Працювала в 5 компаніях 9 років 7 місяців
Медицина та Охорона здоров'я, Нерухомість та Девелопмент, Консалтинг / Аудит
Вusiness assistant
Он Клиник
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 5 місяців
07.2023 - до теперішнього часу
Рішення бізнес-завдань від керівника
Комунікації, координація, контроль виконання доручень, взаємодія з командою, ведення переговорів з партнерами, підрядниками
Пошук і аналіз будь-якої інформації, завдань, ідей, нових напрямків, планів
Допомога в автоматизації та систематизації бізнес-процесів, впровадження нових інструментів, CRM
Адміністративна підтримка керівника: ведення календаря, організація зустрічей і переговорів, протоколювання, travel support
Робота з договорами, документами, таблицями (Excel, Google), програмами, ведення внутрішньої бази знань, написання регламентів, за запитом скласти звіт / презентацію
Участь у підтримці здорової корпоративної культури, допомога в організації заходів
Ведення проектів (в основному пов'язані з комерційною нерухомістю в Європі)пошук, ведення переговорів, покупка.Взаємодія та робота в команді з суміжними відділами для реалізації проекту (Юридичний/фінансовий відділ)
Побудова відносин із зовнішніми підрядниками.
Підтримує зв'язок з діловими партнерами, постачальниками і підрядниками шляхом ведення листування і спілкування з ними по телефону
Контроль співробітників компанії, здійснення налагодження та оптимізації внутрішніх процесів
Відстеження планів проекту і контроль термінів, постановка і контроль виконання завдань проектною командою
Формування стратегій, що забезпечують реалізацію проектів за графіком і в рамках бюджету
Формування та узгодження звітної документації по проекту.
Вирішення будь-яких питань / спорів з різними інстанціями/компаніями (фінансові/правові)
Бізнес-асистент
Технологія світла
Нерухомість та Девелопмент
2 роки 8 місяців
10.2020 - 06.2023
• Документообіг
• Підбір персоналу
• PowerPoint
• Офіс-менеджер
Персональний асистент
Moll
Нерухомість та Девелопмент
2 роки 6 місяців
10.2017 - 04.2020
Робота з документами керівника;
Проведення первинних переговорів;
Підбір організацій для реалізації потреб підприємства;
Робота з допоміжним персоналом;
Ділова переписка;
Забезпечення життєдіяльності офісу;
Вхідні/вихідні дзвінки;
Міні АТС;
Повний travel support (оформлення віз, оформлення відряджень, трансфер, квитки, готелі, оренда машин, організація складних поїздок);
Цілодобова підтримка за телефоном 24/7/365;
Виконання особистих доручень керівника: купівля товарів, організація заходів, пошук інформації та ін;
Допомога членам сім'ї;
Підготовка презентацій;
Організація корпоративних заходів;
Взаємодія з постачальниками послуг (кур'єрська та поштові служби, аутсорсингові компанії, клінінгові компанії);
Підготовка щомісячних звітів;
Організація робочого дня керівника, ведення календаря у MS Outlook;
Робота з контактами (адресна книга, дні народження та ін.)
Організація зустрічей керівника та прийом відвідувачів.
Підготовка аналітичних та довідкових матеріалів, збір інформації;
Взаємодія з банками, платіжними системами (за запитом керівника);
Виконання функцій HR - спеціаліста (за запитом керівника);
Виконання особистих конфіденційних доручень керівника;
• Офіс-менеджер
• Документообіг
• Фінансова звітність
• Підбір персоналу
Персональний асистент
Трейд фінанс
Консалтинг / Аудит
7 місяців
01.2017 - 08.2017
Прийом повідомлень, листів, адресованих керівнику, і за необхідності доведення їх до керівника;
Підготовка нарад, зборів;
Прийом і своєчасне надання документів на підпис;
Зустріч і прийом відвідувачів керівника;
Виконання особистих доручень керівника;
Повне забезпечення життєдіяльності офісу і комфорту роботи в ньому;
Оптимізація системи архівування документів і систематизація архіву;
Робота в команді з головним бухгалтером;
Забезпечення робочого дня начальника - розклад, зустрічі, підписання документів і ділові поїздки;
Проведення первинних переговорів;
Складання графіків ділових нарад, нагадування керівнику про події та заходи різного роду;
Ведення листування від імені організації;
Прийом і перерозподіл вхідних телефонних дзвінків;
Забезпечення керівника всією необхідною інформацією за запитом.
Персональний асистент
РФМ корп
Консалтинг / Аудит
2 роки
08.2014 - 08.2016
Проведення первинних переговорів з контрагентами;
Ведення діловодства керівника;
Забезпечення керівника всією необхідною інформацією за запитом;
Переклад документів ENG-RUS-ENG;
Travel підтримка;
Підтримка керівника 24/7/365;
Ведення календаря першої особи компанії;
Протоколювання нарад;
Контроль за виконанням доручень керівника структурними підрозділами компанії;
Складання та редакційна робота з текстами, призначеними для переговорів;
Інформаційно-аналітична підтримка керівника;
Підбір персоналу;
Заміщення директора з питань поточної діяльності компанії;
Ключова інформація
Як бізнес-асистент маю управлінські компетенції, вмію організовувати і контролювати робочі процеси, приймати рішення, управляти часом і ресурсами, а також володію навичками управління командою і результатом, наприклад, при реалізації проекту.
Виконання бухгалтерських завдань.Обробка службових записок, звітів, рахунків-фактур і пов'язаних з ними документів, включаючи конфіденційну інформацію.Зберігання конфіденційної інформації.
Управління часом: вміння ефективно планувати та організовувати свій робочий час, пріоритети та терміни виконання завдань.
Загальна грамотність: здатність чітко висловлювати свої думки як письмово, так і усно.
Організаційні навички: навик структурувати інформацію, вести документацію, управляти файлами і діловим листуванням.
Технічна грамотність: навички роботи з різними програмами та інструментами: електронна пошта, хмарні сервіси та інші.
Аналітичні навички: навик аналізувати дані, проводити дослідження, складати звіти і представляти інформацію в зрозумілій формі.
Організація зустрічей та заходів: вміння планувати та координувати зустрічі, включаючи бронювання приміщень, підготовку матеріалів та організацію логістики.
Мультизадачність: навик ефективно виконувати кілька завдань одночасно і перемикатися між ними без втрати якості і термінів виконання.
Soft-skills :
Комунікативні навички: вміння вибудовувати довгострокові відносини з колегами, керівництвом або клієнтами, а також вміння доносити свої думки, відстоювати інтереси і вести переговори.
Гнучкість і адаптивність: здатність пристосовуватися до змін, швидко адаптуватися до нових ситуацій і працювати в динамічному середовищі з постійно мінливими завданнями.
Командна робота: вміння працювати в команді, знаходити підхід до різних людей, працювати на спільні цілі.
Системність: навик, що дозволяє структурувати великий обсяг інформації або зафіксувати процес.
Лідерські навички: відсутність страху перед відповідальністю, здатність приймати рішення і надихати інших, ініціативність.
Гнучке мислення: здатність шукати нові та нетипові способи вирішення проблем та досягнення цілей.
робота з CRM системами, Google documents, Trelo, Miro, Microsoft Office, Travel Support.
Навчалась в 1 закладі
Запорізький національний університет
історичний( міжнародні відносини)
Запоріжжя, 2014
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Іспанська
базовий
Курси, тренінги, сертифікати
курс «дизайнер презентацій»
Вмію професійно робити дизайн презентацій, володію різними техніками і стилями. Часто робила презентації для керівника для зустрічей.
Додаткова інформація
-
Я активна та цілеспрямована людина. Захоплююсь літературою,спортом, покращенням своїх навичок, постійно навчаюсь. Займаюсь покращенням англійскої мови. На данний момент снаходжусь в Іспанії, шукаю віддалену роботу в Україні. Номери для зв'язку ( telegram, whats App) +48507754033, +380997637661- дзвінки
Наталія Станіславівна
Наталія Станіславівна
Бізнес-асистент/Executive Assistant
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 23 години тому