Працювала в 4 компаніях 15 років 7 місяців
Медицина та Охорона здоров'я, Державний сектор, Промисловість та Виробництво
Head of personal menagement and general document management department
Ukrainian Scientific and Practical Center for Endocrine Surgery, Transplantation of Endocrine Organs and Tissues of the Ministry of Health of Ukraine
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 4 місяці
07.2023 - до теперішнього часу
Implementation the work of the department and monitoring compliance with the deadlines for the execution of documents;
Control of documentation for hiring, transfer/relocation and dismissal of employees;
Formation and maintenance of personal files, personal cards of employees, making changes related to labor activity;
Calculation of seniority, issuance of certificates on the present and past employment of employees;
Control over employees' compliance with the Internal Labor Regulations;
Maintaining the IS-pro program;
Making entries in work books of employees and their digitization; Cooperation with the Pension Fund of Ukraine;
Making up a vacation schedule and keeping records of annual, additional and other social (preferential) leave;
Keeping military records and Booking of military service in the institution;
Drawing up orders for personnel of long and temporary storage periods;
Keeping statistical reports on personnel issues and transferring them to the Planning and Economic Department;
Preparation of documents for accreditation;
Advising employees on labor law issues;
Preparation of documents on the institution for recognition as critically important for the functioning of the economy and ensuring the livelihood of the population in a special period;
Checking and processing timesheets.
Chief State Inspector of the Personnel Department
State Tax Service of Ukraine
Державний сектор
1 рік
07.2022 - 07.2023
Processing of mails;
Work with incoming and outgoing correspondence;
Work with job descriptions;
Preparation of a timesheet;
Work with the DPS-PRO database;
Preparation of business trip orders.
Leading Archivist of the Department of Administrative and Personnel Work
Sectoral State Archive of the Ministry of Defense of Ukraine
Державний сектор
1 рік 4 місяці
03.2021 - 07.2022
Maintaining the nomenclature of cases and office work of the department;
Work with mail (Ascode, e-mail, courier mail ’’For official use only’’;
Keeping a file of cases, orders, directives of the Ministry of Defense of Ukraine, the General Staff of the Armed Forces of Ukraine;
Documentary support of persons on a business trip and maintenance of accounting forms;
Kepping military records of conscripts;
Kepping reccords for passes and magnetic cards;
Preparation of a report on the work of the department;
Preparation of draft orders on personnel issues, administrative and core activities;
Maintenance of personal cards of employees (form P-2), dismissed;
Accounting and maintenance of employment work books;
Development and making changes to the archive staffing table;
Implementation of the necessary documentary support of employees during hiring and dismissal;
Keeping records of permanent and temporary passes for visitors, employees and vehicles;
Рreparation of a timesheet;
Preparation of acts for the destruction of documents;
Keeping records of seconded persons to the archive;
Keeping records of forms for the work of automotive service. Preparation of the report;
Formation of the needs of the department in the office and inventory write-off of stocks.
Owner's Personal Assistant
PJSC "Kyiv Cardboard and Paper Mill"
Промисловість та Виробництво
11 років 9 місяців
05.2009 - 02.2021
Bringing the owner`s orders to the heads of departments;
Analytical reports;
Control over the execution of orders;
Mail processing;
Preparation of letters on behalf of the owner;
Work with incoming and outgoing correspondence;
Planning the owner's working day;
Keeping a timesheet;
Organization of reception of employees and visitors.
Ключова інформація
Languages: Ukrainian – native speaking,
Russian - native speaking,
English – B2 (Upper-Intermediate),
German – A2 (Pre-Intermediate);
Accounting and booking of military service;
Free user of PC, Askod program, DPS-PRO, IS-PRO/office equipment, etc.;
I have in-depth knowledge of labor law and follow their changes.
I constantly improve my skills and am engaged in self-education;
I have a category "B" driver's license and my own car;
Навчалась в 1 закладі
National Agrarian University, Faculty of Economics
Finance and Credit
Київ, 2006
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Німецька
базовий
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
документи кадровика : правила розробки вимоги до оформлення"
підвищення кваліфікації цифрове видавництво кадроленд
"практика ведення військового обліку та бронювання"
"ділова українська мова в публічному управлінні"
підвищення кваліфікації цифрове видавництво кадроленд "штатний розпис в exel" курс із чотирьох уроків
підвищення кваліфікації в
онлайн - курс "кібер безпека для громадських організацій"
"twin" training international of england
підвищення кваліфікації з мобілізаційної підготовки та мобілізації ( в розрізі галузей національної економіки
"бюджетно - податкова політика сучасної держави та напрями її реалізації"
майстер - клас за темою "топ - 10 кадрових змін у відпустках та компенсаціях строкові трудові договори : практикум"
підвищення кваліфікації цифрове видавництво кадроленд , онлайн - школа "підвищення кваліфікації кадровика"
Додаткова інформація
Сімейний стан
Наявність авто
Водійські права
Особисті якості
Personal qualities: business acumen, purposeful, responsible, sociable, executive, initiative, easy to learn new things. I know how to work in a team and concentrate on solving problems. I have creative thinking and a creative approach. I value honesty in relationships, both business and personal.
Alina
Alina
Керівник відділу
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 дні тому