Працювала в 3 компаніях   4 роки 1 місяць

Торгівля роздрібна / Retail, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, FMCG

Керівник відділу

ФОРА, ООО

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

01.2024 - 09.2024

  • розробка проектів з «0»;
  • управляння проектами з напрямків власні торгівельні марки межі та напрямку кафе;
  • розробка маркетингової стратегії брендів (маркетинг та продаж);
  • створення брендів, рестайлінг, обновлення брендів;аналіз показників марки: здоров'я бренду, частка ринку, знання та споживання;
  • аналіз ринку, трендів, конкурентів;розробка та впровадження заходів щодо просування (ATL, BTL, Digital, трейд маркетинг та інше);
  • керування маркетинговим бюджетом: планування, облік, контроль, аналіз;
  • крос-функціональна взаємодія з усіма підрозділами компанії;
  • аналіз та підготовка звітів
  • Організація роботи відділу
  • Планування та контроль виконання завдань
  • Розвиток та оцінка ефективності співробітників
  • Розробка стратегії розвитку відділу
  • Управління бюджетом відділу
  • Вирішення адміністративних та організаційних питань
  • Підтримка комунікації між відділами
  • Аналіз ринкової ситуації та адаптація планів
  • Забезпечення виконання KPI відділу
  • Підготовка звітності та аналітичних матеріалів

Group Brand Manager

АЛБО, Група компаній

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 6 місяців

12.2019 - 06.2022

  • управління групою брендів;
  • розробка маркетингової стратегії бренду (маркетинг та продаж);
  • рестайлінгу/обновлення бренду;
  • управління проектами запуску нових товарів (від розробки концепції товару до його просування);
  • розробка та контроль виконання планів продажу бренду;аналіз показників марки: частка ринку, знання та споживання;ефективне управління продуктовим портфелем марки: асортимент, ціноутворення каналами, прибутковість;
  • аналіз ринку, трендів, конкурентів;
  • участь у профільних виставках та конкурсах;
  • контроль трейд-маркетинг стратегії компанії;розробка та впровадження заходів щодо просування (BTL, ATL, Digital);
  • керування маркетинговим бюджетом: планування, облік, контроль, аналіз;
  • крос-функціональна взаємодія з усіма підрозділами компанії;
  • аналіз та підготовка звітів;
  • бюджетування та контроль проектів;
  • взаємодія з торговою командою: організація навчання, тренінгів з продукту, консультацій, презентацій.
  • Управління та розвиток брендів в рамках групи компаній або підпорядкованих відділів
  • Marketing Manager

    Три Ведмеді, ТОВ

    FMCG

    9 місяців

    03.2019 - 12.2019

    • реалізація маркетингового плану бренду портфеля Компанії;
    • розробка та контроль трейд-маркетинг стратегії компанії;
    • аналіз, бюджетування, координація та реалізація маркетингових активностей (BTL та event), отримання максимально вигідних умов для Компанії;
    • аналіз внутрішніх звітів компанії, контроль показників;розробка РОSM;
    • проведення тендерів;
    • проектна та фінансова звітність;документальний та фінансовий супровід.
  • Розробка та впровадження стратегій та планів маркетингу
  • Управління бюджетом та витратами на рекламу та просування
  • Аналіз результатів та внесення корекцій для досягнення цілей
  • Планування та виконання маркетингових кампаній та ініціатив
  • Взаємодія з іншими відділами компанії для реалізації маркетингових стратегій
  • Навчалась в 1 закладі

    Харківська державна академія культури

    економіка.

    Харків, 2004

    Володіє мовами

    Англійська

    вище середнього

    Українська

    рідна

    Яна

    Керівник відділу маркетингу

    Київ

    42 роки

    повна зайнятість

    Оновлено 1 місяць тому