Працювала в 9 компаніях   24 роки 10 місяців

Промисловість та Виробництво, Інше, Енергетика та Енергоносії, Торгівля роздрібна / Retail, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Освіта

Менеджер з персоналу

ТОВ Індастріал Сістемз

Промисловість та Виробництво

2 роки 9 місяців

11.2020 - 08.2023

оптова торгівля та сервісне обслуговування енергетичного обладнання | >30 ш.о., частка ринку 6%

Рекрутинг: дистанційне закриття вакансій регіональний менеджер, менеджер з продажу, інженер-механік, сервісний інженер, робота з брендом роботодавця (позиціонування компанії на ринку праці, просування привабливого для претендентів та співробітників образу роботодавця, формування EVP, внутрішні комунікації)

Кадрове адміністрування: штатний розпис та розробка посадових інструкцій, колективний договір, оформлення прийняття, звільнення, відпустки, табелювання.Організаційний супровід навчання

Досягнення:

  • зменшила плинність кандидатів за рахунок підвищення якості відбору на »30%
  • налагодила процес внутрішніх комунікацій
  • упорядкувала ведення кадрового документообігу, збереження та архівування персональних даних

Менеджер з персоналу, рекрутер

САМОЗАЙНЯТІСТЬ

Інше

1 рік

10.2019 - 10.2020

проект приватна медична клініка: закриття вакансії адміністратор медичного закладу та лікар-фізіотерапевт за допомогою розміщення в Facebook за 2 тижні, введення на посаду підібраних кандидатів, проведення опитування за Q12 та діагностика мотивації співробітників

проект компанія з надання електромонтажних послуг: закриття вакансій через Facebook та Instagram (лендінг, платна реклама) в т.ч. дистанційно виконроб, менеджер з продажу, електромонтажник.

Начальник управління з персоналу

АТ "Сумигаз"

Енергетика та Енергоносії

3 місяці

06.2019 - 09.2019

енергетика | »2000 ш.о.

  • Управління процесом пошуку, оцінки, підбору та адаптації.
  • Розробка, планування та організація процесу розвитку та навчання персоналу: курування програми зі створення та розвитку кадрового резерву.
  • Розробка нормативної та регламентуючої документації процесу роботи з кадровим резервом.

Досягнення:

  • сформувала внутрішній кадровий резерв для посад перспективного та ключового рівня;
  • розробила індивідуальні плани розвитку кожного резервіста (85 працівників).

Начальник відділу персоналу

КОНЦЕРН «НІКМАС»

Промисловість та Виробництво

2 роки 6 місяців

11.2016 - 05.2019

промислове виробництво та сервісне обслуговування енергетичного обладнання | »3000 ш.о., частка ринку 12%

Начальник відділу навчання та розвитку персоналу (трав. 2018 – трав. 2019)

Організація навчання співробітників: розробка навчальних програм, проведення тренінгів для співробітників.

Організація виробничого навчання новим та суміжним професіям

Робота з кадровим резервом: організація та проведення щорічного оцінювання, розробка програм індивідуального розвитку.

Підбір зовнішніх провайдерів у навчанні співробітників.

Внутрішні комунікації: проведення опитувань, створення контенту для інтранет

Досягнення:

  • запровадила систему оцінки персоналу за компетенціями.
  • розробила систему роботи з внутрішнім кадровим резервом.
  • розробила тренінг з корпоративних стандартів.

Рекрутер (лист. 2016 – трав. 2018)

Організація системи підбору персоналу: пошук, розміщення вакансій, оцінка на відповідність професійним та особистісним якостям, проведення співбесід, супровід кандидата на всіх етапах узгодження, адаптація нових працівників.

Підбір mid-level, бек офіс, пошук унікальних фахівців.Виявлення потреби у персоналі, складання кваліфікаційних вимог та компетенцій; розробка профілів посади.

Курування процесу введення на посаду та адаптації персоналу.

Організація стажувань для нових працівників.

Моніторинг ринку праці та заробітної плати.

Досягнення:

  • підвищення якості підбору через використання інструментів оцінювання персоналу на етапі відбору на 30%
  • знизила вартість підбору шляхом використання інструментів hr-marketing на 20%
  • зменшила плинність кадрів на етапі адаптації на 18%

Керуючий магазином

ТОВ «АВІТОН СЕРВІС»

Торгівля роздрібна / Retail

4 роки 9 місяців

12.2011 - 09.2016

Торгова площа маркету 1450 кв.м, 2 касові апарати, 12 -18 тис. товарних найменувань, сегмент Середній+

  • Організація та координація торгових процесів супермаркету
  • Забезпечення виконання стандартів мережі
  • Управління персоналом супермаркету: підбір персоналу, створення навчальних курсів на платформі Google Classroom, системи оцінки знань персоналу, проведення навчальних тренінгів та стажувань
  • Виконання планових показників
  • Робота з запереченнями
  • Касова дисципліна
  • Організація та контроль проведення інвентаризацій
  • Підготовка та здавання звітності
  • SMM - ведення сторінок магазину в соцмережах, створення e-mail та sms розсилок, тексти та сценарії рекламних роликів

Досягнення:

  • створила навчальний вступний курс для продавців-консультантів на платформі Google Classroom, що підвищило якість стажування та скоротило час на адаптацію.
  • розробила систему оцінювання знань персоналу.

Менеджер персоналу

КОНЦЕРН «УКРРОСМЕТАЛ»

Промисловість та Виробництво

8 місяців

03.2011 - 11.2011

Регіональний менеджер з персоналу

ТОВ «ЕКО»

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 6 місяців

09.2008 - 03.2011

Менеджер

ТОВ «ПРОМСНАБ»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 років 10 місяців

11.2002 - 09.2008

Шкільний психолог

ЗОШ № 1

Освіта

4 роки

09.1997 - 09.2001

Ключова інформація

Маю 15+ років досвіду на всіх етапах HR-циклу в сегментах промислового виробництва, оптової та роздрібної торгівлі, проєктно - в приватній клініці та будівельних компаніях. Починала як менеджер з рекрутингу та адаптації, курувала процеси навчання розвитку персоналу як начальник відділу, оптимізувала hr-процеси та запроваджувала політики в ролі начальник управління персоналом. Пишаюсь, що в результаті моєї роботи люди та компанії можуть відкривати один одному нові можливості. Не перегоряю та вірю, що кожна складна ситуація має, як мінімум 2 виходи.

ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ:

  • employer branding та hr-marketing
  • boolean search
  • інтерв’ю за компетенціями та метапрограмне
  • кар’єрний розвиток
  • опитування персоналу
  • організація та методологія навчання
  • оптимізація бізнес-процесів
  • розробка нормативної та регламентуючої документації
  • психодіагностика
  • hr-аналітика
  • кадровий документообіг

ТЕХНІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ:

  • ChatGPT, Gemini (Bard), Bing
  • Sony Vegas Pro
  • Canva
  • Wix, Squarespace
  • Moodle, OpenEdx
  • Zoom, Skype інш

Навчалась в 2 закладах

Сумський державний університет

Економічний, менеджемент організацій

Суми , 2002

Сумський державний педагогічний інститут

Історичний, вчитель історії та практичний психолог

Суми, 1997

Ірина

HHR, HRG, HRM, менеджер з персоналу

Суми

48 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 18 хвилин тому