Работала в 4 компаниях 10 лет 2 месяца
Промышленность и Производство, Медицина и Здравоохранение
Керівник відділу продажу
ПОЛТАВСЬКИЙ АЛМАЗНИЙ ІНСТРУМЕНТ, ПрАТ
Промышленность и Производство
11 месяцев
10.2023 - 09.2024
- Керування відділом продажу в кількості 39 чоловік.
- Розробка та реалізація стратегій компанії у рамках виконання цільових показників із продажу комерційною службою.
- Прогнозування та планування продажів В2В.
- Підбір, навчання та мотивація співробітників.
- Моніторинг та аналіз результатів для пошуку можливостей оптимізації процесу.
- Прослуховування та корекція телефонних переговорів менеджерів.
- Аудит та аналіз здійснених телефонних розмов для ідентифікації слабких місць та вдосконалення навичок продажу.
- Розподіл завдань та обов'язків між членами команди.
- Адміністрація CRM.
- Нарахування заробітної плати.
- Надання регулярних звітів керівництву компанії про продажі та ефективність відділу.
Керівник коллцентру
Полтава
Медицина и Здравоохранение
3 года 11 месяцев
03.2018 - 02.2022
- Організація роботи колцентру зі штатом 80 чоловік (підрозділ диспетчирів, підрозділ операторів);
- Постановка чітких задач, організація та контроль їх виконання;підбір персоналу, навчання підлеглих;
- Контроль за дотриманням найвищих показників якості обслуговування клієнтів;
- Мотивація та забезпечення продуктивності праці персоналу;
- Організація та контроль виконання KPI бізнесу;ведення адміністративної документації, звітів.
Супервайзер
Полтава
Медицина и Здравоохранение
1 год 9 месяцев
06.2016 - 03.2018
- контроль виконання щоденних, щотижневих, щомісячних планів керівника;
- прослуховування телефонних розмов та коригування скриптів;
- мотивація персоналу для підняття показників;
- навчання нових співробітників;
- підвищення знань у діючих співробітників;
- контроль та оцінювання знань у співробітників;
- ведення щоденної звітності, складання графіку роботи персоналу.
Старший менеджер
Полтава
Медицина и Здравоохранение
3 года 5 месяцев
01.2013 - 06.2016
- Закриття вхідник дзвінків (холодна, гаряча база);
- Навчання операторів, робота над помилками операторів;прослуховування телефонних розмов;
- Контроль виконання графіку роботи оператора;
- Звіт щодо проведеної роботи.
Ключевая информация
Організація роботи колцентру зі штатом 80 чоловік (підрозділ диспетчирів, підрозділ операторів);
Постановка чітких задач, організація та контроль їх виконання;підбір персоналу,
навчання підлеглих;контроль за дотриманням найвищих показників якості обслуговування клієнтів;
мотивація та забезпечення продуктивності праці персоналу;
організація та контроль виконання KPI бізнесу;
ведення адміністративної документації, звітів.
Училась в 4 заведениях
Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
кризова психологія
Полтава, 2025
Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
маркетинг
Полтава, 2025
Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Міжнародні економічні відносини
Полтава, 2025
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
педагогика і методика середньої освіти
Ніжин, 2009
Владеет языками
Английский
средний
Анжеліка
Анжеліка
Керівник
Полтава
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 неделю назад