Працював в 6 компаніях   19 років 9 місяців

Промисловість та Виробництво, Державний сектор, IT, Будівництво

Заступник генерального директора з комерційних питань та матеріально-технічного постачання

Техномайн Інжиніринг, ТОВ

Промисловість та Виробництво

4 місяці

03.2024 - 07.2024

Впровадження комерційної стратегії, спрямованої на підвищення доходів і рентабельності. Аналіз ринкових тенденцій, конкурентного середовища для прийняття
обґрунтованих рішень. Організація та контроль за постачанням матеріалів, обладнання та інших ресурсів, необхідних для діяльності компанії.
Співпраця з постачальниками, ведення переговорів щодо умов постачання, укладання контрактів. Планування бюджету для комерційної діяльності та матеріально-
технічного забезпечення, контроль за витратами. Підготовка за запитом звітів про фінансові результати. Коммунікація з підрозділами компанії. Оптимізацію процесів.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку.

Виконавчий директор. Керівник проектів

КМДА

Державний сектор

2 роки 2 місяці

11.2021 - 01.2024

Формулювання та впровадження цілей і стратегічних планів розвитку підприємства.
Контроль за фінансовими показниками
підприємства, мотивація та розвиток ключових співробітників, оптимізація внутрішніх процесів, дотримання нормативних вимог.
Планування, виконання та завершення проектів у встановлені терміни, в межах бюджету та з досягненням заданих цілей.
Визначення цілей проекту, розробка детального плану, розподіл ресурсів, коммунікація з підрозділами підприємства.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Менеджер по роботі з клієнтами

Нетвейв Сервіс ТОВ

IT

6 місяців

05.2021 - 11.2021

Спілкування з клієнтами для
виявлення їх потреб в роботі з облвднвнням, ПЗ. Вирішення запитів, проблем клієнтів, підготовка комерційних пропозицій та договорів.
• Ведення переговорів з клієнтами
• Підтримка існуючих клієнтів
• Ведення комерційної документації
• Аналіз потреб клієнтів
• Організація зустрічей
• Звітність перед керівництвом
• Контроль якості обслуговування

Директор

Верна Сервіс Плюс

IT

4 роки 8 місяців

06.2016 - 02.2021

Тім-лід проектів аутсорсингу. Розподіл завдань, визначення приорітетів, контроль виконання, вирішення конфліктів, коммунікація з іншими відділами. Допомога коллкгам у вирішкнні складних завдань, наставництво, розвиток навичок членів команди. Відстеження результатів, аналіз виконаної роботи, зворотній зв?язок.
• Управління загальною діяльністю і ресурсами організації
• Прийняття ключових управлінських рішень
• Координація роботи всіх відділів
• Забезпечення досягнення фінансових цілей
• Встановлення ефективної взаємодії з партнерами і акціонерами

Менеджер з логістики відділ сервісного обслуговування

ВЕРНА ТОВ

IT

8 років 1 місяць

05.2008 - 06.2016

Робота з первинними документами (рахунки-фактури, акти виконаних
робіт), планування та контроль за
переміщенням облвднення до клієнта,
контроль підмінного обладнання та комплектуючих, забезпечення своєчасної доставки необхідного обладнання.
• Планування та організація своєї роботи
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Фахівець – аналітик із дослідження товарного ринку у групі аналітиків

АлМар

Будівництво

3 роки 6 місяців

07.2004 - 01.2008

Ведення переговорів та договірної роботи з клієнтами, робота з первинними документами: рахунки-фактури, акти виконаних робіт, дебіторська заборгованость.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Ключова інформація

Стратегічне мислення
Лідерство та управління командою
Комунікаційні навички
Аналіз і прийняття рішень
Управління ризиками
Комунікаційні та переговорні навички
Управління проектами
Управління командами
Контроль якості
• Лідерські якості
• Організаційні навички
• Відповідальність
• Комунікативність
• Стратегічне планування

Навчався в 1 закладі

Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана Київ економічний, фінанси і кредит.

Фінанси

Київ, 2004

Володіє мовами

Українська

базовий

Грубляк

Виконавчий директор

Київ

43 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 10 годин тому