Працювала в 5 компаніях 5 років 9 місяців
Будівництво, Освіта, Транспорт та Логістика
Бізнес аналітик (ВА) Керівник (РМ)
Будівельна Компанія
Будівництво
1 рік 7 місяців
06.2024 - до теперішнього часу
Проектний менеджмент (управління командою)
Впровадження процесного підходу, відповідно до стандарту ISO 9001
Моделювання бізнес процесів BPMN 2.0, відповідно до стандарту ISO 9001
Виявлення вузьких місць та оптимізація бізнес процесів. (AS IS - TO BE)
Викоистання аналізів: Gap, аналіз доданної цінності, аналіз вузьких місць, аналіз 5 Why’s, KPI-аналіз.
Використання методологій: SixSigma, Kaizen, PDCA та методу контролю Poka-Yoke
Управління змінами (Change Management)
Впровадження CRM/ERP (Відділ Маркетингу, Відділ Продажів, Відділ архітектури, Відділ дозвільної документації, Відділ управління будівельними проєктами, Складські запаси, Фінансовий відділ)
Розробка та впровадження системи звітності та планування
Розробка та впровадження системи мотивації
Розробка та впровадження системи навчання співробітників
Обов'язки
- Збір та аналіз вимог для виявлення потреб, вузьких місць та можливостей для покращення
- Визначення факторів, що впливають на ефективність процесів
- Консультування стейкхолдерів та зацікавлених сторін щодо можливості оптимізації та більш ефективної побудови бізнес-процесів
- Моделювання бізнес процесів BPMN 2.0 у форматі «AS IS - TO BE»
- Створення документації до бізнес процесів: карти до бізнес процесів, інструкції та регламенти.
- Створення програм аудиту бізнес процесів.
- Створення програми навчання для співробітників по впровадженню бізнес процесів.
- Впровадження та навчання по бізнес процесам співробітникам
- Координація зміни процесу доробок, контроль завдань, взаємодія з користувачам
- Ведення проектної документації та звітності перед генеральним директором
- Зустрічі та звітування перед генеральним директором
Що зроблено: - Сформовано органзіаційну структуру Компанії для подальшого еффективного маштабування
- Сформавано стратегічні та основні бізнес процеси Компанії:
- з взаємозв’язками між процесами
- з тригерами початку паралельних процесів
- процеси блокування та контролю
В розрізі кожної ролі для подальшої автоматизації та контролю. - Змоделювано життєвий цикл об’єкту нерухомості
- Визнчено ризики та запровадження системи управління ризиками.
- Впровадження системи контролю та аудиту бізнес процесів
- Оптимізовано та автоматизовано воронки заходження лідів
- Оптимізовано та автоматизовано воронки продажів
- Сформовані процеси:
- Відділ Маркетингу
- Відділ Продажів
- Відділ архітектури
- Відділ дозвільної документації
- Відділ управління будівельними проєктами
- Складські запаси
- Фінансовий відділ. - Автоматизовані процеси:
- Відділу Казначейста
- Відділу Продажів
- Відділу Маркетингу - Розбрено показники для звітності по вище перерахованим відділам.
- Розроблено плани аудиту бузнес процесів по вище перерахованим відділам.
Керівник (РМ)/Бізнес аналітик консалтингових проектів в логістиці
SWAN CONSULTING - консалтингова компанія
Освіта
2 роки 4 місяці
11.2021 - 02.2024
- Досвід понад 10 років у міжнародній логістиці.
- Досвід управління консалтинговими проектами понад 5 років компаній ЄС, Азії та України.
- Проектний менеджмент (управління командою)
- Розробка та оптимізація бізнес процесів та регламентів до них
- Автоматизація бізнес-процесів
- Впровадження CRM/ERP
- Розробка та впровадження системи звітності (з відповідними аналітичними показниками для еффективної роботи команди)
- Розробка та впровадження системи планування
- Розробка та впровадження системи мотивації
- Розробка та впровадження системи навчання співробітників
- Найм, навчання та адаптація співробітників
Обов'язки:
- Проектний менеджмент (управління командою)
- Контроль та забезпечення своєчасного виконання статусів проекту командою.
- Відстеження та вирішення проблем, які можуть виникнути в ході реалізації проекту, та коригування плану робіт проекту за потреби.
- Ведення проектної документації та звітності перед замовником
- Складання та коригування бюджету за потребоюЗустрічі та презентація виконаної роботи замовнику
- Складання детального ТЗ відповідно до потреб замовникаВивчення та аналіз бізнес-процесів компанії
- Збір та виявлення вимог, аналіз даних(вимог) для виявлення потреб, слабких місць та можливостей для покращення
- Консультування стейкхолдерів та зацікавлених сторін щодо можливості оптимізації та більш ефективної побудови бізнес-процесів
- Координація зміни процесу, процесу доробок, контроль завдань, взаємодія з користувачам
- Розробка та впровадження бізнес процесів та регламентів до них
- Впровадження CRM/ERP
- Розробка та впровадження інструментів для ефективної роботи відділів
- Розробка та впровадження системи звітності (з відповідними аналітичними показниками для еффективної роботи команди)
- Розробка та впровадження системи планування
- Розробка та впровадження системи мотивації
- Розробка та впровадження системи навчання співробітників
- Найм, навчання та адаптація співробітників
СОО/Керівник (РМ) освітнього проекту
SWAN CONSULTING - консалтингова компанія
Транспорт та Логістика
2 роки
01.2022 - 12.2023
По закінченню проекту:
- збільшення продуктової лінійки на 70%
- підвищення якості навчальних матеріалів (уроки, завдання)
- підвищення задоволенності проходження курсів - 85-93%
- збільшення кількості продажів курсів на 35%
- повторні продажі курсів
- продажі консалтингових послуг учням, які купили курси
- збільшенняя валового обороту більш на 37%
- збільшення валового доходу більш ніж на 30%
Обов'язки:
- Проектний менеджмент (управління командою)
- Розробка системи підтримки учнів курсу (інформаційна та технічна Kajabi)
- Впровадження в роботу платформи Kajabi, подальше адміністрування
- Розробка стратегіі залучення учнів курсів та реалізація
- Розробка системи контролю та звітності по онлайн курсам (відділ продажів/підтримка учнів)
- Прийняття участі в створенні нових курсів
- Впровадження в роботу платіжного еквайрингу Stripe
- Контроль оплат кусру та адміністрування платіжного еквайрингу Stripe
- Контроль оплат підрядникам
- Контроль за веденням та складанням звітності по відділах (маркетинг/продажі/саппорт/фінанси)
- Складання фінансової звітності
Керівник таможенної агенції
TRONKO Sp. z o.o. - митна агенція в Польші
Транспорт та Логістика
1 рік 10 місяців
09.2019 - 06.2021
По закінченню проекту:
- Вихід у точку беззбитковості через 11 місяців запровадження проекту;
- Збільшення Валового доходу на 187%;
- Збільшення кількості наданих послуг більш ніж у 20 разів
Обов'язки:
- Проведення консалтингового аудиту митної агенції
- Складання плану проекту
- Складання дорожньої карти проекту
- Проектний менеджмент (робота у команді)
- Опис послуг та визначення ціни на послуги агенції, що надаються
- Створення бізнес-процесів
- Створення матриці послуг
- Розробка та впровадження системи звітності під замовника
- Розробка та впровадження системи мотивації під замовника
- Постановка плану продажу
- Використання 1С8
- Планові наради з командою
- Планові звітні зустрічі із замовником
- Ведення звітної документації щодо проекту
- Збір даних та аналіз звітних даних, прогнозування на майбутній звітний період
- Вихід у точку беззбитковості через 11 місяців запровадження проекту
Керівник відділу продажу
Сorcel - транспортно - експедиційна група компаній (Україна/Іспанія)
Транспорт та Логістика
1 рік 10 місяців
09.2019 - 06.2021
Після закінчення проекту:
- Збільшення Валового доходу на 44%;
- Збільшення кількості постійних клієнтів у 5 разів.
Обов'язки:
- Проведення консалтингового аудиту
- Складання плану проекту
- Складання дорожньої карти проекту
- Проектний менеджмент (робота у команді)
- Опис переваг та вигод наданих послуг для клієнта
- Розробка та впровадження інструментів відділу продажів
- Створення бізнес-процесів у відділі продажів
- Впровадження CRM та IP телефонії
- Розробка та впровадження регламентів відділу продажів
- Розробка та впровадження системи звітності у відділі продажів
- Розробка та впровадження системи мотивації у відділі продажів
- Постановка плану продажу
- Планові наради з командою
- Планові звітні зустрічі із замовником
- Ведення звітної документації щодо проекту
- Збір даних та аналіз звітних даних, прогнозування на майбутній звітний період
Ключова інформація
Прикладні навички
- Jira, Confluens, Asana, Trello
- Моделювання BP?MN 2.0 бізнес процесів Camunda
- Miro/Mindmeister, Canva
- Stripe / Fondy (платіжні системи)
- BAF ERP, 4Logist (CRM/ERP) Komo, Zoxo (CRM)Kajabi (Навчальна платформа)
- Інструменти Google (Google Site, Google Classroom, Google Forms, Google Slides, Google Sheets, Google Docs)MS office
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Світлана
Світлана
Business Analyst

Харків
Готовий переїхати: Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 2 дні тому