Працювала в 6 компаніях   18 років

IT, Торгівля роздрібна / Retail, Послуги для бізнесу - інше, Реклама та PR-послуги, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Акаунт-менеджер

GoWeb

IT

5 років 2 місяці

07.2019 - 09.2024

  • Робота з діючими клієнтами(документи, терміни, контроль фінансових питань)
  • Підготовка пропозицій для нових клієнтів.
  • Підготовка та контроль завдань в проектах.
  • Фіксування та звітність виконаних робіт команди.
  • Наповнення сайтів контентом.

Спеціаліст відділу закупок

Роздрібна мережа фірмових магазинів техніки Apple

Торгівля роздрібна / Retail

2 місяці

04.2019 - 06.2019

  • Робота з програмою HansaWorld Організація ефективної взаємодії між відділом продажів, відділом закупівель та постачальником.
  • Аналіз асортименту товару на залишках.
  • Планування та контроль постачання заявок товару на магазини.
  • Відображення переміщень товарів в базі даних(переміщення по складах, повернення, списання, обмін).
  • Контроль складського асортименту.
  • Складання замовлень відділом продажу та відстеження їх виконання.
  • Контроль руху та термінів відвантаження товару між магазинами.
  • Організація роботи кур'єрів.
  • Планування та контроль відправок товару по Україні.

Фінансовий координатор проектів (аутсорсинг персоналу)

ТОВ "Fillin"

Послуги для бізнесу - інше

7 місяців

07.2018 - 02.2019

  • Проведення звірки та виставлення рахунків за виконання робіт замовникам.
  • Дотримання заздалегідь затвердженого бюджету, контроль виникнення переліміту за видатками.
  • Отримання табеля робочого часу від замовника безпосередньо з використанням 1С(8.0)
  • Розрахунок заробітної плати за допомогою 1С: крос-звірка табеля, виплата ЗП персоналу, який задіяний на проектах, вирішення проблемних питань, що виникають в процесі зарахувань.
  • Робота з дебіторською заборгованістю і контроль погашення, комунікація з замовником для своєчасного виконання зобов'язань.
  • Ведення фінансового календаря по замовникам з відстрочкою платежів, чіткий контроль погашення.
  • Моніторинг рентабельності проектів замовників, зіставлення витрат по проектам.

Керівник event-відділу

«Рекламного агентства EPIGRAPH»:

Реклама та PR-послуги

4 роки 1 місяць

04.2014 - 05.2018

Особові обов'язки:

  • Планування маркетингового бюджету, контроль за виконанням, оптимізація.
  • Запуск і ведення проектів.
  • Організація і проведення рекламних компаній клієнтів.
  • Розподіл зон відповідальності між працівниками.
  • Створення та ведення інформаційної бази.
  • Організація та проведення тематичних заходів.
  • Проведення ділових зустрічей та переговорів.
  • Контроль виконання поставлених завдань відділу, досягнення показників, ведення звітності.
  • Підготовка щомісячних розгорнутих звітів для клієнтів.
  • Моніторинг мережі і преси.
  • Звітність перед керівництвом.

Account manager

ТОВ «Декосан»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

7 років 5 місяців

04.2007 - 09.2014

Особові обов'язки:

  • Робота з дилерською мережею клієнтів компанії.
  • Робота з бухгалтерською програмою 1С.
  • Оформлення бухгалтерської документації (рахунки-фактури, накладні, які необхідні для відвантаження товару, договори).
  • Організація та контроль роботи з фірмами-партнерами ТОВ "Декосан".
  • Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву.
  • Контроль дебіторської заборгованості фірм-партнерів ТОВ "Декосан".
  • Аналітика фінансових звітів.
  • Проведення ділових семінарів.
  • Організація персоналу на виробництві.
  • Планування власного робочого часу.
  • Формування процесу роботи відділу продажу готових виробів.
  • Проведення контролю якості товару під час його виробництва.
  • Проведення ділових переговорів, індивідуальний підхід роботи для кожного з партнерів (клієнтів).
  • Планування та контроль відправок по Україні.(Автолюкс, Gunsel,SAT)

Менеджером відділу торгівлі.

ТОВ «Затишна оселя»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

7 місяців

09.2006 - 04.2007

Особові обов'язки:

  • Робота з бухгалтерською програмою 1С.
  • Оформлення документації купівлі/продажу.
  • Організація та контроль взаєморозрахунків з клієнтами.
  • Ведення ділових переговорів з фірмами-партнерами.
  • Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву.
  • Аналітика маркетингового ринку.
  • Планування щомісячних замовлень товару для постачальників.

Ведення контролю, щодо замовлень товару в будівельні гіпермаркети (мережі «Епіцентр» і «Нова лінія»).

Ключова інформація

  • Практичний досвід взаємовідносин з клієнтами та партнерами.
  • Комунікативні навички.
  • Наявність управлінських навичок.
  • Великий досвід роботи в режимі мультизадачності.
  • Вміння дотримуватись дедлайнів.

Навчалась в 1 закладі

Університет економіки та права «КРОК», м. Київ, Україна.

Міжнародні відносини/"Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"

Київ, 2006

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Комп’ютерні навички

MC Office, 1С, Joomla, WordPress, впевнений користувач ПК

Особисті якості

  • Комунікативність.
  • Організаційні здібності.
  • Націленість в роботі на результат.
  • Організованість.
  • Пунктуальність.
  • Порядність.
  • Відповідальність.
  • Здібності до керівничих посад.
  • Наполегливість.
  • Без шкідливих звичок.

Мета

Професійна та фінансова реалізація.

Тетяна Вікторівна

Account manager

Київ

30 000 грн.

38 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому