Працював в 7 компаніях   6 років 1 місяць

Транспорт та Логістика, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Інтернет, Юридичні послуги, Енергетика та Енергоносії

Customer experience manager

Meest

Транспорт та Логістика

7 місяців

02.2024 - до теперішнього часу

• Провів повний аудит клієнтського досвіду.
• Провів аналіз системи оцінювання NPS, запраонував зміни
• Розробив Client journey map.
• Провів навчання менеджерів підтримки
• Налагодив ефективну комунікацію між департаментами
• Запропонував систему оцінки якості операторів на відділеннях
• Розробив та розмістив на сайті компанії сторінку рекламації.
• Провів якісне опитування, щодо рекламаційного процесу
• Розробив стратегії для забезпечення позитивного досвіду клієнтів у взаємодії з компанією
• Долучився до моніторингу та аналізу показників клієнтського досвіду для виявлення можливостей покращення
• Розробив програми та ініціативи для підвищення клієнтського досвіду
• Продумав та запропонував сценарії роботи з іншими відділами компанії для вирішення проблем та забезпечення високоякісного досвіду клієнтів
• Ініціював постійне вдосконалення та розвиток процесів для покращення клієнтського досвіду

Начальник відділу клієнтського досвіду

Atlantmarket

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 місяців

05.2023 - 10.2023

• Запустив відділ з нуля (підготовка вимог до вакансіі, інтерв?ю, адаптація)
• Налагодив внутрішні процеси відділу
• Розробив інспекції та метрики, методики оцінки ефективності працівників (B2B, B2C менеджери, менеджери з закупівель)
• Запустив суміжній проект, в рамках компанії зі збуту некондиційного товару, що дозволило знизити залишки на 20%.
• Ведення сервісної служби. Вивів валовий прибуток проекта з мінуса. Приріст склав 200%.
• Ввів Trade-in, та з IT відділом розробив сценарій в базі, при якому менеджер зможе швидко відвантажувати новий товар.
• Запустив проект з нанесення гравіювання. Описав процес та регламентував його.

Юрист

Elmir.ua

Інтернет

2 роки 9 місяців

12.2020 - 09.2023

1. Розробка, перевірка, внесення змін в договори поставки, оренди приміщень (комерційна нерухомість);
2. Підготовка пакета документів та написання супроводжувальних листів на запити фінансових установ (фінансовий моніторинг);
3. Реєстрація ФОП, внесення змін (КВЕД, прописка, група), припинення госп. діяльності ФОП;
4. Реєстрація ТОВ;
5. Робота зі зверненнями державних органів, споживачів (в площині действия З.У. «Про захист прав споживачів»);
6. Консультування власників компанії.
• Договірне право
• Цивільне право
• Господарське право
• Реєстрація юридичних осіб
• Ділова переписка

Сервіс менеджер

Atlantmarket

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 1 місяць

04.2022 - 05.2023

• Комунікація з клієнтами щодо гарантійних та післягарантійних ремонтів товару;
• Ведення обліку звернень;
• Робота з майстром по ремонту;
• Контроль отримання та відправки товару клієнтів;
• Ведення взаєморозрахунків по сервісним зверненням;
• Контроль залишків запчастин та замовлення нових;
• Організація процесу компенсації товару у постачальника;
• Консультації клієнтів щодо товару (телефон, месенджери, електронна пошта).

Начальник юридичного відділу

Бюро регистрации

Юридичні послуги

3 місяці

11.2021 - 02.2022

1. Налагодження роботи по реєстрації неприбуткових організацій;
2. Формування відділу;
3. Контроль виконання поставлених задач;
4. Правочини з продажу частини в бізнесі;
5. Організація та контроль роботи з нотаріусами та реєстраторами.

юрист

Юридическая компания Глобус

Юридичні послуги

5 місяців

06.2021 - 11.2021

старший юрист

Харьковоблэнерго, АК

Енергетика та Енергоносії

2 роки 5 місяців

11.2013 - 04.2016

• Гражданское право
• Договорное право
• Трудовое право
• Гражданский процесс

Ключова інформація

• Створення чек листів для інспекцій
• Досвід роботи з 1С, Б24, СРМ системи, binotel, Power point, Canva;
• Вміння створювати бізнес-процеси та описувати їх.
• Досвід створення відділу з нуля.
• Досвід запуску проектів в існуючих компаніях
• Аналітика існуючих бізнес процесів
• Розробка бюджету відділу
• Аналітика звернень клієнтів.
• Виведення графіків
• Розуміння і застосування показників: SL, FRT, IQS, CSAT, NPS, CSI
• Дослідження методом ad-hoc
• Lean методологія
• Розробка і проведення опитувань
• Управління командою від 5 людей
• Вирішення проблем

Навчався в 1 закладі

Харківський національний університет ім. Г.С. Сковороди

Правознавство

Харків, 2013

Володіє мовами

Польська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Управління командою

Харків, 2023

Методи управління персоналом, розвиток команди

4 етапи побудови команди

Харків, 2023

Розуміння різниці між прбудовою команди та групи співробітників Етапи розвитку команди за моделлю Такмана Коучинг-методи для пропрацювання болів команди Побудова взаємодії зі співробітниками на ремоуті

Курс бізнес аналітик

Харків, 2023

Базові навички бізнес аналізу Управління зацікавлентми сторонами Управління вимогами Моделювання вимог Аналіз даних Управління ризиками

Додаткова інформація

Общая информация

Работа с базой 1С 8.3; Опыт написания инструктивных писем и регламентов; Стаж работы в сфере права - 10 лет. Имею навыки деловой переписки, составления договоров, исковых заявлений, ходатайств, возражений. Есть опыт регистрации ФЛП, внесение изменений в ЕДР, прекращение деятельности ФЛП.

Сергій

Head/Manager of Customer Experience

Харків

Готовий переїхати: Львів, Рівне

40 000 грн.

33 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 5 днів тому