Працювала в 5 компаніях   3 роки 8 місяців

Консалтинг / Аудит, Електроніка та електротехніка, Торгівля роздрібна / Retail

Помічник керівника св

Практик

Консалтинг / Аудит

3 місяці

04.2022 - 07.2022

Ведення вхідної та вихідної документації рознесення в 1с всі витрати та доходу пошук співробітників проведення співбесід оформлення договорів для співпраці контролювання залишків

Адміністратор магазину водафон

Магазин роздрібної торгівлі смартфонів

Електроніка та електротехніка

4 місяці

10.2020 - 02.2021

Консультування покупців, допомога у виборі товару оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації виконання плану продаж пошук співробітників проведення співбесід навчання персоналу інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину забезпечення порядку в торговому залі викладка товару ( мерчендайзинг ) . Інвентаризація товару вирішення конфліктних ситуацій

Адміністратор магазину

Ggg

Електроніка та електротехніка

1 рік 3 місяці

04.2019 - 07.2020

Консультування покупців, допомога у виборі товару оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації виконання плану продаж інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину забезпечення порядку в торговому залі викладка товару ( мерчендайзинг ) . Інвентаризація товару

Адміністратор магазину

Комп ютерний всесвіт

Електроніка та електротехніка

8 місяців

08.2018 - 04.2019

Товарознавець

Алло, ГК

Торгівля роздрібна / Retail

10 місяців

07.2017 - 05.2018

Консультування покупців, допомога у виборі товару оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації виконання плану продаж інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину забезпечення порядку в торговому залі викладка товару ( мерчендайзинг ) . Інвентаризація товару магазин алло : магазин роздрібної торгівлі
• Ревізія
• Внутрішній аудит і контроль
• Облік ТМЦ
• Прийом товару
• Закупівлі товари
• 1С: 8
• 1С: 8.3
• 1С: 8.3
• Microsoft Word
• Microsoft Excel
• Робота в 1С
• Первинна бухгалтерія
• Торговий аудит

Ключова інформація

Впевнений користувач офісних програм, 1с. Знання оргтехніки принтер, ксерокс, сканер Телефонів, планшетів та комп ютерної вміння працювати з людьми, навички ефективних продажів, досвід роботи з касовим апаратом, підготовка товарів до продажу, замовлення і прийом товарів за кількістю і якістю. Ведення обліку товару проведення інвентаризації встановлення причини утворення надлишків Пк, досвідчений користувач ( программа 1с бухгалтерия ) . Повний пакет програм ms office, html, навігація в internet, довідково, інформаційні програми

Навчалась в 3 закладах

Житомирський національний агроекологічний університет

Облік

Житомир, 2020

Бердичівський коледж промисловості економіки та права

Бухгалтер ( з дипломом спеціаліста

Бердичів, 2016

Бердичівське вище професійне училище

Бухгалтерський облік, оператор комп ютерного набору, конторський ( офісний ) службовець, бухгалтерія

Бердичів, 2014

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

базовий

Додаткова інформація

Сімейний стан

Одружена

Особисті якості

Здатність швидко навчатися висока працездатність дисциплінованість бажання працювати і заробляти організованість стресостійкість цілеспрямованість

Оксана Олександрівна

Менеджер з персоналу

Житомир

10 000 грн.

28 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому