Працював в 9 компаніях 8 років 9 місяців
Інше, Державний сектор, Банки, Промисловість та Виробництво
Провідний фахівець з управління автопарком та підготовки звітності відділу транспорту
Товариство Червоного Хреста України
Інше
1 рік 9 місяців
07.2022 - 04.2024
Здійснення розробки проекту нової CRM-системи, тимчасове виконання обов’язків керівника відділу, розробка та наповнення бази даних автопарку Товариства Червоного Хреста України (далі – ТЧХУ) на платформі Airtable, розподіл транспорту по підрозділам ТЧХУ в Україні, розробка та автоматизація маршрутного листа для ТЧХУ, ведення та контроль порушень ПДР всього автотранспорту ТЧХУ, розподіл транспорту для відряджень, участь в підготовці та проведенні тренінгів в розділі автотранспорту, створення розпорядчих документів ТЧХУ, ведення ділової переписки та надання звітності ТЧХУ, координація та управління процесом закупівель відділу.
Головний спеціаліст
Державна служба експортного контролю України
Державний сектор
1 рік 4 місяці
03.2021 - 07.2022
Ведення проєкту цифровізації, ведення переписки з державними органами та державними підприємствами, тимчасове виконання обов’язків керівника відділу, виконання функції кіберзахисту та кібербезпеки, виконання функцій системного адміністратора
Головний спеціаліст
Державна міграційна служба України
Державний сектор
3 місяці
12.2020 - 03.2021
Прийняття звернень громадян, опрацювання та надання відповідей, консультаційна допомога громадянам за зверненнями на «гарячу лінію».
Головний спеціаліст
Державна служба експортного контролю України
Державний сектор
9 місяців
03.2020 - 12.2020
Ведення проекту цифровізації. Функції системного адміністратора.
Головний адміністратор системи відділу підтримки прикладного забезпечення та адміністрування
Документ, державне підприємство
Державний сектор
6 місяців
09.2019 - 03.2020
Адміністрування Єдиного державного демографічного реєстру та надання послуг міграційно-паспортного характеру.
Фахівець І категорії
Документ, державне підприємство
Державний сектор
8 місяців
01.2019 - 09.2019
Проведення реформи з паспортизації: цифровізація документів та наповнення ними Єдиного державного демографічного реєстру. Займав керівні посади.
Інспектор з основної діяльності
Документ, державне підприємство
Державний сектор
9 місяців
04.2018 - 01.2019
Надання даміністративних послуг, оформлення, прийняття документів та констультування.
Охоронець-адміністратор
ПАО «ПРОФИН БАНК»
Банки
1 рік 2 місяці
02.2014 - 04.2015
Юрист
Український фінансово-промисловий концерн "УФПК"
Промисловість та Виробництво
1 рік 4 місяці
03.2010 - 07.2011
Підготовка документів до тендерів, робота з договорами (складання, аналіз, редагування), ведення реєстру.
Ключова інформація
Навички роботи на керівних посадах:
- Досвід управління командами різного масштабу;
- Ефективний розподіл завдань з урахуванням компетенції підлеглих;
- Впровадження систем мотивації та заохочень;
- Вирішення конфліктів, формування здорового клімату в колективі;
- Моніторинг ефективності роботи;
- Наставництво, підтримка та розвиток професійних навичок співробітників;
- Адаптація команди до змін у робочих процесах і впровадження нових технологій.
Навички роботи з комп’ютером: - Володіння сучасною комп’ютерною технікою та цифровими інструментами;
- Вільне володіння офісними пакетами (Microsoft Office, Google Workspace) для управління проєктами, аналізу даних та створення презентацій;
- Досвід роботи з інструментами аналізу даних і візуалізації;
- Робота з корпоративними хмарними сервісами;
- Впевнене користування сучасними комунікаційними платформами;
- Базові навички роботи з графічними редакторами;
- Вміння рообти з разноманітними CRM-системами;
- Впевнений користувач рекламної платформи Meta (FacebookAds, InstagramAds) та інші;
- Знання принципів SEO та SMM.
Навчався в 1 закладі
Міжнародний Соломонів університет
Правознавство, Юридичний
Київ, 2013
Курси, тренінги, сертифікати
Курс промислового навчання
За професією оператор комп'ютерного набору та комп'ютерної графіки
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Категорія B
Комп'ютерні навички
- Володіння сучасною комп’ютерною технікою та цифровими інструментами;
- Вільне володіння офісними пакетами (Microsoft Office, Google Workspace) для управління проєктами, аналізу даних та створення презентацій;
- Досвід роботи з інструментами аналізу даних і візуалізації;
- Робота з корпоративними хмарними сервісами;
- Впевнене користування сучасними комунікаційними платформами;
- Базові навички роботи з графічними редакторами;
- Вміння рообти з разноманітними CRM-системами;
- Впевнений користувач рекламної платформи Meta (FacebookAds, InstagramAds) та інші;
- Знання принципів SEO та SMM.
Особисті якості
- комунікабельність
- відповідальність
- пунктуальність
- цілеспрямованість
- працездатність
- аналітичний склад розуму
- наполегливість
- вміння переконувати
Ігор Геннадійович
Ігор Геннадійович
Керівник відділу
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 день тому