Працювала в 1 компанії   17 років 9 місяців

Видавництва та Поліграфія

Прохання дивитися нижче

Різні

Видавництва та Поліграфія

17 років 8 місяців

03.2007 - до теперішнього часу

Ключова інформація

Вища освіта - Менеджмент організацій, НТУУ КПІ, 2007 рік. Червоний диплом.

Додаткова освіта: фінансово-економічна - CAP(2010), DipIFR (2011); бізнесова - курси CIMA (2022 - P1 (Управління ефективністю операцій), P2 (Управління ефективністю бізнесу); тренінги управління бізнесом як системою – опис моделі, структурність, елементи та їх взаємодія, мета-профілювання посад і кандидатів, налаштування комунікації, проектний менеджмент;

soft skills освіта – вже й не скажу скільки тренінгів особистого розвитку, тайм-менеджменту, цілепокладання, емоційного інтелекту, спіральної динаміки, лідерства тощо;

знання ПЗ – професійний користувач Ексель (формули, шалені таблиці, консолідація даних, комплексна звітність тощо), сертифікований користувач 1C (плюс допис і керування проектами впровадження), АртПорт (ЖД логістика) - керівник проекту впровадження, сертифікація ODOO ERP (sample certificate + практика впровадження), знання Клієнт-Банк, Інтернет-Банкінг, МЕДок, Power BI, Google додатки.

Ключові компетенції:

  • Англійська вільна. Щоденні переписки англійською протягом 6 років– з аудиторами, консультантами, замовниками, банківськими установами, тощо.
  • Медіатор (посередник) у складних взаємодіях, бачу дві сторони ситуації/конфлікту, легко знаходжу спільну мову, відчуваю людей і атмосферу. Доступними словами кажу суть обом сторонам. Як не дивно, більшість спорів, які відбувалися на моїх очах, мали місце лише через те, що опоненти говорили просто про різні речі. Приклад із недавнього - підрядник ODOO не міг толком пояснити моїй колезі як працює CRM ODOO і які там живуть сутності, я розібралася і допомогла їй зрозуміти систему (чому? тому що моя роль на стику модулю CRM і Закупівель і нам було потрібно розуміти, де її межі відповідальності, а де мої, на жаль сам підрядник цього не зміг легко донести)
  • Опис бізнес процесів як системи 3 роки (елементи, границі, взаємодія, рівні тощо), збір інформації As is на всіх рівнях управління, 3-х та 4-х позиційний опис, коуч позиція при «To be» моделюванні, визначення системних вузьких місць та важеля впливу, розробка «допорогових» засобів впливу, налагодження комунікації і взаємодії відділів, регламенти, документооборот тощо.
  • Фінансова експертиза 15 років (аудит стану звітності, бухгалтерського та управлінського обліку, звірка між ними, бухгалтерія як елемент системи вищого порядку, або як самостійна система).
  • Досвід тісної співпраці з комерційним відділом (налагодження комунікації для КВ і бухгалтерії, обмін інформацією, структура звітності і дотримання термінів, аудит роботи менеджерів з продажу, прослуховування дзвінків, якість заповнення СРМ (КОММО), ведення баз клієнтів, статистик по етапам воронки, кількісні та якісні показники тощо), виробництвом (замовлення + документи + звітність) та НR (мета-профілювання посад, підбір, передкваліфікація, і відповідність кандидата посаді тощо). Допомога із впровадженням ODOO CRM.
  • Особливо варто відзначити моделювання архітектури звітності - звіти в екселі або BI або в 1С або де інде (комплекс звітів, фінансові моделі, консолідовані звіти, управлінські, бухгалтерські, аналітичні звіти, звіти про все, що тільки можна вигадати). А також фінансово-економічний аналіз окремих операцій, підприємства, або групи компаній.
  • Автоматизація (впровадження програмного забезпечення, збір потреб / написання технічного завдання / тестування / контроль допрацювань / навчання співробітників.
  • Компетенції проектного менеджера (досвід 3 роки).
  • Командний гравець, відповідальна, надійна в професійному розумінні слова.
  • Аналітик із системним підходом від глобального до точкового, швидко вникаю.
  • Вільно працюю з великими обсягами інформації, вмію систематизувати, делегувати, виділити головне та подати у звітах.

Навчалась в 1 закладі

НТУУ КПІ

Видавничо-поліграфічний

Київ, 2007

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Додаткова інформація

Про досвід

 Якщо коротко про досвід: ? 15 років у бухгалтерському обліку, від бухгалтера до головного бухгалтера/заступника фінансового директора, виключно з МСФЗ протягом 6 років. Бухгалтерський облік та звітність як окремих юридичних осіб, так і групи компаній. Постановка системи обліку та контролінгу з нуля. Архітектура звітності під ключ для групи компаній, починаючи від номенклатури обліку, завершуючи стаття фінансової звітності. З них 12 років у позамовному виробництві - калькулювання собівартості поліграфічної продукції, збір прямих витрат на рейси в морському судноплавстві, розробка системи обліку зі збору витрат в логістиці вантажів, розрахунок та розподіл непрямих витрат у всіх видах діяльності. 6 років досвіду роботи із іноземними компаніями (офшорами). Аудит (PWC, Baker Tilly, BDO, Кіпр, ОАЕ, Мальта). Контроль податкового обліку зовнішніх аудиторів. Консультації з юристами під час відкриття та закриття компаній. Подання звітності до державних органів (через аудиторів). Заповнення паперів під час відкриття рахунків у банках, проведення платежів. Проходження комплаєнсу постачальників. Понад 1000 складених звітів (для власників/інвесторів, для державних органів, для ТОП-менеджменту, для суміжних департаментів, для аудиторів тощо), аналіз найрізноманітніших показників діяльності, як на окремих ділянках, так і загалом на підприємствах/холдингу. Розробка облікових політик, планів рахунків, статей руху грошових коштів та доходів і витрат як по індивідуальних компаніях, так і для груп. Налаштування бух. обліку з нуля. Щомісячний контроль системи обліку, правильності використання статей в обліку, коректності проводок, відображення суттєвих операцій. Налаштування прав користувачів у системі, розробка системи із програмістами.  Сертифікований користувач 1С - з регістрами, проводками, звітами, налаштуваннями та доопрацюваннями. Сертифікований користувач ODOO ERP (sample certificate) - модулі Склад, Закупівлі, CRM, Продажі, РБО, Виробництво, тощо 3 роки у ролі Product Owner і QA налаштовувала роботу з впровадження програмного забезпечення (АртПорт ЖД логістика - на базі 1С), збір і формування бізнес-вимог, виділення пріоритетних задач, опрацювання доробок із підрядниками - де адаптуємося під програмні процеси, де міняємо алгоритми, тощо. Відповідно до узгоджених змін - постановка бізнес-процесів нового напрямку, налагодження комунікації між напрямками, тощо.  ? Із досягнень Сформована модель бізнесу з описом бізнес-процесів, виявлені вузькі місця, прописані доходи-витрати по напрямках бізнесу і загальний фінрезультат, на основі чого були прийняті рішення, які наразі впроваджуються. Системний підхід.  Розроблено уніфіковану систему для формування звітів P&L та C&F у підприємстві національного масштабу, де у 7 і 9 класах рахунків понад 1500 строк, а у розрізі статей руху грошових коштів їх понад 800. Автоматизовано за допомогою Excel формування крупних пакетів звітності для НКРЕКП, МінЕнерго, наглядової ради, тощо (а це дуже великі системні, комплексні звіти). Впроваджено єдину систему обліку в холдингу, налаштовано системне звіряння бухгалтерського з управлінським обліком, понад 15 компаній, 3 види взаємозалежних діяльностей, більш ніж 200 осіб у структурі. Впроваджено новий вид діяльності. Скорочено час щомісячного закриття періоду з 2-х тижнів до 2-х днів, спрощено процес з'ясування розбіжностей щодо торгових угод, скорочені витрати на аутсорс із 80 тис євро до 20, скорочено час проходження аудиту з 6 місяців до 3-х. Впроваджено ПЗ для обліку витрат у логістичній компанії. ? ДОСВІД РОБОТИ 2024 РІК, з квітня по тепер - наразі працевлаштована, формую консолідацію по мсфз по групі компаній аграрної сфери. 2024 РІК, березень - 1 місяць практика впровадження ОDOO. Проект призупинили, тому довелося шукати нову роботу. 2023 РІК – без трудової – консультант у 2х проектах – 1) опис бізнесу і процесів + фінансове моделювання (для ФОПа, діяльність автопригін із США), 2) також без трудової - консультант в бізнес консалтинговій компанії. СІЧЕНЬ 2021 – ВЕРЕСЕНЬ 2022. Начальник відділу звітності Управління бюджетування, інвестицій та аналізу ТОВ «Оператор газотранспортної системи України». Складання щомісячної управлінської звітності для Наглядової ради, квартальної та місячної звітності для НКРЕКП, квартальної звітності для Міненерго (в тому числі звіту про виконання фінансового плану), збір інформації про відхилення від плану та аналіз розбіжностей, участь у зовнішньому аудиті, участь у формуванні фінансової звітності, складання інших звітів за запитом. Робота з великим обсягом інформації – аналітика 7 і 9 класу рахунків в 1500 субрахунків. ПЗ – SAP + SAP S/4 HANA, вивантаження в Ексель з BW, подача завдань на розробку звітів для автозаповнення. Причина звільнення - війна. ВЕРЕСЕНЬ 2016 – СІЧЕНЬ 2021. Заступник фінансового директора холдингу середнього бізнесу. Головний бухгалтер групи нерезидентів. Офіційно оформлена була на ФОПа. Керувала процесом консолідації управлінської звітності з бізнесу загалом, а також контролювала облік та зовнішній аудит нерезидентів. Формувала бюджети. Була керівником проектів із автоматизації бізнесу.  Проект 1 - Розробка процесів та обліку та контролінгу в 1С для судноплавної компанії (морські перевезення): систематизація процесів роботи, делегування повсякденних завдань, розробка внутрішньої звітності (включаючи контроль палива), робота з клієнтами (переговори за контрактом, виставлення рахунків, обґрунтування штрафів), збір управлінської інформація для генерального директора групи, щомісячні звіти про прибутки та збитки та синхронізація їх із загальним звітом управління флотом. Супроводжувала щорічний зовнішній аудит. А все почалося з того, що мені дали на вибір 1С пусту і сказали вносити первинні документи по одній з компаній:) Проект 2 - Впровадження покращень для торгової компанії для 1С УТП: проаналізувавши бізнес-модель в цілому, зібрала та систематизувала побажання користувачів, змоделювала результат та провела переговори з керівником ІТ-групи, написала технічні специфікації для розробки, перевірила, що було зроблено, та навчила менеджерів та бухгалтерів роботі з 1С. У той же час, виступала як головний бухгалтер-контролер інформації, що вводиться, надавала щомісячний звіт про доходи і збитки і синхронізувала його зі звітами торгових менеджерів. В подальшому такі зміни привели до того, що по завершенню року вияснення різниць у бухгалтерів і менеджерів скоротилося з двох місяців до одного дня. Проект 3 - Впровадження ERP для збору та контролінгу витрат для логістичної компанії, модуль «ArtPort: Залізнична логістика», мова програмування 1С, інтерфейс як 1С в керованих формах. Модуль збирає інформацію про всі додаткові витрати, що виникають в процесі перевезення вантажів. ЛЮТИЙ 2015 - ВЕРЕСЕНЬ 2016. Державне підприємство "Науково-виробничий центр "Пріоритети". Заступник головного бухгалтера. Виробництво поліграфічної продукції. Займалася веденням бухгалтерського обліку по ПСБУ (калькуляція собівартості, дебіторка/кредиторка, вся первинка, ПДВ, вся фінансова звітність, бюджетування, встановлення системи для подання документів в електронному вигляді). Робота з банками, проходження комплаєнсу, відкриття рахунків, оформлення зарплатних проектів, фінплани та звіти.2014 займалася ФОПом чоловіка, допомагала в його бізнесі. ГРУДЕНЬ 2011 – ЖОВТЕНЬ 2013. Офіційне працевлаштування в судноплавній компанії АСК УКРРІЧФЛОТ. За фактом була головним бухгалтером групи компаній-нерезидентів. Вела облік та всю звітність за МСФЗ для 9 міжнародних компаній (Кіпр, Мальта) (калькуляція рейсів, дебіторська заборгованість, кредиторська заборгованість, обробка касових/банківських виписок, основних засобів тощо). Складала фінансову та управлінську звітність групи щомісяця, у тому числі управлінський з флоту. Робила платежі в Банку Кіпру та в TrustKommertsBank. Складала бюджети та супроводжувала зовнішній аудит PWC. Була на декретному місці. ЖОВТЕНЬ 2009 - ЛИСТОПАД 2011 - декретна відпустка. ЧЕРВЕНЬ 2009 - ВЕРЕСЕНЬ 2009. ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ. Біотрейд НДК. Бухгалтер (фактично заступник головного бухгалтера). Бухгалтерський облік та звітність. Торгівля оптова. БЕРЕЗЕНЬ 2007 - ЛЮТИЙ 2009. Друкарня. Головний бухгалтер. Починала з бухгалтера. Вела весь облік, калькуляцію собівартості, прибуток і ПДВ, зарплатню 30 працівників, всю статистику, всі фонди, всю податкову, всю фінансову звітність, планування і звітування з фінансового плану. ? Дякую, що дочитали до кінця. З повагою, Олена.

Олена

Бізнес аналітик, оптимізація бізнес-процесів, проектний менеджер

Київ

Святошинський район

39 років

Активно шукає роботу

проектна робота, неповна зайнятість, повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 3 тижні тому