Працювала в 5 компаніях   6 років 6 місяців

Реклама та PR-послуги, Охорона та Безпека, Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Менеджер з управління проектами

Дівіжен, ТОВ

Реклама та PR-послуги

1 рік

12.2023 - до теперішнього часу

• Планування та організація своєї роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості бізнес процесів
• Повне ведення проекту під ключ.
• Документальний супровід бізнес процесів

Account manager

Bas-IP

Охорона та Безпека

3 місяці

07.2023 - 10.2023

1. Preparation of documents.

2. Work with accounting.

3. Operational documentary support of needs at any meeting

Operational manager. Key

АЯКС / АYAX

Промисловість та Виробництво

2 роки 5 місяців

12.2020 - 05.2023

1 Providing administrative and/or technological support for contract administration, customer service and order history.

2. Active participation in business development and sales development.

3. Work with documents (acceptance and placement of orders, preparation of invoices and documents for export)

4. Work with contracts for the business development manager, preparation of presentations, work in 1C and Jira task manager.

5. Control and management of the process of shipping goods to customers in cooperation with logistics and production departments.

6. Development of professional relations with the client.

7. Adjustment of business processes in the company.

Sales manager

ШИНДЛЕР, ТОВ

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

4 місяці

08.2020 - 12.2020

1. Search for new customers.

2. Work with drawings.

3. Sales of products.

Head of After Sales Department. Sales manager

Штайнер Украина

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 2 місяці

02.2018 - 04.2020

1. Preparation of documents (contracts, attachments, invoices, delivery documents).

2. Logistics, delivery, calculation of favorable terms (import/export)

3. Preparation of documents for customs clearance, work with brokers.

4. Work with accounting, lawyers (agreement, invoice, expense invoices).

5. Logistics (internal).

6. Operational documentary support of needs at any meeting.

Ключова інформація

  1. Negotiation skills.
  2. Ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
  3. Skilled and flexible attitude to work.
  4. Excellent understanding of customer service.
  5. Attentive to details.
  6. Good administrative skills

Навчалась в 2 закладах

Киевский национальный университет имени Вадима Гетьмана.

Международные экономические отношения

Киев, 2020

Киевский национальный экономический университет имени Вадима Гетьмана

Международная экономика и менеджмент

Киев, 2019

Володіє мовами

Англійська

вільно

Російська

вільно

Українська

рідна

Anastasia

Account manager ( remote)

Київ

26 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 1 місяць тому