Працювала в 2 компаніях 9 років 2 місяці
Промисловість та Виробництво
економіст
АТ "Сумиобленерго" філія Сумський "МРЕМ"
Промисловість та Виробництво
4 місяці
10.2023 - 02.2024
- ведення журналу реєстрації Актів про порушення;
- участь у комісії по розгляду актів про порушення з наступним оформленням Протоколів засідання;- розрахунок обсягу та вартості Актів в про порушення;
- організація передачі лічильників та матеріалів на експертизу чи тех.огляд;- по результатам експертизи визначення щодо подальших дій по Акту про порушення;
- розрахунок донарахувань за період порушення роботи вузла обліку електроенергії;
- співпраця з ВПЗ (відділом правового забезпечення) щодо вирішення питань, пов'язаних з порушеннями споживачами ПРРЕЕ (правил роздрібного ринку ел.енергії);
- за результатами комісії оформлення списання чи донарахування по Акту про порушення, розрахування та вручення рахунків;
- оформлення звітів (ТЕП, реєстру Актів про порушення);
- оформлення відомості щодо преміювання працівників по сплаченим Актам;
- ведення службової документації;
- робота з програмами SAP та BEx Analyzer
Інженер з організації та нормування праці
ПАТ Сумске "НВО"
Промисловість та Виробництво
8 років 8 місяців
09.2009 - 05.2018
- керівництво персоналом (400+);
- документаційне забезпечення роботи з персоналом (розробка Положень, посадових інструкцій, регламентів, штатного розкладу та ін);
- розрахунок заробітної плати працівників, а також підготовка наказу про нарахування їм заробітної плати згідно з табелями відпрацьованого часу;
- забезпечення цільового та економного використання коштів фонду підрозділу;
- розрахунок та аналіз загального фонду оплати праці,чисельності персоналу;
- формування системи мотивації, адаптації персоналу та контролювання цих процесів; контроль процесу вступу до посади;
- аналіз системи трудових показників, участь в розробці систем винагород;
- робота із системою оплати, доплат, надбавок та нормування праці персоналу;
- контроль за витрачання фондів оплати праці та матеріального стимулювання- формування системи розвитку персоналу (навчання, перекваліфікація, підвищення кваліфікації персоналу);
- аналіз втрат робочого часу на виробництві;
- формування кадрового резерву, облік документів персоналу;
- внутрішнє кадрове діловодство (складання та ведення службової документації);
- контроль складання табельниками: звіту про рух персоналу та професій, явки та неявки на роботу, оформлення табелів
- ведення документів щодо відряджень, розрахунок зарплати в період відрядження згідно з табелями відпрацьованого часу;
- складання та контролювання дотримання графіків відпусток працівників,- кадрове планування;
- складання встановлених звітностей;
- участь в атестації робочих місць за умовами праці;- розробка заходів щодо вдосконалення організаційно-управлінської структури підприємства);
- організація роботи по нормуванню праці;
- дотримання КЗпП.
Ключова інформація
- знання основ соціології та психології,
- психології управління,
- сучасних концепцій управління персоналом,
- економіки та діловодства;
- організаційні навички.
Навчалась в 2 закладах
Сумський національний аграрний університет
Менеджмент організацій, Менеджер з персоналу (економіст-претензіоніст)
Суми, 2006
Сумський машинобудівний коледж СумДУ
Економіка підприємства, Економіст з планування
Суми, 2003
Володіє мовами
Російська
вільно
Українська
вільно
Додаткова інформація
Особисті якості
- чітка життєва позиція;
- стратегічне мислення;
- етичність;
- відсутність шкідливих звичок;
- відповідальність;
- ініціативність.
-
Компьютерные навыки
Word, Excel, Power Point, Internet. Outlook Express, WinRaR, Fine Reader Рівень користувача комп'ютером просунутий.
Людмила Іванівна
Людмила Іванівна
HR-директор
Суми
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 дні тому