Працювала в 4 компаніях 4 роки 3 місяці
Будівництво, Торгівля роздрібна / Retail
Помічник директора
ТОВ " Хозхімсервіс "
Будівництво
1 рік 1 місяць
08.2023 - 09.2024
- Прийняття вхідних дзвінків, друк/сканування/ксерокопія документів
- Робота з кореспонденцію та вихідною документацією ( прийом, відправка, реєстрація )
- Організація нарад, ведення протоколів нарад
- Організація проведення переговорів директора, запис за його відсутності одержаної інформації і доведення до його відома змісту
- Організація прийому відвідувачів та розгляд прохань працівників
- Прийом документів і заяв на підпис директора компанії
- Участь в організації ділових зустрічей та корпоративних заходів
- Організація та контроль за життєдіяльністю офісу
- Виконання інших доручень директора компанії
- Робота з кореспонденцію та вихідною документацією ( прийом, відправка, реєстрація )
- Організація нарад, ведення протоколів нарад
- Організація проведення переговорів директора, запис за його відсутності одержаної інформації і доведення до його відома змісту
- Організація прийому відвідувачів та розгляд прохань працівників
- Прийом документів і заяв на підпис директора компанії
- Участь в організації ділових зустрічей та корпоративних заходів
- Організація та контроль за життєдіяльністю офісу
- Виконання інших доручень директора компанії
HR-менеджер
ТОВ "Хозхімсервіс"
Будівництво
1 рік
08.2022 - 08.2023
- Підбір спеціалістів у будівельно-транспортну компанію , різного рівня ( від різноробочих до керівників компанії ) через різні канали пошуку
- Розміщення вакансії, складання заявки на підбір ,пошук працівників на різних платформах
- Ведення бази кандидатів
- Дослідження ринку,оцінка перспективності вакансії, аналіз ЗП
- Спілкування зі всіма структурними підрозділами компанії
- Ведення кадрового діловодства ( декілька компаній одночасно) :
- прийом та оформлення на роботу
- звільнення
- складання графіків відпусток
- оформлення трудових книжок
- ведення табелю робочого часу
- Підготовка корпоративних заходів
Менеджер з продажу
ТОВ "Грандім"
Будівництво
3 місяці
10.2022 - 01.2023
Компанія займалась продажем гранітного щебеню.
- Повний цикл роботи з замовником ( від знайомства до відвантаження товару)
- Аналіз цінової політики ринку, дослідження конкурентів
- Пошук нових клієнтів
- Комунікація клієнтів стосовно документів
- Пошук нових кар'єрів для співпраці
- Створення комерційної пропозиції для кожного клієнта
- Пошук ЖД вагонів для доставки товару замовнику (зерновози,цементовози,напіввагони)
- Планування,закупівля та контроль постачання
- Координація ЖД перевізника по залізничній дорозі
Продавець продовольчих товарів
ФОП
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки
05.2020 - 05.2022
Після того,як відпрацювала пів року продавцем-консультантом,була підвищена до головного продавця.
В мої обов'язки входило:
В мої обов'язки входило:
- Замовлення товару
- Націнка товару
- Приймання товару
- Контроль роботи інших продавців
- Стажування людей на посаду продавець-консультант
- Участь у переобліку магазину
- Забезпечення належного візуального представлення товарів у магазині.
Ключова інформація
- Підбір персоналу
- Кадри
- Внутрішні комунікації
Навчалась в 1 закладі
Дружківський житлово-комунальний коледж Донбаської національної академії будівництва і архітектури
будівництво та цивільна інженерія
Дружківка, 2019
Володіє мовами
Українська
вільно
Анастасія Олександрівна
Анастасія Олександрівна
HR-менеджер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 години тому