Працювала в 8 компаніях   12 років 8 місяців

Інтернет, Телекомунікації / Зв'язок, Банки, Фінансові послуги

Freelancer

Freelancer

Інтернет

2 роки 3 місяці

11.2019 - 02.2022

Project Manager Startup IT-проектів в LOT Group https://lotgroup.eu/ (08.2021- 03.2022):

  • управління IT-проектами (web/mobile application), пошук та комунікація з виконавцями (upwork, dou, djinni), підготовка необхідної документації (Product Vision, ТЗ, презентації, Wireframes, план реалізації проекту), пошук інвесторів та розсилка pitch deck.

SMM Project Manager (01.2020-05.2021):

  • ведення та просування акаунтів у Instagram (виробництво натуральних солодощів, репетитор англ. мови, бюро перекладів, подарункові набори, fashion); створення smm-стратегії; медіапланування, генерація ідей для контенту, анімація та монтаж відео, розробка візуальних карток; проведення активностей; організації фотозйомок;
  • комунікація з клієнтами, блогерами та інфлюєнсерами; формування стабільної команди (таргетологи, копірайтери, фотографи, storymaker), координація та контроль якості роботи.

Куратор онлайн-курсу "InstaПродвігатор" університету digital-професій U!niversity (04.2020-12.2020) https://www.instagram.com/prodvigator_top/

  • перевірка виконаних завдань студентами (модулі, дипломні роботи, комерційні пропозиції), надання зворотнього зв'язку у вигляді рекомендацій та пропозицій; оцінювання студентських робіт, вибір кращих робіт та занесення до списку ТОП-студентів; ведення звітності.

Motion & Video Designer (02.2020 - 02.2022):

  • пошук проектів, робота із зарубіжними клієнтами та країн СНД (у напрямку фінансів, банківської сфери, fashion та б'юті, сфері нерухомості, дизайн агенства, онлайн школи, сфера медицини, IT та мобільні додатки та ін.);
  • створення анімаційних відеороликів, explainer, відеопрезентацій, ігор для Stories, відеокреативів для націлення в Instagram/FB, згідно з ТЗ; відеомонтаж для YouTube-каналів (intro/outro, титри, плашки, перебивки, корекція кольору, sound design); створення 2D анімації;
  • підбір спеціалістів на проект, постановка завдань, контроль виконання та якості, зворотний зв'язок (графічні дизайнери, ілюстратори, диктори, відео оператори, 3D дизайнери).

Сайт: https://nataliiadiachenko.wixsite.com/mysite-1

Портфоліо: https://bit.ly/2SE99nb

Owner інтернет-магазину | Bayer Service

МамііМені, ShopShop, MyBeautyShop

Інтернет

2 роки 11 місяців

09.2017 - 08.2020

МамііМені:

  • створення інтернет-магазину дитячого одягу та одягу для вагітних МамііМені; ведення та наповнення сайту mamiimeni.com.ua; ведення облікового запису в соціальних мережах Instagram/FB;
  • пошук та співпраця з українськими постачальниками, доставка товару з інтернет-магазинів США та Європи в Україну.

Bayer Service - ShopShop, MyBeautyShop:

  • створення байер-сервісу з купівлі та доставки товарів з інтернет-магазинів США, Європи, Туреччини та Пд. Кореї в Україну (косметика, одяг, взуття, вітаміни), ведення акаунтів у соціальних мережах Instagram/FB.
  • анонсування акцій та знижок на світові бренди; консультація клієнтів про умови покупок, розміри та ін.інформації; упаковка та доставка товарів клієнтам.

Керівник контакт-центру

Макснет, ТОВ

Телекомунікації / Зв'язок

5 років 11 місяців

09.2014 - 08.2020

  • управління відділом у режимі 24/7 (у підпорядкуванні до 30 чол.);
  • управління персоналом (підбір персоналу, атестація, оцінка, коучинг, мотивація, постановка цілей та завдань, контроль їх виконання);
  • регламентація бізнес-процесів;
  • оптимізація програмних комплексів.

Результати роботи:

  • визначено та регламентовано бізнес-процеси роботи контакт-центру (обслуговування та продаж послуг сегменту В2С);
  • оптимізовано організаційну структуру, розподілено зони відповідальності, створено команду професіоналів, покращено трудову дисципліну;
  • створено та успішно впроваджено систему навчання операторів, електронну "Базу знань", програму адаптації, систему атестації та оцінки персоналу;
  • впроваджено систему якості обслуговування співробітниками КЦ абонентів (розроблено та впроваджено стандарти роботи обслуговування, систему моніторингу якості роботи операторів);
  • розроблено та успішно впроваджено систему мотивації співробітників контакт-центру, що дозволило заробляти до 40% від основного доходу;
  • підготовлено та впроваджено систему підвищення продажів послуг Компанії (UpSales, CrossSales, розроблено скрипти, показники ефективності, організовано заходи щодо обдзвонів та обходів);
  • удосконалені та додані функції у білінговій системі для ефективної роботи (активація послуг, картка клієнта, панель оператора, класифікатор звернень, додаткові помічники, модулі звітності), активна участь у покращенні інших ПЗ Компанії (особистий кабінет, функція CallBack, IVR-меню).

Досягнення цільових показників:

  • Service Level - 94,7
  • Abandoned Rate - 16%
  • CrossSales - 90%
  • Конверсія і замовлення - 10%
  • Мінімізовано типові помилки операторів – до 0
  • Рішення у тел.режимі технічних питань абонентів - 95%
  • Прийняті повідомлення on-line-консультантом 24/7 – на 100%

Керівник контакт-центру

Реал Банк

Банки

9 місяців

04.2013 - 01.2014

  • створення з «0» контакт-центру, регламентація бізнес-процесів, пошук, підбір та навчання персоналу;
  • використання підприємств з інформування товарів банку, використання сервісів;
  • визначення основних KPI;
  • моніторинг показників.

Начальник сектора операційного обліку Центру обслуговування клієнтів

БТА Банк

Банки

8 місяців

05.2012 - 01.2013

  • керівництво підрозділом, обслуговування юридичних;
  • відкриття та ведення поточних, депозитних, карткових та валютних рахунків, ведення зарплатних проектів;
  • проведення платежів у системі "Клієнт-Банк", купівля/продаж іноземної валюти на МВРУ;
  • формування бухгалтерських документів дня, забезпечення та контроль виконання KPI відділу.

Керівник відділу супроводу операцій із цінними паперами

Platinum Capital

Фінансові послуги

1 рік

05.2011 - 05.2012

  • організація з «0» бек-офісу, методологічне забезпечення (положення, інструкції, регламенти, договори);
  • співробітництво з контрагентами компанії, проведення угод над ринком цінних паперів.

Провідний спеціаліст з операційної діяльності

УкрСиббанк BNP Paribas Group

Банки

1 рік 10 місяців

07.2007 - 05.2009

  • консультація клієнтів щодо тарифів послуг банку;
  • комплексне обслуговування фізичних/юридичних осіб;
  • робота з грошовими переказами, проведення операцій з продажу/купівлі та розподілення валюти на МВРУ.

Спеціаліст групи забезпечення продажів

Альфа-Банк

Банки

3 місяці

05.2006 - 08.2006

  • консультація та надання клієнтам споживчого кредиту;
  • оформлення заявок, кредитного договору, графіка погашення та ін. документації;
  • складання щоденної внутрішньої звітності.

Ключова інформація

  • 16-річний досвід роботи в галузі customer service/support, вміння вибудовувати та підтримувати комунікацію із замовниками, контрагентами, командою;
  • вміння вести кілька проектів одночасно у різних сферах;
  • побудова відділів та ефективних команд (30+ чол.);
  • вміння аналізувати та структурувати інформацію, глибоко вникати у бізнес-процеси;
  • орієнтація на результат.

Навчалась в 3 закладах

IT Step Academy

Frontend Developer

Київ, 2024

NIMA, Nederlands Instituut voor Marketing

NIMAforUkraine & International Marketing Business Academy | European accredited diploma in marketing and digital marketing

Netherlands, 2023

Харківський інститут банківської справи Університету банківської справи Національного банку України

Магістр банківської справи

Харків, 2007

Володіє мовами

Англійська

базовий

Level up with a tutor

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Responsive Web Development | SheCodes Responsive

2023

Cascading Style Sheets (CSS), HTML5, VS Code, Bootstrap, GitHub, API

Sertificate: https://www.shecodes.io/certificates/9cef8b4fbc054dbfdc7117132d631163    

Web Development | SheCodes Plus

2023

Cascading Style Sheets (CSS), HTML5, Visual Studio Code
Sertificate: https://www.shecodes.io/certificates/453b3b5def9bea484ce477c227927fc1  

Digital Marketing & E-commerce, Google Career Certificates (Coursera)

2023

Практичний онлайн-курс InstaProdvigator «Instagram-маркетолог»

Харків, 2020

InstaProdvigator 8.0, BRANDU!, сертифікат

"Motion Stories", "Анімація в Інстаграм", "After Affects", "Відеомонтаж "

2020

Авторські курси Аліни Сандал, сертифікат

Тренінг "Коучинг для HR"

Харків, 2016

Profi Consulting, сертифікат

Курс навчання MBA "Практика вирішення управлінських проблем"

Харків, 2015

MBA-центр "Стратегія", сертифікат

Тренінг "Техніки ефективного продажу складних послуг"

Харків, 2015

MAX Training

Тренінг "Якість обслуговування клієнтів"

Харків, 2008

УкрСиббанк, BNP PARIBAS GROUP

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Internet, MS Office, Google Docs, Trello, Jira, HTML, CSS.

Software skills: HTML, CSS, Java Script (basic), Visual SC, Github, Bootstrap v5.0.

Фото, відео і дизайнерські редактори: Figma, Adobe After Effects, Adobe Photoshop, Adobe Premiere Pro, Bazart, Canva та ін.

Банківські та фінансові програми: Lotus Notes, AБС Б2, SAP for Banking, IS-Card, SLOLP, АФР-ТЦП, BIT eTrade, 1C, Bitrix24.

Водійське посвідчення

Категорія «B»

Наталія

Project Manager | Керівник відділу

Київ

39 років

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому