Працювала в 1 компанії 2 роки 8 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
HR generalist
Bestwayfoods
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 7 місяців
03.2021 - 10.2023
Хомусько Олена
Цiкавлять позицii: HRG
Повна/Неповна зайнятість
Вік: 33 роки
Місто: Київ
Контактна інформація Адреси: вулиця Академіка Єфремова (академмістечко)
Телефон: 063 703 07 07
пошта: khomuskol05@gmail.com
ДОСВІД РОБОТИ
"Bestwayfoods";
Extreme Pride (електронiка);
Dynamika (машиннi масла)
жовт. 2022 - по жовт. 2023 (вiддалено допомога в пiдборiперсоналу)
Вакансii в роботi:
(фiнансовий менеджер; менеджер власноi торговоi марки; менеджер з продажу (торговий представник).
"Bestwayfoods" (кондитерка) березень 2021 - по липень 2022
HRG (один підлеглий)
- планування бюджету в hr-відділ;
- ведення зарплат співробітників;
- оформлення;
- організація стажування та адаптації персоналу;
- корпоративна культура;
- розвиток бренду;
- формування кадрового резерву;
- відстеження ситуації на ринку праці;
- проведення телефонних інтерв'ю та особистих;
- утримання персоналу;
- проведення 1to1 з новачками та керівниками протягом адаптації та подальша підтримка.
"Ласкава-фарм" (аптеки) лютий 2020 — серпень 2020
Керівник з підбору персоналу
- пошук, підбір, атестація, адаптація та оцінка персоналу;
- формування профілю вакансій;
- своєчасне закриття вакансій;
- проведення телефонних інтерв'ю;
- планування, організація та проведення співбесід;
- участь у процесі адаптації персоналу;
- перевірка рекомендацій;
- супровід кандидата під час випробувального терміну;
- моніторинг та аналіз ринку праці;
- формування активного кадрового резерву;
- вивчення соціально-психологічного клімату у колективі;
- подання звітності про виконану роботу керівництву (плинність кадрів, закриття вакансій, аналіз звільнених;
- розвиток корпоративної культури та ін.) - формування та ведення особових справ працівників;
- оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до КЗпП;
- оформлення відпусток (щорічних, соціальних, додаткових), складання їх графіків;
- ведення табелів;
- видача довідок про поточну діяльність працівників;
- внесення інформації про кількісний та якісний склад працівників та їх рух до бази даних, спостереження за її своєчасним оновленням та поповненням;
- формування та розвиток кадрового резерву на керівні посади;
- реалізація програм навчання та розвитку;
- прийняття та здійснення рішень з питань найму, ротації, просування, заохочень, звільнень персоналу;
- розробка та впровадження регламентів усіх підрозділів компанії (посадові інструкції, регламенти, положення, СІН, КРі);
- ведення та формування (наказів по підприємству).
"Ласкава-фарм" (аптеки) травень 2019 - лютий 2020
Менеджер з підбору персоналу (підвищення до Керівника з підбору персоналу)
Додаткова інформація
досвiд
"ШвидкоГроші", (кредитування)
жовт. 2018 – березень 2019
Менеджер з підбору персонала
- масовий підбір персоналу;
- взаємодія з керівником: узгодження вимог до спеціалістів, подання кандидатів на розгляд;
- розміщення вакансій в Інтернеті, пошук та обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю;
- підбір Київ та регіони: кредитних фахівців, операторів кол – ценру.
« LTB Jeans » (роздрібний товар)
серпень 2016 – липень 2017
Менеджер з підбору персонала
- взаємодія з керівництвом відділів: узгодження вимог до спеціалістів, подання кандидатів на розгляд;
- розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи, пошук та обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід з кандидатами;
- ведення особових справ співробітників;
- пошук та підбір офісного персоналу: маркетинг, бухгалтерія, системний адміністратор, офіс-менеджер, категорійний менеджер;
- пошук та підбір ресторанного персоналу: адміністратор, кухар холодного процесу, кухар гарячого процесу, бариста, офіціант, пекар;
- адаптація персоналу;
- ведення звітів в Excel (кількість закритих / відкритих вакансій, дані по магазинах);
- моніторинг ринку праці, рівня зарплат тощо. (Київ та регіони);
- пошук та підбір персоналу магазинів: адміністратор, продавец-консультант, товарознавець;
- регіональний підбір персоналу – дистанційно (без виїзду у відрядження) (Львів, Полтава, Івано-Франківськ, Дніпро, Запоріжжя, Чернігів, Харків);
- відкриття магазинів з нуля (підбір персоналу 50% штату) м. Чернігів ТЦ "Мега Центр", Івано-Франківськ ТЦ "Арсен", Київ ТЦ "Gulliver", ТЦ "Plazma";
- допомога в організації корпоративів.
ОСВІТА:
вересень 2008 – червень 2012
Університет економіки та права «КРОК» Юридичний факультет, спеціальність «Психологія» Бакалавр
вересень 2012 – березень 2014
Університет економіки та права «КРОК» Юридичний факультет, спеціальність «Психологія» Магістр
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ:
квіт 2016 - чер 2016
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова "Кадровий менеджмент"
ПРОФЕСІЙНІ ТА ІНШІ НАВИКИ:
жовт. 2019 - сiч. 2020 навчання в автошколi( категорiя прав В за кермом 1 рiк)
вер.2020 курси цукровоi депiляцii( досвiд роботи жовт.2020 - по нинi)
лип. 2023 курси бровiста ( досвiд роботи серп. 2023 - по нинi)
Навички роботи з комп'ютером
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Bat!), Internet, 1С;
Досвід роботи у підборі персоналу (8 років досвіду);
Досвід закриття вакансій різного рівня (8 років досвіду);
Досвід підбору ТОП-менеджерів (8 років досвіду);
Досвід масового підбору (8 років досвіду);
Досвід спілкування з людьми, навички виходу із конфліктних ситуацій; Навички ведення документації.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
вміння працювати з великим обсягом інформації;
націленість на результат;
високе почуття відповідальності;
вміння працювати самостійно та в команді.
Досягнення:
через 9 місяців роботи в компанії зросла до Керівника з підбору персоналу;
через 6 місяців підняли з HR до HRG, та взяли підлеглого.
Елена
Елена
HR-generalist/менеджер з персоналу
Київ
Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Шевченківський район
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 3 тижні тому