Працювала в 8 компаніях 20 років 7 місяців
Інше, Видавництва та Поліграфія, Державний сектор, Медіа / ЗМІ, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Освіта
Інспектор відділу кадрів
Назву компанії приховано
Інше
3 роки 1 місяць
11.2021 - до теперішнього часу
- ведення обліку особового складу підприємства (прийом, переведення, звільнення працівників ) відповідно до КЗпП України, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства (окрім військового обліку);
- формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, а також заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок;
- ведення табелів обліку робочого часу, надання відпусток працівникам згідно графіку;
- ведення архіву особових справ;
- робота з ФОП (типові форми : договори, додаткові угоди, ТЗ, звіти, акти на підставі звітів)
Редактор бази даних, сайту (тимчасово, м. Київ)
Назву компанії приховано
Видавництва та Поліграфія
2 місяці
06.2021 - 08.2021
- участь у наповненні нового сайту статтями в галузі трудового законодавства;
- обробка статей (прикріплення посилань на законодавчу базу);
- викладення нових журналів та видань видавництва, прикріплення архівів видань тощо
Головний спеціаліст відділу персоналу
Назву компанії приховано
Державний сектор
7 місяців
11.2020 - 06.2021
- ведення облік особового складу підприємства;
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до КЗпП України, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства;
- формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
- ведення табелів обліку робочого часу, заповнення листків непрацездатності;
- заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу;
- ведення обліку надання відпусток працівникам;
- ведення архіву особових справ;
- статистична звітність.
Редактор баз даних
Назву компанії приховано
Медіа / ЗМІ
1 рік 1 місяць
10.2019 - 11.2020
Стажування: липень-серпень-вересень 2019 р.
Обов'язки:
- створення відповідно до ред.політики компанії БД (баз даних): профілі компаній, досьє топ-менеджерів, бренди компаній;
- оновлення даних у раніше створених профілях, досьє та брендах.
Інженер з підготовки кадрів
Назву компанії приховано
Інше
1 рік 1 місяць
06.2018 - 07.2019
- ведення облік особового складу підприємства;
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до КЗпП України, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства;
- формування і ведення особових справ працівників, внесення змін;
- ведення обліку і зберігання трудових книжок;
- ведення обліку надання відпусток працівникам;
- ведення архіву особових справ.
Помічник керівника
Назву компанії приховано
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
2 роки 4 місяці
09.2015 - 01.2018
- особистий помічник керівника;
- HR-manager (пошук кандидатів через Work.ua, Rabota.ua, Headhunter; первинні співбесіди з кандидатами на такі посади: керуючі рестораном, адміністратори, кухарі, офіціанти та ін.).
- підготовка нових об'єктів до відкриття ( контроль роботи будівельників, перевірка документації та збір пакету документів, підбір персоналу);
- укладання договорів/угод з різними організаціями: пожежна безпека, водоканал, обленерго, теплоенерго.
Викладач бібліотечних дисциплін
Назву компанії приховано
Освіта
5 років
08.2010 - 08.2015
- проведення лекцій, семінарів, індивідуальних занять, відкритих уроків;
- участь у проведенні іспитів, державних іспитів;
- заповнення та розробка службової документації (план роботи, план самостійної роботи, заповнення журналів, звітів)
Секретар
Назву компанії приховано
Освіта
6 років 10 місяців
10.2003 - 08.2010
- складання наказiв;
- ведення вхiдної та вихiдної кореспонденцiї;
- організація роботи дитячих студій при СВУМіК ім. Д.С. Бортнянського (видача довідок батькам, видача квитанцій на оплату послуг);
- органiзацiя роботи керiвника та iн.
Ключова інформація
- Впевнений користувач MS Office.
- ДОК ПРОФ, версія 1.1.4.23 (Система управління документами і процесами) — працюю з листопада 2023 р. (внесенні інформації по співробітникам, контроль обліку робочого часу та звітності, вивантаження даних).
- Досвід підбору персоналу (не масовий підбір).
- Досвід викладацької діяльності.
- Досвід роботи офіс-менеджера.
- Комунікабельність, толерантність, не конфліктність.
- Бажання навчатись.
Навчалась в 3 закладах
Київський національний університет культури і мистецтв (КНУКІМ), СФ
Документознавство та iнформацiйна дiяльнiсть (менеджер органів державної влади та управління, документознавець)
Суми, 2011
Сумський національний аграрний університет (СНАУ)
Правознавство (юрист)
Суми, 2005
Сумське вище училище мистецтв і культури iм. Д.С. Бортнянського (тепер - Сумський фаховий коледж культури і мистецтв)
Бiблiотечна справа ( бiблiотекар-бiблiограф)
Суми, 2002
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Німецька
нижче середнього
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
водійське посвідчення ( категорія В)
Досвід водіння з 03.10.2023. Маю власне авто.
Додаткова інформація
Додатково інформую
Готова розглянути варіанти роботи у благодійних організаціях (БФ).
Готова до освоєння нових комп. програм та отримання нових знань (наприклад: CRM, 1C та ін.).
Готова відновити рівень знань іноземних мов за потреби (курси).
Розглядаю можливість неповної зайнятості або віддаленої (можливе поєднання у разі необхідності).
P.S. Вакансії від компанії TIENS, посаду менеджера з продажу, оператора кол-центру та роботу з нічними змінами НЕ РОЗГЛЯДАЮ.
Анонімний пошукач
Асистент HR, менеджер по персоналу
Суми
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому