Працював в 9 компаніях 8 років 9 місяців
Інше, Державний сектор, Банки, Промисловість та Виробництво
Провідний фахівець з управління автопарком та підготовки звітності відділу транспорту
Товариство Червоного Хреста України
Інше
1 рік 9 місяців
07.2022 - 04.2024
Здійснення розробки проекту нової CRM-системи, тимчасове виконання обов’язків керівника відділу, розробка та наповнення бази даних автопарку Товариства Червоного Хреста України (далі – ТЧХУ) на платформі Airtable, розподіл транспорту по підрозділам ТЧХУ в Україні, розробка та автоматизація маршрутного листа для ТЧХУ, ведення та контроль порушень ПДР всього автотранспорту ТЧХУ, розподіл транспорту для відряджень, участь в підготовці та проведенні тренінгів в розділі автотранспорту, створення розпорядчих документів ТЧХУ, ведення ділової переписки та надання звітності ТЧХУ, координація та управління процесом закупівель відділу.
Головний спеціаліст
Державна служба експортного контролю України
Державний сектор
1 рік 4 місяці
03.2021 - 07.2022
Ведення проєкту цифровізації, ведення переписки з державними органами та державними підприємствами, тимчасове виконання обов’язків керівника відділу, виконання функції кіберзахисту та кібербезпеки, виконання функцій системного адміністратора
Головний спеціаліст
Державна міграційна служба України
Державний сектор
3 місяці
12.2020 - 03.2021
Прийняття звернень громадян, опрацювання та надання відповідей, консультаційна допомога громадянам за зверненнями на «гарячу лінію».
Головний спеціаліст
Державна служба експортного контролю України
Державний сектор
9 місяців
03.2020 - 12.2020
Ведення проекту цифровізації. Функції системного адміністратора.
Головний адміністратор системи відділу підтримки прикладного забезпечення та адміністрування
Документ, державне підприємство
Державний сектор
6 місяців
09.2019 - 03.2020
Адміністрування Єдиного державного демографічного реєстру та надання послуг міграційно-паспортного характеру.
Фахівець І категорії
Документ, державне підприємство
Державний сектор
8 місяців
01.2019 - 09.2019
Проведення реформи з паспортизації: цифровізація документів та наповнення ними Єдиного державного демографічного реєстру. Займав керівні посади.
Інспектор з основної діяльності
Документ, державне підприємство
Державний сектор
9 місяців
04.2018 - 01.2019
Надання даміністративних послуг, оформлення, прийняття документів та констультування.
Охоронець-адміністратор
ПАО «ПРОФИН БАНК»
Банки
1 рік 2 місяці
02.2014 - 04.2015
Юрист
Український фінансово-промисловий концерн "УФПК"
Промисловість та Виробництво
1 рік 4 місяці
03.2010 - 07.2011
Підготовка документів до тендерів, робота з договорами (складання, аналіз, редагування), ведення реєстру.
Ключова інформація
Навички роботи на керівних посадах:
- Досвід управління командами різного масштабу;
- Ефективний розподіл завдань з урахуванням компетенції підлеглих;
- Впровадження систем мотивації та заохочень;
- Вирішення конфліктів, формування здорового клімату в колективі;
- Моніторинг ефективності роботи;
- Наставництво, підтримка та розвиток професійних навичок співробітників;
- Адаптація команди до змін у робочих процесах і впровадження нових технологій.
Навички роботи з комп’ютером: - Володіння сучасною комп’ютерною технікою та цифровими інструментами;
- Вільне володіння офісними пакетами (Microsoft Office, Google Workspace) для управління проєктами, аналізу даних та створення презентацій;
- Досвід роботи з інструментами аналізу даних і візуалізації;
- Робота з корпоративними хмарними сервісами;
- Впевнене користування сучасними комунікаційними платформами;
- Базові навички роботи з графічними редакторами;
- Вміння рообти з разноманітними CRM-системами;
- Впевнений користувач рекламної платформи Meta (FacebookAds, InstagramAds) та інші;
- Знання принципів SEO та SMM.
Навчався в 1 закладі
Міжнародний Соломонів університет
Правознавство, Юридичний
Київ, 2013
Володіє мовами
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Курс промислового навчання
За професією оператор комп'ютерного набору та комп'ютерної графіки
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Категорія B
Комп'ютерні навички
- Володіння сучасною комп’ютерною технікою та цифровими інструментами;
- Вільне володіння офісними пакетами (Microsoft Office, Google Workspace) для управління проєктами, аналізу даних та створення презентацій;
- Досвід роботи з інструментами аналізу даних і візуалізації;
- Робота з корпоративними хмарними сервісами;
- Впевнене користування сучасними комунікаційними платформами;
- Базові навички роботи з графічними редакторами;
- Вміння рообти з разноманітними CRM-системами;
- Впевнений користувач рекламної платформи Meta (FacebookAds, InstagramAds) та інші;
- Знання принципів SEO та SMM.
Особисті якості
- комунікабельність
- відповідальність
- пунктуальність
- цілеспрямованість
- працездатність
- аналітичний склад розуму
- наполегливість
- вміння переконувати
Ігор Геннадійович
Ігор Геннадійович
Керівник відділу
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 дні тому