Працювала в 3 компаніях 4 роки 1 місяць
Торгівля роздрібна / Retail, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, FMCG
Керівник відділу
ФОРА, ООО
Торгівля роздрібна / Retail
8 місяців
01.2024 - 09.2024
- розробка проектів з «0»;
- управляння проектами з напрямків власні торгівельні марки межі та напрямку кафе;
- розробка маркетингової стратегії брендів (маркетинг та продаж);
- створення брендів, рестайлінг, обновлення брендів;аналіз показників марки: здоров'я бренду, частка ринку, знання та споживання;
- аналіз ринку, трендів, конкурентів;розробка та впровадження заходів щодо просування (ATL, BTL, Digital, трейд маркетинг та інше);
- керування маркетинговим бюджетом: планування, облік, контроль, аналіз;
- крос-функціональна взаємодія з усіма підрозділами компанії;
- аналіз та підготовка звітів
- Організація роботи відділу
- Планування та контроль виконання завдань
- Розвиток та оцінка ефективності співробітників
- Розробка стратегії розвитку відділу
- Управління бюджетом відділу
- Вирішення адміністративних та організаційних питань
- Підтримка комунікації між відділами
- Аналіз ринкової ситуації та адаптація планів
- Забезпечення виконання KPI відділу
- Підготовка звітності та аналітичних матеріалів
Group Brand Manager
АЛБО, Група компаній
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 6 місяців
12.2019 - 06.2022
- управління групою брендів;
- розробка маркетингової стратегії бренду (маркетинг та продаж);
- рестайлінгу/обновлення бренду;
- управління проектами запуску нових товарів (від розробки концепції товару до його просування);
- розробка та контроль виконання планів продажу бренду;аналіз показників марки: частка ринку, знання та споживання;ефективне управління продуктовим портфелем марки: асортимент, ціноутворення каналами, прибутковість;
- аналіз ринку, трендів, конкурентів;
- участь у профільних виставках та конкурсах;
- контроль трейд-маркетинг стратегії компанії;розробка та впровадження заходів щодо просування (BTL, ATL, Digital);
- керування маркетинговим бюджетом: планування, облік, контроль, аналіз;
- крос-функціональна взаємодія з усіма підрозділами компанії;
- аналіз та підготовка звітів;
- бюджетування та контроль проектів;
- взаємодія з торговою командою: організація навчання, тренінгів з продукту, консультацій, презентацій.
Marketing Manager
Три Ведмеді, ТОВ
FMCG
9 місяців
03.2019 - 12.2019
- реалізація маркетингового плану бренду портфеля Компанії;
- розробка та контроль трейд-маркетинг стратегії компанії;
- аналіз, бюджетування, координація та реалізація маркетингових активностей (BTL та event), отримання максимально вигідних умов для Компанії;
- аналіз внутрішніх звітів компанії, контроль показників;розробка РОSM;
- проведення тендерів;
- проектна та фінансова звітність;документальний та фінансовий супровід.
Навчалась в 1 закладі
Харківська державна академія культури
економіка.
Харків, 2004
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Українська
рідна
Яна
Яна
Керівник відділу маркетингу
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому