Працювала в 2 компаніях   9 років 2 місяці

Промисловість та Виробництво

економіст

АТ "Сумиобленерго" філія Сумський "МРЕМ"

Промисловість та Виробництво

4 місяці

10.2023 - 02.2024

- ведення журналу реєстрації Актів про порушення;

- участь у комісії по розгляду актів про порушення з наступним оформленням Протоколів засідання;- розрахунок обсягу та вартості Актів в про порушення;

- організація передачі лічильників та матеріалів на експертизу чи тех.огляд;- по результатам експертизи визначення щодо подальших дій по Акту про порушення;

- розрахунок донарахувань за період порушення роботи вузла обліку електроенергії;

- співпраця з ВПЗ (відділом правового забезпечення) щодо вирішення питань, пов'язаних з порушеннями споживачами ПРРЕЕ (правил роздрібного ринку ел.енергії);

- за результатами комісії оформлення списання чи донарахування по Акту про порушення, розрахування та вручення рахунків;

- оформлення звітів (ТЕП, реєстру Актів про порушення);

- оформлення відомості щодо преміювання працівників по сплаченим Актам;

- ведення службової документації;

- робота з програмами SAP та BEx Analyzer

Інженер з організації та нормування праці

ПАТ Сумске "НВО"

Промисловість та Виробництво

8 років 8 місяців

09.2009 - 05.2018

- керівництво персоналом (400+);

- документаційне забезпечення роботи з персоналом (розробка Положень, посадових інструкцій, регламентів, штатного розкладу та ін);

- розрахунок заробітної плати працівників, а також підготовка наказу про нарахування їм заробітної плати згідно з табелями відпрацьованого часу;

- забезпечення цільового та економного використання коштів фонду підрозділу;

- розрахунок та аналіз загального фонду оплати праці,чисельності персоналу;

- формування системи мотивації, адаптації персоналу та контролювання цих процесів; контроль процесу вступу до посади;

- аналіз системи трудових показників, участь в розробці систем винагород;

- робота із системою оплати, доплат, надбавок та нормування праці персоналу;

- контроль за витрачання фондів оплати праці та матеріального стимулювання- формування системи розвитку персоналу (навчання, перекваліфікація, підвищення кваліфікації персоналу);

- аналіз втрат робочого часу на виробництві;

- формування кадрового резерву, облік документів персоналу;

- внутрішнє кадрове діловодство (складання та ведення службової документації);

- контроль складання табельниками: звіту про рух персоналу та професій, явки та неявки на роботу, оформлення табелів

- ведення документів щодо відряджень, розрахунок зарплати в період відрядження згідно з табелями відпрацьованого часу;

- складання та контролювання дотримання графіків відпусток працівників,- кадрове планування;

- складання встановлених звітностей;

- участь в атестації робочих місць за умовами праці;- розробка заходів щодо вдосконалення організаційно-управлінської структури підприємства);

- організація роботи по нормуванню праці;

- дотримання КЗпП.

Ключова інформація

  • знання основ соціології та психології,
  • психології управління,
  • сучасних концепцій управління персоналом,
  • економіки та діловодства;
  • організаційні навички.

Навчалась в 2 закладах

Сумський національний аграрний університет

Менеджмент організацій, Менеджер з персоналу (економіст-претензіоніст)

Суми, 2006

Сумський машинобудівний коледж СумДУ

Економіка підприємства, Економіст з планування

Суми, 2003

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

вільно

Додаткова інформація

Особисті якості

  • чітка життєва позиція;
  • стратегічне мислення;
  • етичність;
  • відсутність шкідливих звичок;
  • відповідальність;
  • ініціативність.

-

Компьютерные навыки

Word, Excel, Power Point, Internet. Outlook Express, WinRaR, Fine Reader Рівень користувача комп'ютером просунутий.

Людмила Іванівна

HR-директор

Суми

30 000 грн.

49 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 дні тому