Працював в 13 компаніях 17 років 1 місяць
Медіа / ЗМІ, Інтернет, Послуги для бізнесу - інше, Транспорт та Логістика, Банки, Фінансові послуги, Видавництва та Поліграфія, Державний сектор
Проєктна діяльність (360°) у галузі перекладу й локалізації
Localization
Медіа / ЗМІ
4 роки 4 місяці
09.2020 - до теперішнього часу
Реалізація (360°) численних проєктів в галузі перекладу й локалізації аудіовізуального контенту на прямі та посередницькі замовлення провідних як вітчизняних, так і міжнародних студій / стрімінгових платформ:
- WordLords (Netflix)
- «Так Треба Продакшн» (Plint.com)
- Le Doyen
- Студія «1+1»
- Tretyakoff Studio
- інші.
Керівник напрямку із реалізації стратегії
dok.ua
Інтернет
10 місяців
11.2019 - 09.2020
Основним завданням на цій позиції було домогтися сталого зростання темпу досягнення цілей стратегії в умовах непостійності та "болю" зростання та трансформації компанії. Зважаючи на відсутність механізмів реалізації стратегії та культури командної роботи, стало очевидно, що досягти початкової мети в першій же ітерації неможливо. Це зумовило необхідність розробки управлінської моделі, появу Стратегічного офісу, запуск проєктного управління в "тестовому" режимі, управління портфелем стратегічних проєктів у Trello :) з навігацією по архітектурі, реанімацію проблемного проєкту-"довгобуду", реалізацію комплексного проєкту в галузі внутрішніх комунікацій на безкоштовних (80%) інструментах та багато іншого.
Докладніше у вигляді кейса: https://docs.google.com/document/d/1izEBIQvHEQI9HhIL3MGFXUSp7mBOtQQKC-ADopWrYjQ/edit?usp=sharing
Операційний директор (COO)
ПРОФПЕРЕКЛАД
Послуги для бізнесу - інше
7 місяців
11.2018 - 06.2019
1) Забезпечення покриття різниці між розрахунковим та цільовим прибутком у P&L коштом Реінжинірингу бізнес-процесу «Виробництво»:
- Реалізація довгострокового масштабного багатокомпонентного стратегічного проєкту:
- Успішне завершення фази тестування
- Успішне завершення фази пілотування
- Реінжиніринг процесу, перегляд, актуалізація всіх та нових типів робіт, нормативів
- Впровадження нового БП у новій моделі Виробництва (50% на момент звільнення)
Досягнення:•
- Скорочення термінів виробництва продукту — 34%•
- Зниження собівартості виробництва -4.47%
- Скорочення часу витрат на 3 види робіт у потоці операцій -59%
- Скорочення фін. витрат на 3 види робіт у потоці операцій -95%
- Створення Архітектури управління термінологією
2) Підвищення ефективності організації та управління Виробництвом• Розробка та впровадження нової Моделі виробництва 2019
РМ:
Реорганізація системи управління перекладацькими проєктами
QA|QC|TM:
Формування системи управління та контролю якості продукту, управління термінологією
SUPPORT:
Формування системи операційної підтримки та супроводу Виробництва
Закриття керівних ролей у блоці Виробництво (3 ролі), делегування повноважень, наставництво
Досягнення:
Виконано у повному обсязі
3) Зміна, актуалізація та регламентація системи управління Компанії
Досягнення:
- актуалізація та впровадження оновленої орг. структури компанії під нову модель виробництва
- Підготовка та запуск РМО: Проєктного офісу (постійного органу з управління проєктною діяльністю в галузі процесів розвитку Компанії у складі: Засновник + СОО)
Керівник Департаменту управління перекладацькими проєктами
ПРОФПЕРЕКЛАД
Послуги для бізнесу - інше
1 рік 9 місяців
02.2017 - 11.2018
- реорганізація та систематизація роботи РМ
- розробка та впровадження комплексної моделі управління проєктами та процесами виробництва продукту
- створення та запуск 3-х галузевих команд РМ за напрямками:
- med@ (фармацевтика, медицина, мед. техніка)
- tech@ (техніка, будівництво, виробництво, ІТ та інші точні галузі)
- biz@ (юриспруденція, бізнес, фінанси, реклама та ін.)
- Постановка ТЗ, супровід та контроль реалізації унікальних ІТ-рішень щодо впровадження єдиних інформаційних просторів роботи команд, а також впровадження системи автоматичного сортування ел. пошти, замовлень по диференційованих каналах трафіку
- Розробка, впровадження та передача бізнес-процесу "Клієнт-деск", що регламентує порядок, послідовність, учасників процесу обробки замовлень з лідогенерації, що входять у будь-якій формі, а також порядок взаємодії між front і middle office у процесі роботи з клієнтами
- Ініціація, розробка "під ключ", запуск та безпосереднє управління унікального структурного підрозділу lab@ (Лабораторія перекладацьких проєктів), спрямованого на підвищення конверсії нестандартних або великих проєктів, паралельно виконуючи частину функцій Відділу розвитку та Відділу маркетингу
- Впровадження експериментальних продуктів та реалізація в рамках проєкту lab@ "Лабораторія" найбільших проєктів з перекладу та локалізації, лінгвістичної, регіональної та культурної адаптації під час виведення на ринок продуктів міжнародних клієнтів
- Розробка та впровадження системи мотивації (фін. стимулювання)
- карти зростання РМ
- Системи рангів
- KPI
Керівник Відділу управління перекладацькими проєктами
ПРОФПЕРЕКЛАД
Послуги для бізнесу - інше
8 місяців
06.2016 - 02.2017
Обов'язки:
- Участь у формуванні стратегічних цілей компанії, планів, бюджету
- Участь у проєктах розвитку та оптимізації бізнес-процесів на рівні компанії
- Розробка та впровадження стратегії, довгострокових та середньострокових планів розвитку Відділу
- Розробка та впровадження систем навчання та підвищення рівня кваліфікації співробітників Відділу
- Розробка, впровадження та актуалізація картки зростання, системи мотивації стимулювання співробітників Відділу
- Планування заходів, спрямованих на досягнення Відділом планових показників• Забезпечення якісного впровадження інновацій, передових рішень зі світової практики в галузі управління перекладацькими проєктами, оптимізації чинних бізнес-процесів
- Створення, впровадження та підтримання актуальності стандартів управління проєктами та стандартів клієнтського сервісу
- Управління людськими ресурсами у відділі
- Аналіз статистичних даних за цілями відділу для забезпечення високої ефективності роботи
- Взаємодія з керівниками підрозділів та напрямків компанії з питань реалізації стратегічних цілей, середньострокових планів розвитку, забезпечення ефективності виробничих процесів компанії та оптимізації роботи Відділу
Комерційний директор — керівник проєкту
"KreditkaNaDom.com" (КАУ)
Транспорт та Логістика
6 місяців
12.2013 - 06.2014
KreditkaNaDom.com — комплексне рішення для Банків України- інноваційна інфраструктура Роздрібного Бізнесу
- аутсорсинг непрофільних операцій
- організація дистанційних каналів продажу
- залучення клієнтів
Основні обов'язки:
- Управління проєктом:
- аналіз ринку банківських послуг
- розробка та реалізація стратегії розвитку
- планування (продажу/ресурси/рентабельність)
- систематизація роботи / впровадження ефективних інструментів - розширення спектра послуг
- розробка та впровадження нових напрямків
- виведення на ринок України
- B2B / B2C
- Залучення партнерів (Комерційні банки, Фінансові компанії)
- Проведення переговорів/презентацій (Board 0, Board -1)
- Розробка індивідуальних програм та умов співробітництва
- Участь у тендерах
- Супровід співпраці
- Розвиток мережі (фінансові консультанти)
- Підбір та управління персоналом
- розробка системи навчання
- Розробка/впровадження/контроль якості обслуговування
Начальник Управління споживчого кредитування Київського регіону
Дельта Банк
Банки
4 місяці
02.2012 - 06.2012
- Виконання планів продажу
- Управління персоналом
- Розвиток регіональної мережі дистрибуції
- Управління каналами дистрибуції
- Збільшення клієнтської бази
- Розширення партнерських відносин
Начальник регіональної дирекції
ПАТ Банк "Forward"
Банки
5 місяців
08.2011 - 01.2012
- Управління та адміністрування регіональним підрозділом (6 областей).
- Управління персоналом.
- Виконання планів продажів у розрізі продуктів:
- споживче кредитування,
- Страхування,
- кредити готівкою,
- кредитні картки,
- Розрахунково-депозитні продукти,
- автокредитування,
- Додаткові послуги. - Виконання планів продажу, регіонального розвитку, показників рентабельності та ефективності у розрізі каналів дистрибуції:
- POS,
- Партнерські точки продажу,
- Агентська мережа.
Директор зі споживчого кредитування (Департамент розвитку індивідуального бізнесу)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group
Банки
1 рік 1 місяць
05.2007 - 06.2008
- Підготовка, створення та розвиток спрямування споживчого кредитування з нуля (технологія Cetelem Франція)
- Створення та реалізація довгострокової стратегії роботи на ринку споживчого кредитування
- Пошук потенційних партнерів
- Розробка альтернативних каналів дистрибуції
- Розробка лінійки кредитних продуктів:
- Стратегічне партнерство з ключовими міжнародними ритейлерами
- Запуск 2 POS (продаж кредитних продуктів) у гіпермаркеті Ашан (Київ)
- Створення бізнес-підрозділу на рівні Центрального офісу
- Створення Регіональної команди з продажу, підбір та навчання персоналу
Директор Департаменту продажів
ЗАТ «Догмат Україна» ТМ «Єврокредит»
Фінансові послуги
3 роки 5 місяців
12.2003 - 05.2007
- Створення, організація та управління як Департаменту продажу в цілому, так і регіональної мережі дистрибуції з нуля (станом на 2003 рік кількість POS – 2, на 2007 – понад 1 600 та близько 25 000 партнерів)
- Керівництво персоналом Департаменту чисельністю 2800 працівників
- Створення, організація та управління системою навчання персоналу Департаменту у масштабах України
- Побудова та управління підрозділом, відповідальним за співпрацю з ВІП-партнерами з використанням особливих умов та програм
- Побудова та розвиток системи аналізу поточних результатів продажу, стратегічного та операційного планування
- Побудова та управління підрозділом, що координує забезпечення роботи регіональної мережі, а також інформаційні потоки
- Участь у розробці, організації та виведенні на ринок ТМ «Євроремонт», продукту синтезу фінансової та будівельної сфер
- Розробка та організація дистрибуції фінансового «ощадного» продукту – «Євродепозит»
- Участь у розробці та адаптації до змін на ринку Consumer Finance умов кредитування, акцій та продуктів (у тому числі: проєкти готівкових кредитів, кредитної картки, автокредитування)
- Участь у формуванні концепцій Програми лояльності, up-selling, cross-selling для потреб споживчого кредитування
- Розробка планів продажу
- Організація робіт зі створення та затвердження бюджету Департаменту продажу
- Планування роботи департаменту
- Проведення всеукраїнських регіональних зборів менеджменту Департаменту продажу
- Формування кадрової політики, систем мотивації та винагороди
- Участь у міжнародних конференціях/круглих столах на тему тенденцій розвитку ринку Consumer Finance як в Україні, так і за кордоном
Досягнення:
- 2003 рік: кількість POS - 2;
2007 рік: кількість POS - понад 1 600 і понад 25 000 партнерів) - Глибоке географічне проникнення (покриття понад 300 міст України)
- Підбір, навчання та управління 2 800 співробітниками Департаменту продажу
- Понад 1 мільярд UAH річного кредитного обороту, генерованого Департаментом продажів
Координатор проєктів
С&А Група
Видавництва та Поліграфія
3 місяці
05.2003 - 08.2003
- Підготовка та запуск 3-х спеціалізованих друкованих періодичних видань
- Координація шт./зовніш. виконавців (авторів, редакторів, дизайнерів тощо)
Провідний / Головний спеціаліст
Державний комітет з інформаційної політики, телебачення і радіомовлення України
Державний сектор
1 рік 4 місяці
08.2001 - 12.2002
Головний спеціаліст Відділу міжнародного співробітництва та обмінів Управління міжнародних зв'язків та європейської інтеграції
Дослідник (аналітик)
ICPS
Державний сектор
9 місяців
03.2000 - 12.2000
Участь в аналітичній, організаційної та дослідницької діяльності у проєкті МЦПД з реформування системи вищої освіти та вироблення рекомендацій для держ. органів України
Ключова інформація
- Значний досвід у сфері розробки, адаптації, впровадження стратегій розвитку компанії на ринку,
- практичний досвід роботи в галузі керування змінами, розробки й управління продуктами й проєктами,
- практичні (прагматичні) погляди, ставлення й підхід до застосування тієї чи іншої проєктної методології або синтезу найбільш доцільних / апробованих рішень / знарядь у залежності від завдання чи ТЗ,
- навички побудови архітектури БП і процесного управління,
- здійснення керівництва підрозділами, командами, проєктними менеджерами,
- системне мислення / "helicopter view",
- лідерські якості, харизма, уміння надихати й вести за собою команду.
Навчався в 2 закладах
Варшавський університет
Інститут міжнародних політичних та економічних відносин (Факультет журналістики та політичних наук)
Варшава, Польща, 1999
Університет ім. Марії Кюрі-Склодовської
Центр польської мови, історії та культури для іноземців
Люблін, Польща, 1994
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Польська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Бізнес-процеси: опис, аналіз, оптимізація, запровадження
Сучасне керівництво проєктами — мистецтво порушення правил
https://lnkd.in/dfqi2uF
Ефективне керування часом
ВІП-переговори. Підписання великих контрактів
Ключові навички управління
Ситуаційне керівництво
Ефективні управлінські рішення
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Упевнений користувач:
- Windows, MS Office, E-mail, Internet,
- Google-продукти, Workplace
- Bizagi Modeler (BPMN 2.0), Visio
- Trello, Discord, TeamGantt, BaseCamp
- Trados, SmartCat, Google-Toolkit
- Subtitle Edit
- Netflix Originator
Мета:
Приносити користь іншим :)
При цьому отримувати задоволення як від самої діяльності, так і від результату — продукту високої якості.
Цікавить робота, що поєднує системність та творчість на рівні позиції Керівника напрямку, департаменту, проєкту в компаніях на етапі зростання, трансформації та систематизації діяльності.
Захоплення та інтереси
Кіно, книги, подорожі, трекінг, йога та багато іншого)
Водійське посвідчення
Категорія «В» (стаж понад 20 років)
Вячеслав
Вячеслав
Керівник відділу управління проєктами (PMO) | Head of Project Management Department
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 5 годин тому