Працювала в 6 компаніях 11 років 4 місяці
Послуги для бізнесу - інше, Освіта, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Консалтинг / Аудит, Інше
Проєктна робота
Фріланс
Послуги для бізнесу - інше
1 рік 5 місяців
06.2023 - 11.2024
Виконання задач у сфері маркетингу під запит клієнта: побудова маркетингової стратегії; налагодження процесів операційного маркетингу з встановленням метрик ефективності та їх контроль; формування медіаміксу; аналіз конкурентів; аналіз цільової аудиторії; проведення CustDev; підбір підрядників з постановкою задач для каналу, KPI, формування звітності по досягнутому результатам; організація повного циклу розробки відео контенту та запуску у digital каналах, організація участі у профільних заходах
Сфери бізнесу: e-commerce (сіра ніша), нерухомість, страхування, туристичні послуги, юридичні послуги
Керівник відділу маркетингу
Інтеграційний центр «Kover», Прага, Брно (6 співробітників в підпорядкуванні)
Освіта
5 місяців
12.2022 - 05.2023
- Відбудована система операційного маркетингу з нуля, а також система збору та обробки даних для оцінки ефективності рекламних компаній
- На шляху до збільшення прибутків компанії проведено модерацію серії стратегічних бренштормів з командою. Розроблені нові продукти під нові аудиторій та узгоджений тактичний план просування цих продуктів
- Впроваджена система збору відгуків клієнтів, що дало змогу покращити якість послуг, бути в більшому контакті з клієнтами та продавати додаткові послуги
*Співпрацю припинила за власною ініциативою оскільки повернулася з Чехії в Україну
Керівник відділу маркетингових комунікацій
Керуюча компанія мережі дилерських центрів «Богдан Авто», 11 дилерських центрів, 11 співробітників в підпорядкуванні
Автомобільна промисловість та Автобізнес
3 роки 8 місяців
07.2019 - 03.2023
- Методом кабінетного дослідження та інтерв’ювання розроблена Customer journey map, яка дозволила сформувати точну road map, систематизувати маркетинг, оптимізувати інструменти маркетингу, перенаправити бюджети в пріоритетні напрямки;
- В межах задачі по скороченню бюджетів та утриманню тієї ж самої кількості лідів на сайті компанії було проведено CRO аналіз, розроблені інструменти, що збільшили конверсійність сайту (форми замовлень, get call та інше), покращені розділи та сторінки сайту, що підняло рівень usability та скоротило кількість кроків до ключової дії. Розроблено ідею та проведено повний продакшин нового (на той час) контенту для дилерських центрів – відео-огляди авто;
- Впроваджено багаторівневий ремаркетинг (динамічні банери, viber, відео в YouTube, соц мережі). Налагоджена робота з Google My Business – органічний трафік збільшився в 2 рази без додаткових бюджетів та при умові відсутності закупівлі посилань. Розроблена внутрішня CRM, яка дозволяє миттєво передавати всі звернення клієнтів в дилерський центр, збираючи данні для аналізу. В результаті бюджет на digital було зменшено на 60%, кількість лідів збережено на тому ж рівні, якість лідів змінилася на більш цільових;
- В якості нового каналу продажів був запушений перший в Україні автомобільний онлайн магазин в партнерстві з Авторіа (реалізовано більше ніж 30 авто за перший рік);
- Розроблена Книга Стандартів мережі (від етапу залучання до післягарантійного обслуговування), що дозволило прискорити адаптацію нових співробітників та покращити якість обслуговування в дилерській мережі (згідно звітів Mystery Shopping тотальний індекс NPS збільшився в середньому на 12,3% відносно 2020/2021рр);
- Запущений проект з Plus Point – збільшив кількість публічних відгуків на 60%, 961 отриманих відгуків продемонстрували слабкі місця в роботі сервісів, що дозволило виправити недосконалі бізнес-процеси та провести кадрові зміни;
- Розроблений та проведений навчальний курс для маркетологів мережі, який складався з 7 блоків з кейсами та тестуванням;Побудована система онлайн контролю бюджету на маркетинг по місяцях/роках/звід для 11 підприємств;
- Проводилися щоквартальні звіти по ситуації на ринку, діяльності конкурентів, показників мережі, що дозволяло глибоко змінювати маркетингові мікси дилерів, бюджети та типи кампаній.
Маркетолог (керувала всією маркетинговою діяльністю компанії)
Міжнародна консалтингова компанія gpi group ( b2b
Консалтинг / Аудит
1 рік
02.2018 - 02.2019
- Відкриті нові направлення діяльності компанії на підставі інформації, зібраної на проаналізованої під час підготовки стратегічного маркетингового плану, що призвело до збільшення прибутку компанії;
- Організована участь компанії NAIGPI у профільному заході «Центрально-Азіатський Форум з комерційної нерухомості Commercial Real Estate Central Asia 2018» (Казахстан, Астана), проведена прес-конференція дозволила успішно заявити про компанії на ринку та налагодити партнерські зв’язки;
- Організація 7ми денного корпоративного заходу на о.Тенеріфе (Іспанія), яке містило офіційні на неофіційні зустрічі, екскурсійну програму, гала-вечерю та інше. Приймали участь співробітники з 4х країн та 3х релігій. Захід дозволив збільшити довіру до власника бізнесу та зблизити інтернаціональний колектив;
- Розроблена концепція та план проведення Форуму банкірів в Узбекистані (формат, спікери, програма заходу, необхідна поліграфія, таймінг заходу, розробка блоків наповнення Форуму, канали просування) – намір компанії провести масштабний захід для банківського сектору країни посилило довіру між першими особами країн та компанією GPI, що «відкрило дорогу» на ринок Узбекистану;
- Модернізація офіційного сайту компанії – усунула системні помилки та відкрила можливість долучати трафік. Покращила юзабіліті сайту, структуру та візуалізацію, нові елементи («шкала послуг») дозволила наочно продемонструвати послуги компанії та нові напрямки діяльності, що було неможливо зробити при старій версії сайту.
Директор з маркетингу та операційний керівник
Сервіс доставки збалансованого харчування "FoodEx"
Інше
2 роки 3 місяці
11.2015 - 02.2018
В якості операційного керівника очолювала команду з 35 осіб: відділ маркетингу, відділ продажів, відділ логістики, виробництво (кухня), відділ кадрів
- Проведено ренеймінг, який містив в собі перепозиціонування https://ain.ua/2016/09/29/onlajn-servis-shpinat-posle-rebrendinga-stal-foodex/ Під час роботи була глибоко вивчена існуюча та потенційна ЦА, встановлені потреби та єднаючи болі. Це дозволило утворити ядро ЦА, яке долучило, як магнит, додаткові аудиторії при мінімальних фінансових вкладаннях в маркетинг;
- Розроблена та реалізована програма лояльності, яка долучила нових клієнтів та продовжила строк використання послуги на 25%, збільшила кількість повторних покупок;
- Організована робота з лідерами думок в результаті чого в соц. мережах була створена «хвиля» позитивного досвіду використання послуги компанії — це привело нових клієнтів та дозволило «захопити» клієнтів інших сегментів, зміцніло імідж, позитивно вплинуло на довіру франчазій до бренду;
- Вибудована Партнерська програма з медичними установами та дитячими садками, в результаті чого збільшилася кількість клієнтів та зміцніла довіра через сильні бренди партнерів (Ісіда, Амеда, Медіцел, Перша дитяча Академія)
Менеджер проектів
Гештальт консалтинг груп
Послуги для бізнесу - інше
2 роки 6 місяців
08.2006 - 02.2009
Організація та проведення заходів, виставок, семінарів, тренінгів
Більше ніж 110 заходів було організовано, в тому числі для компаній Samsung, Oracle, Hilti, МТС, Дитячий фонд ООН (UNICEF), Укртранснафта, Укртелеком.
Наймасштабнішим та важливим заходом стало організіція відкриття PinchukArtCentrum та презентація фільму С.Спілберга та В.Пінчука «Назви своє ім’я» (spellyourname.org) про трагедію Голокосту в Україні (більше ніж 2000 запрошених)
Ключова інформація
- Стратегічне маркетингове планування
- Digital
- Аналітика
- Бюджетування
- Брендінг
- Розробка та реалізація рекламних кампаній, контроль ефективності
- Маркетингові дослідження
- Медіа планування
- Розробка Customer journey та road map;
- Підбір та формування команди відділу маркетингу
- Розробка та реалізація програм лояльності
- Запуск проекту/продукту/нових напрямків з нуля
- Організація роботи з influencers;
- Побудова співпраці з партнерами
- Розробка та виготовлення брендованої продукції
- Продакшн фото та відео контенту
- Менеджмент заходів (зовнішніх та внутрішніх)
- Розробка/модернізація сайтів
- Розробка та проведення навчання за направленням «Маркетинг»
Навчалась в 2 закладах
Київський національний економічний університет ім. В.гетьмана
Маркетинговий менеджмент
Київ, 2021
Національний університет внутрішніх справ
Правознавство
Харків, 2008
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
"ukrainian digital forum 3.0"
"digital strategy workshop"
"нова ера продажів"
"ефективний керівник"
"реклама та pr"
"комунікації в рекламі та pr"
"brandfather", інтенсивний практикум андрія федоріва
"цільова аудиторія та точка фокусу підприємця"
Додаткова інформація
Особисті якості
- орієнтація на результат та ефективність: стабільне збільшення продажів (продукт категорії преміум, b2c) на 8-12% щомісячно;
- раціональність у бюджетуванні: при запуску масштабних РК тестую канали невеликими бюджетами. При виборі підрядника завжди керуюсь принципом ціна-якість-строки-якість комунікації;
- емпатія: дозволяє глибоко розуміти потреби та болі клієнтів, а також вчасно вловлювати емоційні хвилі в колективі та вирівнювати «хвилювання»;
- комунікабельність, гнучкість, вміння знаходити компроміс: при роботі з складними клієнтами 98% біли переведені в статус лояльних та постійних. Налагодження продуктивної комунікації між підрозділами та підрядниками при гострих та суперечливих питаннях;
Олександра
Олександра
Head of marketing
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 5 годин тому