Работала в 5 компаниях 6 лет 6 месяцев
Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Охрана и Безопасность, Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
Менеджер з управління проектами
Дівіжен, ТОВ
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
1 год
12.2023 - по настоящее время
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості бізнес процесів
• Повне ведення проекту під ключ.
• Документальний супровід бізнес процесів
Account manager
Bas-IP
Охрана и Безопасность
3 месяца
07.2023 - 10.2023
1. Preparation of documents.
2. Work with accounting.
3. Operational documentary support of needs at any meeting
Operational manager. Key
АЯКС / АYAX
Промышленность и Производство
2 года 5 месяцев
12.2020 - 05.2023
1 Providing administrative and/or technological support for contract administration, customer service and order history.
2. Active participation in business development and sales development.
3. Work with documents (acceptance and placement of orders, preparation of invoices and documents for export)
4. Work with contracts for the business development manager, preparation of presentations, work in 1C and Jira task manager.
5. Control and management of the process of shipping goods to customers in cooperation with logistics and production departments.
6. Development of professional relations with the client.
7. Adjustment of business processes in the company.
Sales manager
ШИНДЛЕР, ТОВ
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
4 месяца
08.2020 - 12.2020
1. Search for new customers.
2. Work with drawings.
3. Sales of products.
Head of After Sales Department. Sales manager
Штайнер Украина
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 2 месяца
02.2018 - 04.2020
1. Preparation of documents (contracts, attachments, invoices, delivery documents).
2. Logistics, delivery, calculation of favorable terms (import/export)
3. Preparation of documents for customs clearance, work with brokers.
4. Work with accounting, lawyers (agreement, invoice, expense invoices).
5. Logistics (internal).
6. Operational documentary support of needs at any meeting.
Ключевая информация
- Negotiation skills.
- Ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
- Skilled and flexible attitude to work.
- Excellent understanding of customer service.
- Attentive to details.
- Good administrative skills
Училась в 2 заведениях
Киевский национальный университет имени Вадима Гетьмана.
Международные экономические отношения
Киев, 2020
Киевский национальный экономический университет имени Вадима Гетьмана
Международная экономика и менеджмент
Киев, 2019
Владеет языками
Английский
свободно
Русский
свободно
Украинский
родной
Anastasia
Anastasia
Account manager ( remote)
Киев
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 1 месяц назад