Працювала в 3 компаніях   9 років 9 місяців

Державний сектор, Промисловість та Виробництво

Головний спеціаліст

Сумська обласна державна адміністрація

Державний сектор

5 місяців

10.2024 - 03.2025

- робота зі службовою документацією,-збір, обробка, узагальнення і накопичення інформації, відповідно до закріпленого напрямку діяльності;- аналіз стану справ, тенденцій розвитку, техніко-економічних показників роботи підприємств;- формування звітів та матеріалів в межах компетенції;- здійснення координації та методичне керівництво на визначеному напрямку діяльності відділу;- розгляд звернень та запитів на інформацію громадян, підприємств, установ та організацій в межах компетенції;- надання консультативно-методичної допомоги спеціалістам районних державних адміністрацій, підприємствам з питань, що стосуються компетенції відділу.

економіст

АТ "Сумиобленерго" філія Сумський "МРЕМ"

Промисловість та Виробництво

5 місяців

10.2023 - 03.2024

- ведення журналу реєстрації Актів про порушення;

- участь у комісії по розгляду актів про порушення з наступним оформленням Протоколів засідання;

- розрахунок обсягу та вартості Актів в про порушення;

- організація передачі лічильників та матеріалів на експертизу чи тех.огляд;

- по результатам експертизи визначення щодо подальших дій по Акту про порушення;

- розрахунок донарахувань за період порушення роботи вузла обліку електроенергії;

- співпраця з ВПЗ (відділом правового забезпечення) щодо вирішення питань, пов'язаних з порушеннями споживачами ПРРЕЕ (правил роздрібного ринку ел.енергії);

- за результатами комісії оформлення списання чи донарахування по Акту про порушення, розрахування та вручення рахунків;

- оформлення звітів (ТЕП, реєстру Актів про порушення);

- оформлення відомості щодо преміювання працівників по сплаченим Актам;

- ведення службової документації;

- робота з програмами SAP та BEx Analyzer

Інженер з організації та нормування праці

ПАТ "СНВО" УМН СОО (Управління)

Промисловість та Виробництво

8 років 8 місяців

09.2009 - 05.2018

- документаційне забезпечення роботи з персоналом (розробка Положень, посадових інструкцій, регламентів, штатного розкладу та ін);

- розрахунок заробітної плати працівників, а також підготовка наказу про нарахування їм заробітної плати згідно з табелями відпрацьованого часу

- забезпечення цільового та економного використання коштів фонду підрозділу;

- розрахунок та аналіз загального фонду оплати праці,чисельності персоналу;

- формування системи мотивації, адаптації персоналу та контролювання цих процесів;

- контроль процесу вступу до посади

- аналіз системи трудових показників, участь в розробці систем винагород;

- робота із системою оплати, доплат, надбавок та нормування праці персоналу;

- контроль за витрачання фондів оплати праці та матеріального стимулювання;

- формування системи розвитку персоналу (навчання, перекваліфікація, підвищення кваліфікації персоналу);

- аналіз втрат робочого часу на виробництві;- формування кадрового резерву, облік документів персоналу;

- внутрішнє кадрове діловодство (складання та ведення службової документації);

- контроль складання табельниками: звіту про рух персоналу та професій, явки та неявки на роботу, оформлення табелів;

- ведення документів щодо відряджень, розрахунок зарплати в період відрядження згідно з табелями відпрацьованого часу,

- складання та контролювання дотримання графіків відпусток працівників,

- кадрове планування;

- складання встановлених звітностей;

- участь в атестації робочих місць за умовами праці;

- розробка заходів щодо вдосконалення організаційно-управлінської структури підприємства);

- організація роботи по нормуванню праці;

- дотримання КЗпП.

Ключова інформація

  • керівництво персоналом,
  • дотримання термінів виконання обов'язків, координація роботи,
  • внутрішнє кадрове діловодство,
  • робота з орг. структурами та посадовими інструкціями,
  • розробка структури та штатного розкладу підрозділів,
  • контроль виконання плану завдань згідно з нормами,
  • складання та ведення службової документації,
  • складання звітності з праці та вироблення норм виробничих робітників, за основними показниками господарської діяльності,в
  • едення документів щодо відряджень, розрахунок зарплати в період відрядження згідно з табелями відпрацьованого часу,
  • аналіз загального фонду оплати праці,
  • оформлення документів з преміювання персоналу,
  • контроль складання табельниками: звіту про рух професій, явки та неявки на роботу, оформлення табелів,
  • складання та контролювання дотримання графіків відпусток працівників,
  • аналіз рівня продуктивності праці, умов праці,
  • контроль за дотриманням процедури та оформлення документів оцінки персоналу та атестації робочого місця,
  • дотримання КЗпП

Навчалась в 2 закладах

Сумський національний аграрний університет

Менеджмент підприємств, Менеджер з персоналу (економіст-претензіоніст)

Суми, 2006

Сумський машинобудівний коледж СумДУ

Економіка підприємства, Економіст з планування

Суми, 2003

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

вільно

Додаткова інформація

Особисті якості

Особисті якості:

чітка життєва позиція;

стратегічне мислення;

етичність;

відсутність шкідливих звичок;

відповідальність;

ініціативність.

- Комп'ютерні навички: Word, Excel, Power Point, Internet. Outlook Express, WinRaR, Fine Reader

Рівень користувача комп'ютером просунутий.

Людмила Іванівна

Менеджер персоналу

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Суми

15 000 грн.

50 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 дні тому