Працювала в 4 компаніях   10 років 2 місяці

Промисловість та Виробництво, Медицина та Охорона здоров'я

Керівник відділу продажу

ПОЛТАВСЬКИЙ АЛМАЗНИЙ ІНСТРУМЕНТ, ПрАТ

Промисловість та Виробництво

11 місяців

10.2023 - 09.2024

- Керування відділом продажу в кількості 39 чоловік.

- Розробка та реалізація стратегій компанії у рамках виконання цільових показників із продажу комерційною службою.

- Прогнозування та планування продажів В2В.

- Підбір, навчання та мотивація співробітників.

- Моніторинг та аналіз результатів для пошуку можливостей оптимізації процесу.

- Прослуховування та корекція телефонних переговорів менеджерів.

- Аудит та аналіз здійснених телефонних розмов для ідентифікації слабких місць та вдосконалення навичок продажу.

- Розподіл завдань та обов'язків між членами команди.

- Адміністрація CRM.

- Нарахування заробітної плати.

- Надання регулярних звітів керівництву компанії про продажі та ефективність відділу.

Керівник коллцентру

Полтава

Медицина та Охорона здоров'я

3 роки 11 місяців

03.2018 - 02.2022

- Організація роботи колцентру зі штатом 80 чоловік (підрозділ диспетчирів, підрозділ операторів);

- Постановка чітких задач, організація та контроль їх виконання;підбір персоналу, навчання підлеглих;

- Контроль за дотриманням найвищих показників якості обслуговування клієнтів;

- Мотивація та забезпечення продуктивності праці персоналу;

- Організація та контроль виконання KPI бізнесу;ведення адміністративної документації, звітів.

Супервайзер

Полтава

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 9 місяців

06.2016 - 03.2018

- контроль виконання щоденних, щотижневих, щомісячних планів керівника;

- прослуховування телефонних розмов та коригування скриптів;

- мотивація персоналу для підняття показників;

- навчання нових співробітників;

- підвищення знань у діючих співробітників;

- контроль та оцінювання знань у співробітників;

- ведення щоденної звітності, складання графіку роботи персоналу.

Старший менеджер

Полтава

Медицина та Охорона здоров'я

3 роки 5 місяців

01.2013 - 06.2016

- Закриття вхідник дзвінків (холодна, гаряча база);

- Навчання операторів, робота над помилками операторів;прослуховування телефонних розмов;

- Контроль виконання графіку роботи оператора;

- Звіт щодо проведеної роботи.

Ключова інформація

Організація роботи колцентру зі штатом 80 чоловік (підрозділ диспетчирів, підрозділ операторів);

Постановка чітких задач, організація та контроль їх виконання;підбір персоналу,

навчання підлеглих;контроль за дотриманням найвищих показників якості обслуговування клієнтів;

мотивація та забезпечення продуктивності праці персоналу;

організація та контроль виконання KPI бізнесу;

ведення адміністративної документації, звітів.

Навчалась в 4 закладах

Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

кризова психологія

Полтава, 2025

Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"

маркетинг

Полтава, 2025

Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"

Міжнародні економічні відносини

Полтава, 2025

Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

педагогика і методика середньої освіти

Ніжин, 2009

Володіє мовами

Англійська

середній

Анжеліка

Керівник

Полтава

40 000 грн.

41 рік

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому