. Проведення закупівельної діяльності для усієї мережі банку у відповідності до політики закупівель. Контроль процесу закупівлі товарів та послуг ( інформаційних технологій, обладнання, офісної техніки, транспортних засобів, комп ютерного та витратного обладнання, для друку чеків тощо ) . Підготовка документації, необхідної для співпраці з постачальниками та виконання закупівлі. Укладання та супроводження договорів банку. Взаємодія з внутрішнім аудитом, аудитом материнської компанії та іншими контролюючими органами щодо прозорості роботи підрозділу та забезпечення виконання закупівельного процесу

Старшого спеціаліста відділу юридичного стягнення

ПРАВЕКС БАНК / PRAVEX BANK

Банки

1 рік 10 місяців

04.2013 - 02.2015

Супроводження 200 споживчих кредитів. Координування роботи спеціалістів відділу. Робота з документообігом відділу. Контроль, підготовка та зведення звітів по роботі з проблемною заборгованістю кредитного портфелю відділу. Формування звітів по портфелю підрозділу щодо погашення клієнтами заборгованості у програмі oraclebipublisherenterprise на постійній основі. Робота з системою електронних торгів "сетам" на предмет контролю призначення та результатів електронних торгів. Підготовка та підписання договорів з колекторськими та юридичними компаніями. Взаємодія з внутрішнім та зовнішнім аудитом щодо проблемного портфелю підрозділу. Консультування відділень банку по стратегії врегулювання проблемної заборгованості клієнтів. Взаємодія з органами державної виконавчої служби. Виконання доручень керівника відділу. Розподіл грошових коштів, що надійшли від погашення проблемної заборгованості. Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції

Економістом департаменту карткового бек, офісу

ПРАВЕКС БАНК / PRAVEX BANK

Банки

11 місяців

05.2012 - 04.2013

Здійснення цілодобового аналізу карткових операцій на підставі звітів, отриманих від прат "український процесинговий центр" оn, line і off, line звітів. Здійснення телефонних дзвінків клієнтам, держателям платіжних карток банку з приводу отримання інформації відносно трансакцій, легальність проведення яких носить підозрілий характер. Здійснення зміни карткових обмежень по телефонному дзвінку клієнта або на підставі додаткової угоди до договору на відкриття та обслуговування карткового рахунку. Розблокування/термінове розблокування нових платіжних карток, розблокування платіжних карток заблокованих по причині трьохкратно невірно введеного пін, коду. Ведення бази даних платіжних карток, що затримані банкоматами банку та в еквайринговій мережі. Організація взаємодії з іншими банками в процесі затримання/видачі платіжних карток. Надсилання платіжних карток до інших банків згідно процедури feecollection. Здійснення реєстрації та обробки заяв клієнтів і службових записок відділень банку з питань виникнення спірних трансакцій ( блокувань, списань грошових коштів з карткових рахунків ) . Ведення електронної бази даних по роботі з chargeback ами. Консультування відділень банку та клієнтів з питань, що стосуються безпеки проведення розрахунків платіжними картками

Ключова інформація

Уважність до деталей
Ефективне управління часом
Вирішення проблем
Міжкультурна компетентність
Комунікаційні навички
Внутрішній аудит у банку

Навчалась в 2 закладах

Державний університет інформаційно, комунікаційних технологій

Інформаційних технологій, інформаційні мережі зв'язку здобула кваліфікацію : науковий співробітник ( електроніка, телекомунікації ), викладач вищого навчального закладу, інженер в галузі електроніки та телекомунікацій

Київ, 2012

Державний університет інформаційно, комунікаційних технологій

Менеджмент, менеджер, економіст

Київ, 2012

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

базовий

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

0371-АК

Київ, 2023

Підготовка уповноважених з антикорупційної діяльності

Євгенія Володимирівна

Комплаєнс

Київ

55 грн.

35 років

повна зайнятість

Оновлено 5 днів тому