Працювала в 1 компанії 13 років 4 місяці
Телекомунікації / Зв'язок
Керівник відділу контролю якості в КЦ
Дірект Колл
Телекомунікації / Зв'язок
13 років 3 місяці
03.2011 - до теперішнього часу
- Прослуховування та оцінка звукових файлів згідно Карти якості.
- Перевірка/оцінка якості обслуговування в соц.мережах, чатах, листуванні.
- Розробка Карт якості, Чек-листів відповідно до умов та задач проекту.
- Аналіз результатів роботи відділу.
- Формування звітності відповідно вимог та стандартів проекту.
- Контроль роботи менеджерів відділу якості.
- Розробка тренінгів для покращення роботи спеціалістів вхідних та вихідних ліній.
- Проведення ЗЗ по результатам роботи для спеціалістів/менеджерів
Ключова інформація
Комунікативні навички - ділове листування з урахуванням стандартів та вимог до діловодства. Розробка та проведення індивідуальних зворотніх зв`язків та тренінгів для груп спеціалістів.
Лідерські - командна робота на результат, керування командою з каскадною структурою підлеглості. Делегування задач з урахуванням навичок підлеглого, тривале утримання фокусу уваги на монотонних задачах.
Соціальні - емпатія, стресостійкість, стриманність, витиривалість, довіра.
Персональні - вміння легко переключатись на виконання різних задач, освоєння більше 10-ти CRM різних проектів та внутрішніх програм, уважність до деталей. Швидке освоєння БЗ проекту.
Навчалась в 1 закладі
КДАВТ (Київська Державна Академія Водного Транспорту)
Менеджмент
Київ, 2005
Володіє мовами
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Вікторія
Вікторія
Менеджер проекту, Керівник відділу контролю якості
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 тижні тому