Працювала в 9 компаніях   9 років 2 місяці

Медіа / ЗМІ, Шоу-бізнес, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Страхування, Телекомунікації / Зв'язок, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Послуги для населення - інше

Sales manager

NV

Медіа / ЗМІ

9 місяців

03.2024 - до теперішнього часу

  • Active search for potential advertisers
  • Analyzing the market of competitors
  • Negotiating with potential partners
  • Preparation of media plans and commercial offers, presentation to partners
  • Leading current clients
  • Organization of publication materials on media resources
  • Preparing reports for partners
  • Creating presentations about NV media

Distribution manager

Enko

Шоу-бізнес

7 місяців

09.2023 - 04.2024

  • Onboarding of new artists
  • Communication with artists on all issues
  • Creation of internal and external methodologies
  • Create and send newsletters/surveys to artists
  • Uploading releases from an artist to Universal
  • Control of releases for errors
  • Communication with Universal
  • Resolving crisis situations
  • Database administration
  • Organization of track promotion / Pitching
  • Organizing and moderating meetings
  • Creating reports for artists
  • Cooperation with artists on commercial requests
  • Management of Spotify / Apple Music for Artists
  • Maintaining license requests for tracks
  • Analyzing contracts
  • Organization of advance payments
  • Weekly reporting to the label's CEO
  • Project management: Artist's personal account /TG Bot / Eurovision24

Workplace experience specialist

Bolt

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

2 роки 7 місяців

09.2020 - 04.2023

Обов'язки

  • Внутрішня комунікація ( ведення вн. каналів компанії, написання постів про апдейти / івенти / офісні новини / проведення опитуваннь / сбору інформації )
  • Організація тім івентів ( створення бріфу / пошук агенств / проведення тендеру / аналіз пропозицій / спільне створення концепції / погодження бюджету / розробка механіки активностей / фулл координація агенства від створення концепту до закінчення івенту / збір та аналіз фідбеку команди про івент );
  • Розробка подарунків та мерчу для команди;
  • Контроль безперебійної роботи офісу;
  • Асистування керівників;
  • Вирішення адміністративних/організаційних питань команди;
  • Допомога в адмініструванні кадрових питань (онбординг/офбординг);
  • Допомога в організації тренінгів, стратегічних сесій;
  • Координація процессу оплат рахунків;
  • Взаємодія з поточними зовнішніми підрядниками (адміністративні/ фінансові питання, замовлення товарів/послуг, тощо);
  • Пошук нових підрядників;

Досягнення

  • Організовано локальний Summer Summit21 ( івент на 80 осіб )
  • Проведено 15+ тімбілдингів / івентів ;
  • Вдосконалено та розширено технічний функціонал офісу;
  • Відновлено функціонування офісу після 3х місячної паузи;
  • Створено концепт безбечного івенту за умов ракетних обстрілів;
  • Забезпечено команду сейфті наборами на випадок ракетної / ядерної небезпеки;
  • Вдосконалено ассортимент офісних снеків :)

Керівник відділу обслуговування договорів страхування життя ( PZU Ukraine )

PZU Украина / ПЗУ Україна СК ПрАТ / ПЗУ Украина ЧАО

Страхування

1 рік 2 місяці

12.2018 - 02.2020

Обов'язки
• Призначення задач команді, контроль їх виконання;
• Контроль якості обслуговування клієнта
• Створення та проведення опитування NPS
• Проведення навчальних тренінгів для команди;
• Контроль та аналіз результатів роботи кц;
• Створення та презентація щотижневої звітності для керівників;
• Контроль безперебійної роботи автоматизованих процесів;
• Забезпечення безперебійної та якісної роботи кц;
?
Досягнення
• Поліпшення Service level команди на 10%;
• Вдосконалено пріоритезацію задач команди для ефективної робооти відділу; 
• Створено нові алгоритмів обслуговування клієнтів;
• В результаті ініціативи вдосконалено сайт PZU для покращення процесу подання та опрацювання документів клієнта;
• Вдосконалено опитувальні кампанії для клієнтів;
• Поліпшено загальний технічний стан офісу.
?
?

Спеціаліст відділу обслуговування договорів страхування життя ( PZU Ukraine )

СОС Сервіс Україна

Страхування

1 рік 11 місяців

12.2016 - 11.2018

• Проведення опитувань різного характеру / збір та аналіз інформації від клієнта.
• Надання консультацій клієнтам, брокерам, за договорами страхування життя ( фінансові питання / процедурні / внесення змін до договору / реєстрація страхових випадків ) 
• Здійснення вихідних дзвінків з метою інформування про заборгованість / виплати
• Обробка та вирішення скарг клієнтів. 
• Виконання обов'язків керівника контактного центру, за його відсутності 
• Онбординг нових співробітників / проведення навчання для колег.

Фахівець інформаційної підтримки (PZU Ukraine)

СОС Сервіс Україна

Страхування

2 місяці

10.2016 - 12.2016

Консультація клієнтів страхової компанії із загальних питань інформативного характеру (місце розташування, перелік документів для певної процедури), переключення клієнтів на відповідні відділи, реєстрація звернення.

Фахівець інформаційної підтримки

Укртелеком, ПАТ

Телекомунікації / Зв'язок

9 місяців

08.2015 - 05.2016

Технічна підтримка абонентів з питань радіо та телефонії . Консультування з фінансових питань, робота зі скаргами, оформлення заявок на ремонт.

Член бригади ресторану

McDonalds/МакДональдз Юкрейн Лтд/Макдональс

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 місяць

06.2015 - 07.2015

Фахівець контакт-центру

ООО "Teleperormance" (Информационный центр ) (Предоставление консультаций, прием заказов клиентов)

Послуги для населення - інше

6 місяців

09.2014 - 03.2015

Прийом вхідних дзвінків / надання консультацій.

Оформлення замовлень.

Вирішення конфліктних ситуацій / реєстрація дзвінків.

За час роботи в компанії тричі проходила контроль (моніторинг) якості наданих мною консультацій з максимальною кількістю балів (49% з 50-ти можливих). Швидко опанувала програмне забезпечення і навчилася стандартам роботи та консультацій клієнтів (за 40 годин навчання).

Ключова інформація

• Організаційні навички 
• Аналітичні здібності
• Навички емпатії 
• Стресостійкість
• Мислення "outside the box" 
• Робота в команді
• Лідерські навички
• Критичне мислення
• Робота з запереченнями
Програмне забеспечення
• CRM
• Confluence
• Photoshop
• CISCO
• Archicad
• Canva
• 3Ds Max / Corona Renderer
• MS Office

Навчалась в 2 закладах

Черкаський Національный Університет ім. Б. Хмельницького

Туризм, Менеджер з туризму

Україна, Черкаси, 2018

Черкаський Національний Університет ім.Богдана Хмельницького

Філософія

Черкаси, 2014

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Art Design school

Київ, 2020

Курси дизайну інтер?єра / Аrchicad / Рhotoshop / 3D max

Технологія спілкування з Клієнтом по телефону

Київ, 2017

Додаткова інформація

Про себе

Креативна, творча Лєра з нестандартним мисленням та гнучким підходом до подолання перешкод.

Девіз: "все, що нас не вбиває, робить нас сильнішими" :)

Захоплююсь дизайном інтер'єру, фотографією і геймінгом.

Найбільше за все мене надихають люди та комунікація з ними.

Найбільша демотивація для мене - рамки, примітивне мислення, та неповага до ідей.

Моя головна зброя - це емпатичність, мислення аут оф зе бокс та жага до самовдосконалення.

Було б круто метчнутись з компанією, яка піклується про свою команду і поважає своїх співроботників. Також важливо мати можливість професійного та особистісного розвитку.

Валерія Олександрівна

Account manager

Київ

40 000 грн.

28 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, гібридна

Оновлено 2 тижні тому