Працювала в 1 компанії 17 років 9 місяців
Видавництва та Поліграфія
Прохання дивитися нижче
Різні
Видавництва та Поліграфія
17 років 8 місяців
03.2007 - до теперішнього часу
Ключова інформація
Вища освіта - Менеджмент організацій, НТУУ КПІ, 2007 рік. Червоний диплом.
Додаткова освіта: фінансово-економічна - CAP(2010), DipIFR (2011); бізнесова - курси CIMA (2022 - P1 (Управління ефективністю операцій), P2 (Управління ефективністю бізнесу); тренінги управління бізнесом як системою – опис моделі, структурність, елементи та їх взаємодія, мета-профілювання посад і кандидатів, налаштування комунікації, проектний менеджмент;
soft skills освіта – вже й не скажу скільки тренінгів особистого розвитку, тайм-менеджменту, цілепокладання, емоційного інтелекту, спіральної динаміки, лідерства тощо;
знання ПЗ – професійний користувач Ексель (формули, шалені таблиці, консолідація даних, комплексна звітність тощо), сертифікований користувач 1C (плюс допис і керування проектами впровадження), АртПорт (ЖД логістика) - керівник проекту впровадження, сертифікація ODOO ERP (sample certificate + практика впровадження), знання Клієнт-Банк, Інтернет-Банкінг, МЕДок, Power BI, Google додатки.
Ключові компетенції:
- Англійська вільна. Щоденні переписки англійською протягом 6 років– з аудиторами, консультантами, замовниками, банківськими установами, тощо.
- Медіатор (посередник) у складних взаємодіях, бачу дві сторони ситуації/конфлікту, легко знаходжу спільну мову, відчуваю людей і атмосферу. Доступними словами кажу суть обом сторонам. Як не дивно, більшість спорів, які відбувалися на моїх очах, мали місце лише через те, що опоненти говорили просто про різні речі. Приклад із недавнього - підрядник ODOO не міг толком пояснити моїй колезі як працює CRM ODOO і які там живуть сутності, я розібралася і допомогла їй зрозуміти систему (чому? тому що моя роль на стику модулю CRM і Закупівель і нам було потрібно розуміти, де її межі відповідальності, а де мої, на жаль сам підрядник цього не зміг легко донести)
- Опис бізнес процесів як системи 3 роки (елементи, границі, взаємодія, рівні тощо), збір інформації As is на всіх рівнях управління, 3-х та 4-х позиційний опис, коуч позиція при «To be» моделюванні, визначення системних вузьких місць та важеля впливу, розробка «допорогових» засобів впливу, налагодження комунікації і взаємодії відділів, регламенти, документооборот тощо.
- Фінансова експертиза 15 років (аудит стану звітності, бухгалтерського та управлінського обліку, звірка між ними, бухгалтерія як елемент системи вищого порядку, або як самостійна система).
- Досвід тісної співпраці з комерційним відділом (налагодження комунікації для КВ і бухгалтерії, обмін інформацією, структура звітності і дотримання термінів, аудит роботи менеджерів з продажу, прослуховування дзвінків, якість заповнення СРМ (КОММО), ведення баз клієнтів, статистик по етапам воронки, кількісні та якісні показники тощо), виробництвом (замовлення + документи + звітність) та НR (мета-профілювання посад, підбір, передкваліфікація, і відповідність кандидата посаді тощо). Допомога із впровадженням ODOO CRM.
- Особливо варто відзначити моделювання архітектури звітності - звіти в екселі або BI або в 1С або де інде (комплекс звітів, фінансові моделі, консолідовані звіти, управлінські, бухгалтерські, аналітичні звіти, звіти про все, що тільки можна вигадати). А також фінансово-економічний аналіз окремих операцій, підприємства, або групи компаній.
- Автоматизація (впровадження програмного забезпечення, збір потреб / написання технічного завдання / тестування / контроль допрацювань / навчання співробітників.
- Компетенції проектного менеджера (досвід 3 роки).
- Командний гравець, відповідальна, надійна в професійному розумінні слова.
- Аналітик із системним підходом від глобального до точкового, швидко вникаю.
- Вільно працюю з великими обсягами інформації, вмію систематизувати, делегувати, виділити головне та подати у звітах.
Навчалась в 1 закладі
НТУУ КПІ
Видавничо-поліграфічний
Київ, 2007
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Додаткова інформація
Про досвід
Олена
Олена
Бізнес аналітик, оптимізація бізнес-процесів, проектний менеджер
Київ
Святошинський район
Активно шукає роботу
проектна робота, неповна зайнятість, повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 3 тижні тому