Працювала в 2 компаніях   5 років 9 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс), Промисловість та Виробництво

Начальник відділу кадрів

ПАГ

АПК (Агропромисловий комплекс)

7 місяців

12.2023 - 07.2024

Мої обов'язки:

1. Пошук та підбір персоналу всіх рівнів.

2. Розміщення вакансій на сайтах пошуку роботу, проведення співбесід з кандидатами;

3. Адаптація нових працівників, налагодження психологічного клімату в колективі;

4. Документальне оформлення змін в кадрових документах: прийняття, звільнення, переведення, ведення трудових книжок, ведення особових справ працівників, внесення змін до них.

5. Табелювання працівників згідно відпрацьованому часу, контроль за дотриманням дисципліни праці на підприємстві;

6. Реєстрація та облік відпусток, складання графіку щорічних відпусток та контроль за його додержанням;

7. Розробка посадових інструкцій;

8. Ведення військового обліку.

Моїми досягненнями на цій посаді були:

успішне закриття вакансій, налагодження комунікації між робітниками і керівництвом, налагодження психологічного клімату в колективі.

Менеджер з персоналу

ТОВ "Житомир-Агробудіндустрія"

Промисловість та Виробництво

5 років

10.2018 - 10.2023

Працювала єдиним менеджером з персоналу на підприємстві з кількістю робітників до 140 чол.

В мої обов'язки входило: 1. Підбір персоналу на різні вакансії від робітників до топ-вакансій;

2. Розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи, проведення співбесід з кандидатами в телефонному режимі та особисто;

3. Адаптація працівників, відслідковування психологічного клімату в колективі;

4. Створення резерву кандидатів;

5. Ведення кадрового діловодства в програмі 1-С (прийняття, звільнення, переведення, відпустки);

6. Документальне оформлення змін в кадрових документах: формування наказів про прийняття, звільнення, переведення, оформлення особових справ працівників, внесення змін до них, оформлення трудових книжок;

7. Табелювання працівників згідно відпрацьованому часу, ведення графіків відпусток, контроль за використанням відпусток;

8. Видача довідок з архіву про трудову діяльність;

9. Ведення військового обліку та бронювання;

10. Організація та проведення корпоративних заходів.

Моїми досягненнями на цій посаді були:

1. Успішне закриття вакансій великого підприємства на протязі 5 років

2. Проходження перевірок державних органів без штрафів і зауважень (перевірка Держпраці в 2021 році, перевірки ЖМЦЗ в 2021 і 2023 році)

Також працювала за сумісництвом секретарем керівника. В мої обов'язки входило: прийом відвідувачів, підготовка наказів з основної та адміністративно-господарської діяльності, ведення листування з органами державної влади і контрагентами, створення протоколів нарад, відправка кореспонденції, організація внутрішнього документообороту, ведення архіву, забезпечення офісу всім необхідним для роботи, виконання доручень керівництва. Також в моєму підпорядкуванні була служба клінінгу (3 людини).

Ключова інформація

Грамотна, швидко навчаюсь всьому новому. Вмію працювати в режимі багатозадачності, при цьому виконую завдання максимально якісно і в мінімальні терміни. Постійно підвищую рівень кваліфікації, відстежую зміни в трудовому законодавстві. Вмію вирішувати спірні питання і залагоджувати конфлікти. Створюю доброзичливу атмосферу навколо себе.

Навчалась в 1 закладі

Український державний лісотехнічний університет

Менеджмент організацій

Львів, 1999

Володіє мовами

Англійська

базовий

Польська

базовий

Леся

Менеджер з персоналу

Житомир

49 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Оновлено 1 день тому