Працювала в 8 компаніях   20 років 7 місяців

Інше, Видавництва та Поліграфія, Державний сектор, Медіа / ЗМІ, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Освіта

Інспектор відділу кадрів

Назву компанії приховано

Інше

3 роки 1 місяць

11.2021 - до теперішнього часу

  • ведення обліку особового складу підприємства (прийом, переведення, звільнення працівників ) відповідно до КЗпП України, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства (окрім військового обліку);
  • формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, а також заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок;
  • ведення табелів обліку робочого часу, надання відпусток працівникам згідно графіку;
  • ведення архіву особових справ;
  • робота з ФОП (типові форми : договори, додаткові угоди, ТЗ, звіти, акти на підставі звітів)

Редактор бази даних, сайту (тимчасово, м. Київ)

Назву компанії приховано

Видавництва та Поліграфія

2 місяці

06.2021 - 08.2021

  • участь у наповненні нового сайту статтями в галузі трудового законодавства;
  • обробка статей (прикріплення посилань на законодавчу базу);
  • викладення нових журналів та видань видавництва, прикріплення архівів видань тощо

Головний спеціаліст відділу персоналу

Назву компанії приховано

Державний сектор

7 місяців

11.2020 - 06.2021

  • ведення облік особового складу підприємства;
  • оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до КЗпП України, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства;
  • формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
  • ведення табелів обліку робочого часу, заповнення листків непрацездатності;
  • заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу;
  • ведення обліку надання відпусток працівникам;
  • ведення архіву особових справ;
  • статистична звітність.

Редактор баз даних

Назву компанії приховано

Медіа / ЗМІ

1 рік 1 місяць

10.2019 - 11.2020

Стажування: липень-серпень-вересень 2019 р.

Обов'язки:

  • створення відповідно до ред.політики компанії БД (баз даних): профілі компаній, досьє топ-менеджерів, бренди компаній;
  • оновлення даних у раніше створених профілях, досьє та брендах.

Інженер з підготовки кадрів

Назву компанії приховано

Інше

1 рік 1 місяць

06.2018 - 07.2019

  • ведення облік особового складу підприємства;
  • оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до КЗпП України, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства;
  • формування і ведення особових справ працівників, внесення змін;
  • ведення обліку і зберігання трудових книжок;
  • ведення обліку надання відпусток працівникам;
  • ведення архіву особових справ.

Помічник керівника

Назву компанії приховано

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 роки 4 місяці

09.2015 - 01.2018

  • особистий помічник керівника;
  • HR-manager (пошук кандидатів через Work.ua, Rabota.ua, Headhunter; первинні співбесіди з кандидатами на такі посади: керуючі рестораном, адміністратори, кухарі, офіціанти та ін.).
  • підготовка нових об'єктів до відкриття ( контроль роботи будівельників, перевірка документації та збір пакету документів, підбір персоналу);
  • укладання договорів/угод з різними організаціями: пожежна безпека, водоканал, обленерго, теплоенерго.

Викладач бібліотечних дисциплін

Назву компанії приховано

Освіта

5 років

08.2010 - 08.2015

  • проведення лекцій, семінарів, індивідуальних занять, відкритих уроків;
  • участь у проведенні іспитів, державних іспитів;
  • заповнення та розробка службової документації (план роботи, план самостійної роботи, заповнення журналів, звітів)

Секретар

Назву компанії приховано

Освіта

6 років 10 місяців

10.2003 - 08.2010

  • складання наказiв;
  • ведення вхiдної та вихiдної кореспонденцiї;
  • організація роботи дитячих студій при СВУМіК ім. Д.С. Бортнянського (видача довідок батькам, видача квитанцій на оплату послуг);
  • органiзацiя роботи керiвника та iн.

Ключова інформація

  1. Впевнений користувач MS Office.
  2. ДОК ПРОФ, версія 1.1.4.23 (Система управління документами і процесами) — працюю з листопада 2023 р. (внесенні інформації по співробітникам, контроль обліку робочого часу та звітності, вивантаження даних).
  3. Досвід підбору персоналу (не масовий підбір).
  4. Досвід викладацької діяльності.
  5. Досвід роботи офіс-менеджера.
  6. Комунікабельність, толерантність, не конфліктність.
  7. Бажання навчатись.

Навчалась в 3 закладах

Київський національний університет культури і мистецтв (КНУКІМ), СФ

Документознавство та iнформацiйна дiяльнiсть (менеджер органів державної влади та управління, документознавець)

Суми, 2011

Сумський національний аграрний університет (СНАУ)

Правознавство (юрист)

Суми, 2005

Сумське вище училище мистецтв і культури iм. Д.С. Бортнянського (тепер - Сумський фаховий коледж культури і мистецтв)

Бiблiотечна справа ( бiблiотекар-бiблiограф)

Суми, 2002

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Німецька

нижче середнього

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

водійське посвідчення ( категорія В)

Суми, 2023

Досвід водіння з 03.10.2023. Маю власне авто.

Додаткова інформація

Додатково інформую


Готова розглянути варіанти роботи у благодійних організаціях (БФ).
Готова до освоєння нових комп. програм та отримання нових знань (наприклад: CRM, 1C та ін.).
Готова відновити рівень знань іноземних мов за потреби (курси).
Розглядаю можливість неповної зайнятості або віддаленої (можливе поєднання у разі необхідності).
P.S. Вакансії від компанії TIENS, посаду менеджера з продажу, оператора кол-центру та роботу з нічними змінами НЕ РОЗГЛЯДАЮ.

Анонімний пошукач

Асистент HR, менеджер по персоналу

Суми

17 000 грн.

40 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому