Працював в 7 компаніях   19 років 3 місяці

FMCG

Заступник директора з експорту та маркетингу на ринках Центральної Азії.

Нові Продукти, Група Компаній /New Products Group

FMCG

3 роки 9 місяців

01.2020 - 10.2023

Вихід на ринки Казахстану та Узбекистану (+ 15% к обсягу експорту компанії в шт) з відкриттям представництва в Казахстані. Запуск 3 контрактних виробництв (ботлінг енергетичних та слабоалкогольних напоїв)

Побудова усіх ланцюгів поставок та фінансових потоків для контрактних виробництв з нуля (сировина/матеріали, товар, зберігання та експорт з 3PL операторами)

- Операційне управління бізнесом компанії на ринках Центральної Азії. - Організація локального виробництва та ланцюгів поставок (Азербайджан, Узбекистан, Грузія).

- Розвиток дистрибуції на ринках Центральної Азії (Казахстан, Азербайджан, Узбекистан). - Розробка та реалізація комплексних стратегій розвитку бізнесу на ринках Центральної Азії.

- Управління стратегічним та оперативним маркетингом і трейд-маркетингом на ринках (Азербайджан, Узбекистан, Казахстан).

У прямому підпорядкуванні: Директори 2 представництв, Саппорт менеджери, Трейд маркетолог, Спеціаліст з аналітики, Менеджер з контрактного виробництва.

Менеджер з маркетингу на експортних ринках

Нові Продукти, Група Компаній /New Products Group

FMCG

4 роки 2 місяці

11.2015 - 01.2020

Вихід на ринок РБ (до 22 р) з NRG категорією з досягненням 10 % долі ринку країни в NRG у піку.

Запуск сезонних комунікаційних та трейд- маркетингових кампаній які в комплексі забезпечували стабільний розвиток кожного ринку на рівні + 10 + 30% росту щорічних продажів в шт (РБ, Вірменія, Грузія, Азербайджан, Молдова)

Розробив з R&D та запустив нові експортні SKU для PIT BULL (Original, Vitamin, Barberry) які на сьогодні становлять до 20% всього експорту компанії

Розробив і запровадив нові підходи та стандарти для формування експортного портфелю компанії

- Адаптація поточних та розробка нових продуктових лінійок та брендів компанії для експортних ринків

– неймінг/склад/дизайн. САН (FAB/RTD) та NRG категорії.

- Розробка та реалізація маркетингових та трейд маркетингових планів, бюджетів, P&L, активностей для ключових ринків та партнерів.

- Розробка комплексних стратегій виходу на нові ринки та в нові категорії – Ізраїль, Нігерія, Молдова, Казахстан, Вірменія, РБ, Китай

- Підготовка та адаптація Key Visual, комунікацій, POSM, презентаційних матеріалів, контенту та креативу для експортних ринків.

- Збір та систематизація маркетингової інформації про потенційні ринки збуту Європи, MENA, (Euromonitor, Canadean).

- Координація роботи агентств з проведення досліджень, digital, ATL та BTL на зовнішніх ринках Азербайджан, Молдова, Вірменія, РБ, Грузія

Керівник відділу роботи з Private label и NPD

LAUFFER

FMCG

3 роки 2 місяці

09.2012 - 11.2015

З 13 по 14 рік забезпечив для компанії статус ключового партнера АТБ у категорії Private label для майонезу та спагеті.

З 14 по 15 рік запустив 2 контрактні виробництва макаронних виробів та 1 для виробництва майонезу після блокування виробництв у Донецьку

- Організація виробництва брендів компанії з "0" від тендеру до готового продукту.

- Збутова стратегія, побудова бізнес-процесів для проектів Private label (зовнішні Клієнти та власні потреби).

12.2012 – 04.2013 Регіональний директор з маркетингу ПАТ Хліб (Хлібозавод №8), Дніпро - Розробка довгострокової та короткострокової стратегії розвитку підприємства. - Підготовка та запуск лінійки високомаржинальних продуктів. - Розробка бренд архітектури.

09.2012 – 12.2012 Керівник відділу маркетингу «Харківський хлібокомбінат Слобожанський» Категорія товару: мучні кондитерські вироби. - Розробка маркетингової стратегії та бренд архітектури. - Комплексна підготовка до запуску кондитерського проекту

Маркетинг менеджер, експортні ринки

АВК

FMCG

1 рік 7 місяців

02.2011 - 09.2012

Стабільний ріст ключових ринків експорту Молдова, Узбекiстан, Латвія, Азербайджан, РБ від +5 до + 15% на рік.

Сформував MML для експорту та адаптував портфель для MENA ринків- Розробка та адаптація продуктів для експортних ринків (Східна Європа, Прибалтика, Кавказ, Середня Азія, Казахстан).

- Управління асортиментним портфелем на експортних ринках.

- Організація участі компаній в міжнародних виставках (ISM 2012, Кельн). - - Запуск продуктів Заморський Птах, Lemondini, Malinchello, Shelty, Musse на локальний та міжнародні ринки (Молдова, Узбекiстан, Латвія, Азербайджан, РБ)

- Запуск сезонних продуктів та програм для експортних ринків.

Директор з маркетингу, Член ради директорів групи

Хлібодар, ТзОВ

FMCG

1 рік 5 місяців

03.2009 - 08.2010

Збільшення частки ринку в категорії кондитерські вироби, хлібобулочні вироби, борошно.

Виведення на ринок нових високомаржинальних брендів (Міні, Хлібодар здоров'я, Біблійний хліб)

Диверсифікація бізнес напрямків та розширення географії присутності (хлібобулочні вироби, кондитерські вироби, мука, власна торгова мережа).

- Репозиціонування та рестайлінг основного бренду з покращенням показників впізнаваності та лояльності до марки.

- Систематизація процесу ціноутворення

- Виведення на регіональний ринок нових брендів та підготовка до виходу на національний рівень мучної кондитерської группи

- Керування внутрішнім (корпоративним) та зовнішнім PR.

У прямому підпорядкуванні: 2 бренд менеджера, продакт менеджер та PR менеджер. -

Бренд менеджер горільчаної групи

Marcom

FMCG

1 рік 1 місяць

01.2008 - 02.2009

Розробка, бюджетування, погодження фінансування та реалізація маркетингових планів для виведення нових імпортних брендів у сегменті Luxury на ринок України. (ATL, BTL, PR, event).

- Планування продажу та координація роботи трейд відділу.

- Адаптація рекламних матеріалів та комунікації під особливості внутрішнього ринку.

- Аналітика та складання звітів вендорам

Керівник міжнародного відділу департаменту маркетингу та реклами

Global Spirits

FMCG

3 роки 9 місяців

01.2004 - 10.2007

- Розробка, реалізація контроль та аналіз маркетингових заходів ТМ Хортиця, Благофф, Медовуха в країнах експорту (СНД, Північна Америка, Європа). У прямому підпорядкуванні: 2 маркетинг менеджера зовнішніх ринків.

04.2005 – 02.2007 Бренд менеджер алкогольних брендів: Запорізька Січ, Перша столиця

2004 – 04.2005 Перший помічник Бренд менеджера ТМ Хортиця • Планування, організація та контроль ATL та BTL кампаній.

- Робота з виробництвом, ціноутворення та асортиментною лінійкою.

- Перший рестайлінг ТМ Хортиця.

Навчався в 1 закладі

"Класичний приватний університет"

Маркетинг

Запоріжжя, 2007

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Російська

рідна

Українська

рідна

Додаткова інформація

Свій розділ

Полное резюме с контактами и рекомендациями - по запросу

Роман

Директор з експорту; Директор з розвитку; Операційний директор

Київ

3 000 $

40 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 14 годин тому