Працювала в 5 компаніях 9 років 8 місяців
Нерухомість та Девелопмент, Інтернет, Реклама та PR-послуги, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Недержавні організації / NGO
Менеджер з адміністративної діяльності
МАКРОМАКС, ТОВ
Нерухомість та Девелопмент
4 місяці
07.2024 - до теперішнього часу
Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності
БЦ XSPACE / ТОВ «МАКРОМАКС» Липень 2024 - наразі
Досягнення:
• Здача в оренду 4х офісних приміщень за 2 місяці
• Налагоджена адміністративна діяльність офісу і закупівлі витратних матеріалів, продажів інших послуг орендарям
Обов'язки:
• Адміністратівна діяльність: укладання договорів оренди і експлуатацїі з орендарями, укладання додаткових угод, актів прийома-передачи приміщень і обладнання
• Показ приміщень, перемовини з партнерами і потенційними орендарями, постпродажі
• Розрахунок орендної плати, експлуатаційних рахунків 2 рази на місяц, виписка і розсилка рахунків, контроль оплат, робота з актами виконаних робіт
• Робота в 1С і клієнт-банкінгу, фінансова звітність, закупівля витратних матеріалів, розрахунок бюджету на потреби діяльності БЦ
• HR – співбесіди, оформлення по КЗпП України на роботу нових співробітників, звільнення, розрахунок заробітної плати, розробка графику роботи
• Організація клінінгу, продаж клінінгових послуг орендарям, організація парковочных місць, МЗК, оренда меблів і обладнання, розробка поліграфичних матеріалів, інша діяльність
БЦ XSPACE / ТОВ «МАКРОМАКС» Липень 2024 - наразі
Досягнення:
• Здача в оренду 4х офісних приміщень за 2 місяці
• Налагоджена адміністративна діяльність офісу і закупівлі витратних матеріалів, продажів інших послуг орендарям
Обов'язки:
• Адміністратівна діяльність: укладання договорів оренди і експлуатацїі з орендарями, укладання додаткових угод, актів прийома-передачи приміщень і обладнання
• Показ приміщень, перемовини з партнерами і потенційними орендарями, постпродажі
• Розрахунок орендної плати, експлуатаційних рахунків 2 рази на місяц, виписка і розсилка рахунків, контроль оплат, робота з актами виконаних робіт
• Робота в 1С і клієнт-банкінгу, фінансова звітність, закупівля витратних матеріалів, розрахунок бюджету на потреби діяльності БЦ
• HR – співбесіди, оформлення по КЗпП України на роботу нових співробітників, звільнення, розрахунок заробітної плати, розробка графику роботи
• Організація клінінгу, продаж клінінгових послуг орендарям, організація парковочных місць, МЗК, оренда меблів і обладнання, розробка поліграфичних матеріалів, інша діяльність
Hr manager
Freelancer
Інтернет
2 роки 1 місяць
08.2021 - 09.2023
Recruiting
Administrative assisting
HR Assistant
Interpreter eng-ukr
• Participation in strategic planning and business development
• Continuously upgrading and training in the field of personnel management
• Management of all aspects of activities in the HR department
Administrative assisting
HR Assistant
Interpreter eng-ukr
• Participation in strategic planning and business development
• Continuously upgrading and training in the field of personnel management
• Management of all aspects of activities in the HR department
Office manager
Radioaktivefilm
Реклама та PR-послуги
1 рік 10 місяців
08.2019 - 06.2021
Simplified and automated purchasing processes, successfully organized 4 corporate parties for 300, 400 people.
Duties:
• Procurement of office needs and work with suppliers.
• Help to HR to update and maintain office policies,
working contracts.
• Event management: business meetings, organizing
New Year and Halloween parties for 300-400 people
• Merch: clothes, bags, souvenirs.
All processes from samples to production.
• Projects assistance
Duties:
• Procurement of office needs and work with suppliers.
• Help to HR to update and maintain office policies,
working contracts.
• Event management: business meetings, organizing
New Year and Halloween parties for 300-400 people
• Merch: clothes, bags, souvenirs.
All processes from samples to production.
• Projects assistance
Director
Think Things Trading
Автомобільна промисловість та Автобізнес
4 роки
01.2015 - 01.2019
Achievements:
• I had increased sales by more than 50% in 1 year
• Huge development of distribution throughout Ukraine.
Duties:
• B2B and B2C sales
• Import – Incoterms, Custom Service, Contracts
• Local logistics, warehouse control
• Financial reporting per annum
• Marketing: SMM, web development, content marketing,
building general digital marketing strategies.
• Product and installation trainings for sales and
mechanic teams of partners.
• I had increased sales by more than 50% in 1 year
• Huge development of distribution throughout Ukraine.
Duties:
• B2B and B2C sales
• Import – Incoterms, Custom Service, Contracts
• Local logistics, warehouse control
• Financial reporting per annum
• Marketing: SMM, web development, content marketing,
building general digital marketing strategies.
• Product and installation trainings for sales and
mechanic teams of partners.
Projects assistant
Human rights and democracy center
Недержавні організації / NGO
1 рік
01.2003 - 01.2004
Training on electoral rights for members of precinct election commissions, independent monitoring for local government elections, organization trainings for trainers for members of regional election commissions, promotion of democracy and human rights knowledge among the civilian population
Ключова інформація
Excellent organizational skills
High level of responsibility
English B2, French beginner
Written Communication Calendar Management
Networking
Creativity Microsoft Of?ce Accounting
Database Management
High level of responsibility
English B2, French beginner
Written Communication Calendar Management
Networking
Creativity Microsoft Of?ce Accounting
Database Management
Навчалась в 1 закладі
Osh state law institute
Jurisprudence
Інші країни, 2008
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Киргизька
поглиблений
Українська
поглиблений
Cholponai
Cholponai
Administrative assistant
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 5 годин тому