Працювала в 3 компаніях   2 роки 6 місяців

IT, Послуги для бізнесу - інше, Телекомунікації / Зв'язок

Customer support representative

BetterMe

IT

1 рік 1 місяць

08.2023 - до теперішнього часу

Working as a customer support represantative in a billing department. Duties included:

- Resolving customers’ issues and answering billing questions via calls and emails.

- Boosting customer retention through proactive communication and follow-ups.

- Solving problems that arise from client billing discrepancies and disputes.

- Providing clear and accurate information on billing procedures and policies.

- Collaborating with other departments to ensure comprehensive resolution of customer issues.

- Assisting customers with account management and payment processing.

Communication was primarily through phone calls and emails, with an average of 15 emails processed per hour.

Оператор call центру

Front Desk Helpers

Послуги для бізнесу - інше

8 місяців

09.2022 - 05.2023

Working in an American medical company as a call center operator. Duties included:

- Conducting outgoing calls to clinic patients to confirm their appointments.

- Answering clients’ questions regarding appointments and procedures.- Rescheduling patient appointments as needed.

- Verifying insurance information for doctor appointments.

- Making follow-up calls regarding "no-show" cases.

- Resolving any issues or concerns raised by clients.

Communication was through phone calls. The average number of calls per hour is 30.

Менеджер з продажу

Nextiva

Телекомунікації / Зв'язок

6 місяців

01.2022 - 07.2022

Working as a sales manager in an American auto parts store that sells a wide range of products.

Customer service representative (Initial Role)

- Solved problems with existing orders and product selection.

- Identified customer needs, researched issues, and provided solutions via email and chat.

Processed an average of 16 tickets per hour.

Sales Manager (Promoted after one month)

- Assisted customers with placing orders and finding necessary spare parts.

- Addressed objections, upsold products, and generated leads.

Communicated primarily through online chats, processing an average of 25 chats per hour.

Ключова інформація

  • Комунікабельна та відкрита людина
  • Пунктуальна та відповідальна
  • Амбіційна, завжди прагну до розвитку

Навчалась в 2 закладах

ЗУНУ

Міжнародний менеджмент

Тернопіль, 2025

ЗУНУ

Міжнародна економіка

Тернопіль, 2022

Володіє мовами

Англійська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Німецька

базовий

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Альона

Customer support representative

Тернопіль

1 200 $

21 рік

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 3 місяці тому