Працювала в 9 компаніях 9 років 2 місяці
Медіа / ЗМІ, Шоу-бізнес, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Страхування, Телекомунікації / Зв'язок, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Послуги для населення - інше
Sales manager
NV
Медіа / ЗМІ
9 місяців
03.2024 - до теперішнього часу
- Active search for potential advertisers
- Analyzing the market of competitors
- Negotiating with potential partners
- Preparation of media plans and commercial offers, presentation to partners
- Leading current clients
- Organization of publication materials on media resources
- Preparing reports for partners
- Creating presentations about NV media
Distribution manager
Enko
Шоу-бізнес
7 місяців
09.2023 - 04.2024
- Onboarding of new artists
- Communication with artists on all issues
- Creation of internal and external methodologies
- Create and send newsletters/surveys to artists
- Uploading releases from an artist to Universal
- Control of releases for errors
- Communication with Universal
- Resolving crisis situations
- Database administration
- Organization of track promotion / Pitching
- Organizing and moderating meetings
- Creating reports for artists
- Cooperation with artists on commercial requests
- Management of Spotify / Apple Music for Artists
- Maintaining license requests for tracks
- Analyzing contracts
- Organization of advance payments
- Weekly reporting to the label's CEO
- Project management: Artist's personal account /TG Bot / Eurovision24
Workplace experience specialist
Bolt
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
2 роки 7 місяців
09.2020 - 04.2023
Обов'язки
- Внутрішня комунікація ( ведення вн. каналів компанії, написання постів про апдейти / івенти / офісні новини / проведення опитуваннь / сбору інформації )
- Організація тім івентів ( створення бріфу / пошук агенств / проведення тендеру / аналіз пропозицій / спільне створення концепції / погодження бюджету / розробка механіки активностей / фулл координація агенства від створення концепту до закінчення івенту / збір та аналіз фідбеку команди про івент );
- Розробка подарунків та мерчу для команди;
- Контроль безперебійної роботи офісу;
- Асистування керівників;
- Вирішення адміністративних/організаційних питань команди;
- Допомога в адмініструванні кадрових питань (онбординг/офбординг);
- Допомога в організації тренінгів, стратегічних сесій;
- Координація процессу оплат рахунків;
- Взаємодія з поточними зовнішніми підрядниками (адміністративні/ фінансові питання, замовлення товарів/послуг, тощо);
- Пошук нових підрядників;
Досягнення
- Організовано локальний Summer Summit21 ( івент на 80 осіб )
- Проведено 15+ тімбілдингів / івентів ;
- Вдосконалено та розширено технічний функціонал офісу;
- Відновлено функціонування офісу після 3х місячної паузи;
- Створено концепт безбечного івенту за умов ракетних обстрілів;
- Забезпечено команду сейфті наборами на випадок ракетної / ядерної небезпеки;
- Вдосконалено ассортимент офісних снеків :)
Керівник відділу обслуговування договорів страхування життя ( PZU Ukraine )
PZU Украина / ПЗУ Україна СК ПрАТ / ПЗУ Украина ЧАО
Страхування
1 рік 2 місяці
12.2018 - 02.2020
• Призначення задач команді, контроль їх виконання;
• Контроль якості обслуговування клієнта
• Створення та проведення опитування NPS
• Проведення навчальних тренінгів для команди;
• Контроль та аналіз результатів роботи кц;
• Створення та презентація щотижневої звітності для керівників;
• Контроль безперебійної роботи автоматизованих процесів;
• Забезпечення безперебійної та якісної роботи кц;
?
Досягнення
• Поліпшення Service level команди на 10%;
• Вдосконалено пріоритезацію задач команди для ефективної робооти відділу;
• Створено нові алгоритмів обслуговування клієнтів;
• В результаті ініціативи вдосконалено сайт PZU для покращення процесу подання та опрацювання документів клієнта;
• Вдосконалено опитувальні кампанії для клієнтів;
• Поліпшено загальний технічний стан офісу.
?
?
Спеціаліст відділу обслуговування договорів страхування життя ( PZU Ukraine )
СОС Сервіс Україна
Страхування
1 рік 11 місяців
12.2016 - 11.2018
• Надання консультацій клієнтам, брокерам, за договорами страхування життя ( фінансові питання / процедурні / внесення змін до договору / реєстрація страхових випадків )
• Здійснення вихідних дзвінків з метою інформування про заборгованість / виплати
• Обробка та вирішення скарг клієнтів.
• Виконання обов'язків керівника контактного центру, за його відсутності
• Онбординг нових співробітників / проведення навчання для колег.
Фахівець інформаційної підтримки (PZU Ukraine)
СОС Сервіс Україна
Страхування
2 місяці
10.2016 - 12.2016
Консультація клієнтів страхової компанії із загальних питань інформативного характеру (місце розташування, перелік документів для певної процедури), переключення клієнтів на відповідні відділи, реєстрація звернення.
Фахівець інформаційної підтримки
Укртелеком, ПАТ
Телекомунікації / Зв'язок
9 місяців
08.2015 - 05.2016
Технічна підтримка абонентів з питань радіо та телефонії . Консультування з фінансових питань, робота зі скаргами, оформлення заявок на ремонт.
Член бригади ресторану
McDonalds/МакДональдз Юкрейн Лтд/Макдональс
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 місяць
06.2015 - 07.2015
Фахівець контакт-центру
ООО "Teleperormance" (Информационный центр ) (Предоставление консультаций, прием заказов клиентов)
Послуги для населення - інше
6 місяців
09.2014 - 03.2015
Прийом вхідних дзвінків / надання консультацій.
Оформлення замовлень.
Вирішення конфліктних ситуацій / реєстрація дзвінків.
За час роботи в компанії тричі проходила контроль (моніторинг) якості наданих мною консультацій з максимальною кількістю балів (49% з 50-ти можливих). Швидко опанувала програмне забезпечення і навчилася стандартам роботи та консультацій клієнтів (за 40 годин навчання).
Ключова інформація
• Аналітичні здібності
• Навички емпатії
• Стресостійкість
• Мислення "outside the box"
• Робота в команді
• Лідерські навички
• Критичне мислення
• Робота з запереченнями
Програмне забеспечення
• CRM
• Confluence
• Photoshop
• CISCO
• Archicad
• Canva
• 3Ds Max / Corona Renderer
• MS Office
Навчалась в 2 закладах
Черкаський Національный Університет ім. Б. Хмельницького
Туризм, Менеджер з туризму
Україна, Черкаси, 2018
Черкаський Національний Університет ім.Богдана Хмельницького
Філософія
Черкаси, 2014
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Art Design school
Курси дизайну інтер?єра / Аrchicad / Рhotoshop / 3D max
Технологія спілкування з Клієнтом по телефону
Додаткова інформація
Про себе
Креативна, творча Лєра з нестандартним мисленням та гнучким підходом до подолання перешкод.
Девіз: "все, що нас не вбиває, робить нас сильнішими" :)
Захоплююсь дизайном інтер'єру, фотографією і геймінгом.
Найбільше за все мене надихають люди та комунікація з ними.
Найбільша демотивація для мене - рамки, примітивне мислення, та неповага до ідей.
Моя головна зброя - це емпатичність, мислення аут оф зе бокс та жага до самовдосконалення.
Було б круто метчнутись з компанією, яка піклується про свою команду і поважає своїх співроботників. Також важливо мати можливість професійного та особистісного розвитку.
Валерія Олександрівна
Валерія Олександрівна
Account manager
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, гібридна
Оновлено 2 тижні тому