Працювала в 8 компаніях 10 років 7 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс), Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Фармацевтика, Нерухомість та Девелопмент, Торгівля роздрібна / Retail, Будівництво
Менеджер з управління змінами
Контінентал Фармерз Груп
АПК (Агропромисловий комплекс)
3 місяці
06.2024 - 09.2024
1. Аналіз потреб в змінах:
• Оцінка запитів на зміну бізнес-процесів (економічна доцільність)
• Співпраця з внутрішніми командами для розуміння необхідності змін та їх впливу.
2. Планування та впровадження змін:
• Розробка та координація з різними відділами для впровадження нових або змінених процесів.
3. Комунікація та навчання:
• Організація навчання та презинтацій бізнес-процесів для персоналу з метою пояснення нових процесів.
4. Оцінка та моніторинг результатів змін:
• Відстеження ключових показників ефективності для оцінки результатів впроваджених змін.
• Збір зворотного зв’язку від команд для вдосконалення процесу управління змінами.
5. Документація процесів та змін:
• Ведення актуальної документації щодо змін у бізнес-процесах.
• Оновлення бізнес-процесів та регламентів відповідно до нових вимог.
6. Співпраця з керівництвом:
• Звітування про прогрес впровадження змін керівництву.
• Надання рекомендацій щодо оптимізації процесів.
Аналітик бізнес-процесів
Промавтоматика
Промисловість та Виробництво
11 місяців
06.2023 - 05.2024
• Виявлення можливостей оптимізації та автоматизації процесів.
• Співпраця зі структурними підрозділами для виявлення можливостей оптимізації та автоматизації бізнес-процесів.
• Моніторинг ключових показників ефективності бізнес-процесів.
• Організація механізму збору та обробки інформації для аналізу бізнес-процесів.
• Співпраця зі структурними підрозділами для виявлення можливостей оптимізації та автоматизації бізнес-процесів.
• Моделювання бізнес процесів.
• Забезпечення оперативної та точної аналітики щодо ключових бізнес-показників, сприяючи прийняттю стратегічних рішень.
Керівник проекту EDI
BHB group
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
8 місяців
09.2022 - 05.2023
Мої основні обов'язки:
1.Написання технічних завдань (ТЗ) для відділу ІТ з обміну даними з використанням платформ та електронного обміну даними (ЕДІ) та інші проектні задачі, такі як наприклад е-ТТН. Контролюю та відповідаю за результат з налаштування та написання обробок, які забезпечують обмін даними між платформою, базою 1С та клієнтом.
2. Написання бізнес процесів та інструкцій для користувачів. 3.Погодження договорів з клієнтами та постачальниками з використанням електронного документообігу (ЕДІ). 4.Контроль отримання та підписання документів.
5.Управління ключами електронного цифрового підпису (ЕЦП).
6.Ведення перемовин з платформами щодо технічної підтримки, аналітики, тарифних планів та контрактів.
7.Контроль оплати рахунків за користування платформами та розподіл затрат між філіалами.
Економіст з виробництва
СПЕРКО УКРАЇНА, СП, ТОВ
Фармацевтика
4 роки 7 місяців
02.2018 - 09.2022
Я була ключивим співробітником по блоку "виробництво", брала участь в проектуванні та написані ТЗ відділу IT, також у тестуванні та виправленні помилок.
З 013.2020 р.- 06.2020 вела паралельний облік в 1С 7.7 та BAS ERP.
Основні обов'язки:?Робота в управлінському обліку:повне забезпечення складів сировиною, первинною упаковкою, вторинною упаковкою. облік ТМЦ в цехах, складах проведення інвентаризацій калькуляції випущеної готової продукції в 1С 7.7 та в BAS ERP табелювання співробітників виробницт.?У бухгалтерському обліку:Контроль обліку за 20,23,25 та 26 рахунками, звірки за цими рахунками списання ТМЦ
Оператор Call-centre
Смарт Агент
Нерухомість та Девелопмент
10 місяців
05.2017 - 03.2018
Я виконувала обов'язки співробітника колл-центру, працюючи за скриптами, а також була віддаленим агентом з нерухомості, обробляла оголошення та доповнювала відомості про нерухомість клієнта.
Бухгалтер
ГРОШ
Торгівля роздрібна / Retail
11 місяців
06.2016 - 05.2017
- Проведення прийому/повернення товару та упаковки
- Участь у інвентаризаціях
- Переміщення, списання, уцінка
- Калькуляція виробництва (кулінарія)
- Переоцінка
- Частковий кадровий облік
менеджер по отоплению и сантехники
ЖК Набережный квартал
Будівництво
1 рік
09.2014 - 09.2015
Планирование работ, смети, договора.
бухгалтер
АТБ-маркет
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 1 місяць
05.2013 - 06.2014
-Внутрішні щотижневі та щомісячні звіти до офісної бухгалтерії;
-Підготовка та друк цінників;
-Ведення бази даних магазину, виправлення невеликих неполадок у роботі бази, виявлення та виправлення помилок;
-Проведення прийому/повернення товару та упаковки;
-Забезпечення документообігу з постачальниками та здача внутрішньої бухгалтерської звітності.
Навчалась в 1 закладі
Винницкая филия НУДПСУ
економіка підприємства
Вінниця, 2015
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Проджект-менеджер в IT
платформа Laba
Нотація BPNN
Платформа Laba
1 C 8.2 Предприятие
Бухгалтерскі курси по учету в програмі 1С 8.2 Підприємство.
Додаткова інформація
Особисті якості
Цель
Компьютерные навыки
Захоплення та інтереси
Олеся Юріївна
Олеся Юріївна
Аналітик бізнес-процесів
Вінниця
Готовий переїхати: Київ, Одеса
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 16 годин тому