Працювала в 4 компаніях 2 роки 6 місяців
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Краса / Фітнес / Спорт
Адміністратор рецепції
Osada Sniezka
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
3 місяці
06.2024 - 09.2024
* Зустріч і реєстрація гостей, надання необхідної інформації.
* Оформлення документів при поселенні та виселенні гостей.
* Координація бронювань та контроль за наявністю вільних номерів.
* Прийом телефонних дзвінків, обробка запитів та запитів електронною поштою.
* Консультація гостей з усіх послуг, що надаються в закладі (ресторан, басейн, екскурсії тощо).
* Вирішення проблемних ситуацій та скарг клієнтів.
* Ведення касових операцій, прийом оплати.
* Забезпечення порядку в зоні рецепції, контроль за чистотою та затишком.
* Оформлення документів при поселенні та виселенні гостей.
* Координація бронювань та контроль за наявністю вільних номерів.
* Прийом телефонних дзвінків, обробка запитів та запитів електронною поштою.
* Консультація гостей з усіх послуг, що надаються в закладі (ресторан, басейн, екскурсії тощо).
* Вирішення проблемних ситуацій та скарг клієнтів.
* Ведення касових операцій, прийом оплати.
* Забезпечення порядку в зоні рецепції, контроль за чистотою та затишком.
Адміністратор салону краси
l’evidence
Краса / Фітнес / Спорт
8 місяців
09.2023 - 05.2024
* Координація записів та розподіл клієнтів.
* Контроль графіка роботи майстрів.
* Консультації щодо послуг, акцій та цін.
* Обробка дзвінків, повідомлень, вирішення скарг.
* Продаж додаткових послуг і товарів салону.
* Інформування клієнтів про акції та новинки.
* Контроль чистоти і порядку.
* Координація із клінінговою службою
* Закупівля необхідних матеріалів для роботи салону (косметика, розхідні матеріали , засоби для прибирання).
* Підтримання контактів із постачальниками, замовлення товарів.
* Контроль і ведення звітності з фінансових операцій (звіти, каса).
* Підготовка та здача звітів керівництву салону.
* Контроль графіка роботи майстрів.
* Консультації щодо послуг, акцій та цін.
* Обробка дзвінків, повідомлень, вирішення скарг.
* Продаж додаткових послуг і товарів салону.
* Інформування клієнтів про акції та новинки.
* Контроль чистоти і порядку.
* Координація із клінінговою службою
* Закупівля необхідних матеріалів для роботи салону (косметика, розхідні матеріали , засоби для прибирання).
* Підтримання контактів із постачальниками, замовлення товарів.
* Контроль і ведення звітності з фінансових операцій (звіти, каса).
* Підготовка та здача звітів керівництву салону.
Адміністратор прокату велосипедів
Osada Sniezka
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
4 місяці
04.2023 - 08.2023
* Прийом і обробка заявок на прокат велосипедів.
* Інформування клієнтів про умови оренди, правила безпеки та маршрути.
* Оформлення документів на прокат (перевірка документів, підписання договору).
* Видача велосипедів та допоміжного обладнання (шоломи, замки).
* Перевірка технічного стану велосипедів перед видачею та після повернення.
* Проведення дрібного ремонту та обслуговування обладнання.
* Ведення касових операцій, прийом оплати.
* Ведення обліку велосипедів, контроль за наявністю та справністю.
* Вирішення питань та конфліктних ситуацій з клієнтами.
* Інформування клієнтів про умови оренди, правила безпеки та маршрути.
* Оформлення документів на прокат (перевірка документів, підписання договору).
* Видача велосипедів та допоміжного обладнання (шоломи, замки).
* Перевірка технічного стану велосипедів перед видачею та після повернення.
* Проведення дрібного ремонту та обслуговування обладнання.
* Ведення касових операцій, прийом оплати.
* Ведення обліку велосипедів, контроль за наявністю та справністю.
* Вирішення питань та конфліктних ситуацій з клієнтами.
Адміністратор дитячої кімнати
Osada Sniezka
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
11 місяців
04.2022 - 03.2023
* Організація безпечного та комфортного перебування дітей у кімнаті.
* Контроль за роботою аніматорів.
* Контроль за дотриманням правил безпеки дітьми та батьками.
* Спілкування з батьками, консультування щодо послуг та заходів.
* Ведення журналу відвідувань.
* Ведення касових операцій, прийом оплати.
* Проведення інвентаризації
* Підтримка чистоти та порядку в приміщенні.
* Оформлення звітності про роботу кімнати та передача її керівництву.
* Контроль за роботою аніматорів.
* Контроль за дотриманням правил безпеки дітьми та батьками.
* Спілкування з батьками, консультування щодо послуг та заходів.
* Ведення журналу відвідувань.
* Ведення касових операцій, прийом оплати.
* Проведення інвентаризації
* Підтримка чистоти та порядку в приміщенні.
* Оформлення звітності про роботу кімнати та передача її керівництву.
Навчалась в 1 закладі
Київський національний торговельно-економічний університет
Журналістика:реклама і зв?язки з громадськістю
Київ, 2025
Володіє мовами
Англійська
середній
Польська
середній
Російська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
=)
•відповідальна
•проактивна
•пунктуальна
•комунікабельна
•грамотна
•стресостійка
•уважна
•без шкідливих звичок
•маю величезне бажання розвиватися та навчатися новому
Анастасія Євгеніївна
Анастасія Євгеніївна
Адміністративний асистент
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 4 години тому