Працювала в 1 компанії   2 роки 8 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

HR generalist

Bestwayfoods

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 7 місяців

03.2021 - 10.2023

Хомусько Олена

Цiкавлять позицii: HRG

Повна/Неповна зайнятість

Вік: 32 роки

Місто: Київ

Контактна інформація Адреси: вулиця Академіка Єфремова (академмістечко)

Телефон: 067 375-97-16.

пошта: khomuskol05@gmail.com

ДОСВІД РОБОТИ

"Bestwayfoods";

Extreme Pride (електронiка);

Dynamika (машиннi масла)

жовт. 2022 - по жовт. 2023 (вiддалено допомога в пiдборiперсоналу)

Вакансii в роботi:

(фiнансовий менеджер; менеджер власноi торговоi марки; менеджер з продажу (торговий представник).

"Bestwayfoods" (кондитерка) березень 2021 - по липень 2022

HRG (один підлеглий)

- планування бюджету в hr-відділ;

- ведення зарплат співробітників;

- оформлення;

- організація стажування та адаптації персоналу;

- корпоративна культура;

- розвиток бренду;

- формування кадрового резерву;

- відстеження ситуації на ринку праці;

- проведення телефонних інтерв'ю та особистих;

- утримання персоналу;

- проведення 1to1 з новачками та керівниками протягом адаптації та подальша підтримка.

"Ласкава-фарм" (аптеки) лютий 2020 — серпень 2020

Керівник з підбору персоналу

- пошук, підбір, атестація, адаптація та оцінка персоналу;

- формування профілю вакансій;

- своєчасне закриття вакансій;

- проведення телефонних інтерв'ю;

- планування, організація та проведення співбесід;

- участь у процесі адаптації персоналу;

- перевірка рекомендацій;

- супровід кандидата під час випробувального терміну;

- моніторинг та аналіз ринку праці;

- формування активного кадрового резерву;

- вивчення соціально-психологічного клімату у колективі;

- подання звітності про виконану роботу керівництву (плинність кадрів, закриття вакансій, аналіз звільнених;

- розвиток корпоративної культури та ін.) - формування та ведення особових справ працівників;

- оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до КЗпП;

- оформлення відпусток (щорічних, соціальних, додаткових), складання їх графіків;

- ведення табелів;

- видача довідок про поточну діяльність працівників;

- внесення інформації про кількісний та якісний склад працівників та їх рух до бази даних, спостереження за її своєчасним оновленням та поповненням;

- формування та розвиток кадрового резерву на керівні посади;

- реалізація програм навчання та розвитку;

- прийняття та здійснення рішень з питань найму, ротації, просування, заохочень, звільнень персоналу;

- розробка та впровадження регламентів усіх підрозділів компанії (посадові інструкції, регламенти, положення, СІН, КРі);

- ведення та формування (наказів по підприємству).

"Ласкава-фарм" (аптеки) травень 2019 - лютий 2020

Менеджер з підбору персоналу (підвищення до Керівника з підбору персоналу)

Додаткова інформація

досвiд

"ШвидкоГроші", (кредитування)

жовт. 2018 – березень 2019

Менеджер з підбору персонала

- масовий підбір персоналу;

- взаємодія з керівником: узгодження вимог до спеціалістів, подання кандидатів на розгляд;

- розміщення вакансій в Інтернеті, пошук та обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю;

- підбір Київ та регіони: кредитних фахівців, операторів кол – ценру.

« LTB Jeans » (роздрібний товар)

серпень 2016 – липень 2017

Менеджер з підбору персонала

- взаємодія з керівництвом відділів: узгодження вимог до спеціалістів, подання кандидатів на розгляд;

- розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи, пошук та обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід з кандидатами;

- ведення особових справ співробітників;

- пошук та підбір офісного персоналу: маркетинг, бухгалтерія, системний адміністратор, офіс-менеджер, категорійний менеджер;

- пошук та підбір ресторанного персоналу: адміністратор, кухар холодного процесу, кухар гарячого процесу, бариста, офіціант, пекар;

- адаптація персоналу;

- ведення звітів в Excel (кількість закритих / відкритих вакансій, дані по магазинах);

- моніторинг ринку праці, рівня зарплат тощо. (Київ та регіони);

- пошук та підбір персоналу магазинів: адміністратор, продавец-консультант, товарознавець;

- регіональний підбір персоналу – дистанційно (без виїзду у відрядження) (Львів, Полтава, Івано-Франківськ, Дніпро, Запоріжжя, Чернігів, Харків);

- відкриття магазинів з нуля (підбір персоналу 50% штату) м. Чернігів ТЦ "Мега Центр", Івано-Франківськ ТЦ "Арсен", Київ ТЦ "Gulliver", ТЦ "Plazma";

- допомога в організації корпоративів.

ОСВІТА:

вересень 2008 – червень 2012

Університет економіки та права «КРОК» Юридичний факультет, спеціальність «Психологія» Бакалавр

вересень 2012 – березень 2014

Університет економіки та права «КРОК» Юридичний факультет, спеціальність «Психологія» Магістр

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ:

квіт 2016 - чер 2016

Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова "Кадровий менеджмент"

ПРОФЕСІЙНІ ТА ІНШІ НАВИКИ:

жовт. 2019 - сiч. 2020 навчання в автошколi( категорiя прав В за кермом 1 рiк)

вер.2020 курси цукровоi депiляцii( досвiд роботи жовт.2020 - по нинi)

лип. 2023 курси бровiста ( досвiд роботи серп. 2023 - по нинi)

Навички роботи з комп'ютером

Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Bat!), Internet, 1С;

Досвід роботи у підборі персоналу (8 років досвіду);

Досвід закриття вакансій різного рівня (8 років досвіду);

Досвід підбору ТОП-менеджерів (8 років досвіду);

Досвід масового підбору (8 років досвіду);

Досвід спілкування з людьми, навички виходу із конфліктних ситуацій; Навички ведення документації.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:

вміння працювати з великим обсягом інформації;

націленість на результат;

високе почуття відповідальності;

вміння працювати самостійно та в команді.

Досягнення:

через 9 місяців роботи в компанії зросла до Керівника з підбору персоналу;

через 6 місяців підняли з HR до HRG, та взяли підлеглого.

Елена

HR generalist

Київ

Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Шевченківський район

33 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 2 місяці тому