Работала в 5 компаниях   6 лет 6 месяцев

Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Охрана и Безопасность, Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Менеджер з управління проектами

Дівіжен, ТОВ

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

1 год

12.2023 - по настоящее время

• Планування та організація своєї роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості бізнес процесів
• Повне ведення проекту під ключ.
• Документальний супровід бізнес процесів

Account manager

Bas-IP

Охрана и Безопасность

3 месяца

07.2023 - 10.2023

1. Preparation of documents.

2. Work with accounting.

3. Operational documentary support of needs at any meeting

Operational manager. Key

АЯКС / АYAX

Промышленность и Производство

2 года 5 месяцев

12.2020 - 05.2023

1 Providing administrative and/or technological support for contract administration, customer service and order history.

2. Active participation in business development and sales development.

3. Work with documents (acceptance and placement of orders, preparation of invoices and documents for export)

4. Work with contracts for the business development manager, preparation of presentations, work in 1C and Jira task manager.

5. Control and management of the process of shipping goods to customers in cooperation with logistics and production departments.

6. Development of professional relations with the client.

7. Adjustment of business processes in the company.

Sales manager

ШИНДЛЕР, ТОВ

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 месяца

08.2020 - 12.2020

1. Search for new customers.

2. Work with drawings.

3. Sales of products.

Head of After Sales Department. Sales manager

Штайнер Украина

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 2 месяца

02.2018 - 04.2020

1. Preparation of documents (contracts, attachments, invoices, delivery documents).

2. Logistics, delivery, calculation of favorable terms (import/export)

3. Preparation of documents for customs clearance, work with brokers.

4. Work with accounting, lawyers (agreement, invoice, expense invoices).

5. Logistics (internal).

6. Operational documentary support of needs at any meeting.

Ключевая информация

  1. Negotiation skills.
  2. Ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
  3. Skilled and flexible attitude to work.
  4. Excellent understanding of customer service.
  5. Attentive to details.
  6. Good administrative skills

Училась в 2 заведениях

Киевский национальный университет имени Вадима Гетьмана.

Международные экономические отношения

Киев, 2020

Киевский национальный экономический университет имени Вадима Гетьмана

Международная экономика и менеджмент

Киев, 2019

Владеет языками

Английский

свободно

Русский

свободно

Украинский

родной

Anastasia

Account manager ( remote)

Киев

26 лет

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 1 месяц назад