Працювала в 2 компаніях 5 років 9 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс), Промисловість та Виробництво
Начальник відділу кадрів
ПАГ
АПК (Агропромисловий комплекс)
7 місяців
12.2023 - 07.2024
Мої обов'язки:
1. Пошук та підбір персоналу всіх рівнів.
2. Розміщення вакансій на сайтах пошуку роботу, проведення співбесід з кандидатами;
3. Адаптація нових працівників, налагодження психологічного клімату в колективі;
4. Документальне оформлення змін в кадрових документах: прийняття, звільнення, переведення, ведення трудових книжок, ведення особових справ працівників, внесення змін до них.
5. Табелювання працівників згідно відпрацьованому часу, контроль за дотриманням дисципліни праці на підприємстві;
6. Реєстрація та облік відпусток, складання графіку щорічних відпусток та контроль за його додержанням;
7. Розробка посадових інструкцій;
8. Ведення військового обліку.
Моїми досягненнями на цій посаді були:
успішне закриття вакансій, налагодження комунікації між робітниками і керівництвом, налагодження психологічного клімату в колективі.
Менеджер з персоналу
ТОВ "Житомир-Агробудіндустрія"
Промисловість та Виробництво
5 років
10.2018 - 10.2023
Працювала єдиним менеджером з персоналу на підприємстві з кількістю робітників до 140 чол.
В мої обов'язки входило: 1. Підбір персоналу на різні вакансії від робітників до топ-вакансій;
2. Розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи, проведення співбесід з кандидатами в телефонному режимі та особисто;
3. Адаптація працівників, відслідковування психологічного клімату в колективі;
4. Створення резерву кандидатів;
5. Ведення кадрового діловодства в програмі 1-С (прийняття, звільнення, переведення, відпустки);
6. Документальне оформлення змін в кадрових документах: формування наказів про прийняття, звільнення, переведення, оформлення особових справ працівників, внесення змін до них, оформлення трудових книжок;
7. Табелювання працівників згідно відпрацьованому часу, ведення графіків відпусток, контроль за використанням відпусток;
8. Видача довідок з архіву про трудову діяльність;
9. Ведення військового обліку та бронювання;
10. Організація та проведення корпоративних заходів.
Моїми досягненнями на цій посаді були:
1. Успішне закриття вакансій великого підприємства на протязі 5 років
2. Проходження перевірок державних органів без штрафів і зауважень (перевірка Держпраці в 2021 році, перевірки ЖМЦЗ в 2021 і 2023 році)
Також працювала за сумісництвом секретарем керівника. В мої обов'язки входило: прийом відвідувачів, підготовка наказів з основної та адміністративно-господарської діяльності, ведення листування з органами державної влади і контрагентами, створення протоколів нарад, відправка кореспонденції, організація внутрішнього документообороту, ведення архіву, забезпечення офісу всім необхідним для роботи, виконання доручень керівництва. Також в моєму підпорядкуванні була служба клінінгу (3 людини).
Ключова інформація
Грамотна, швидко навчаюсь всьому новому. Вмію працювати в режимі багатозадачності, при цьому виконую завдання максимально якісно і в мінімальні терміни. Постійно підвищую рівень кваліфікації, відстежую зміни в трудовому законодавстві. Вмію вирішувати спірні питання і залагоджувати конфлікти. Створюю доброзичливу атмосферу навколо себе.
Навчалась в 1 закладі
Український державний лісотехнічний університет
Менеджмент організацій
Львів, 1999
Володіє мовами
Англійська
базовий
Польська
базовий
Леся
Леся
Менеджер з персоналу
Житомир
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Оновлено 4 дні тому