Працювала в 8 компаніях   10 років 7 місяців

Державний сектор, Медицина та Охорона здоров'я, Торгівля роздрібна / Retail, АПК (Агропромисловий комплекс), Інше, Енергетика та Енергоносії

Провідний консультант з міжнародної співпраці

Фонд гарантування вкладів фізичних осіб

Державний сектор

11 місяців

12.2023 - до теперішнього часу

• підготовка звітності Міністерству фінансів України щодо виконання вимог Меморандуму з Міжнародним валютним фондом;
• консолідація звітів про контакти колег з міжнародними партнерами;
• підготовка звітності Міжнародному валютному фонду та Світовому банку;
• переклад прес-релізів;
• організація отримання Фондом сертифікатів МАСД та ЄФСД;
• організація відряджень (квитки, готелі, трансфер);
• підготовка та систематизація звітів про відрядження.

Заступник директора

КНП "Лабораторний центр"

Медицина та Охорона здоров'я

6 місяців

01.2023 - 07.2023

Менеджер з питань комерційної діяльності та управління

КП "Міський магазин", КП "Київська спадщина"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 3 місяці

09.2021 - 12.2022

  • підготовка проєктів договорів;
  • укладення договорів на проведення ярмаркових заходів у м. Києві;
  • підготовка презентацій;
  • підготовка проектів листів та відповідей на запити КМДА, підприємств, організацій, громадян.

Помічник юриста

Селищна рада

Державний сектор

7 місяців

01.2021 - 08.2021

  • підготовка відповідей на листи та запити;
  • підготовка проєктів рішень;
  • допомога в організації сесій селищної ради;
  • підготовка проєктів клопотань, судових позовів.

Заступник начальника відділу з забезпечення діяльності апарату

Аграрний фонд

АПК (Агропромисловий комплекс)

7 місяців

06.2020 - 01.2021

  • здійснення аналітичного, організаційного, інформаційного та іншого забезпечення діяльності генерального директора;
  • забезпечення підготовки поточних та перспективних планів роботи керівництва бюджетної установи;
  • координація та забезпечення підготовки інформаційних та аналітичних матеріалів, проєктів виступів, доповідей керівництва;
  • внесення пропозицій до проєктів рішень та доручень керівництва за результатами нарад, робочих поїздок, інших заходів та контроль їх виконання;
  • забезпечення попереднього опрацювання та подання на розгляд керівництву документів та звернень, що надходять на розгляд.

Помічник керівника

ТОВ "Укрінторг"

Інше

2 роки 2 місяці

01.2018 - 03.2020

  • інформаційно-аналітична підтримка керівника: пошук та обробка необхідної інформації, підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів;
  • ділове листування (українською, російською, англійською мовами);
  • планування переговорів та ділових зустрічей;
  • здійснення співпраці з підприємствами та державними органами для вирішення робочих завдань;
  • отримання в органах державної влади і управління інформації та документів за дорученням керівника;
  • вирішення адміністративних задач в рамках компетенції;
  • організація ділових поїздок керівника (візова підтримка – США, Канада, Нова Зеландія; авіаквитки; трансфер);
  • реєстрація авторського права;
  • подання необхідних документів до Укрпатенту;
  • кадровий облік на підприємстві (ведення особових справ працівників, трудових книжок, облік відпусток, накази), пошук персоналу;
  • підготовка вітальних текстів та листів.

Помічник керівника - менеджер із зовнішньоекономічної діяльності

ТОВ "ГРФ"

Енергетика та Енергоносії

2 роки 2 місяці

08.2015 - 10.2017

  • підготовка документації (листів, доручень, договорів);
  • пошук необхідної інформації;
  • підготовка проєктів листів, запитів до підприємств та державних органів;
  • систематизація, контроль і координація вхідної та вихідної кореспонденції;
  • допомога в підготовці контрактів та договорів;
  • підготовка в організації ділових зустрічей та переговорів;
  • переклад документів (листів, контрактів, договорів);
  • підготовка необхідних інформаційних і аналітичних матеріалів;
  • організація відряджень керівника (візова підтримка, авіаквитки, трансфер).

Секретар Першого заступника Міністра

Міністерство енергетики України

Державний сектор

1 рік 7 місяців

11.2013 - 06.2015

  • планування та координація робочого дня керівника;
  • ведення документообігу (прийом, відправка та реєстрація кореспонденції);
  • організація нарад і зустрічей керівника;
  • здійснення співпраці з підприємствами та державними органами для вирішення робочих завдань (подання, отримання документів);
  • підготовка відповідей на депутатські звернення, запити центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, організацій та громадян;
  • ведення списку контактів;
  • підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів, необхідних для роботи керівника;
  • зустріч та прийом відвідувачів;
  • ведення запису на прийом громадян.

Ключова інформація

  • навички ведення переговорів;
  • оперативне вирішення задач в межах компетенції;
  • знання стандартів ділового етикету;

  • вміння працювати у режимі багатозадачності;

  • досвід роботи з першими особами;

  • високий рівень дисципліни.

Навчалась в 3 закладах

Національна академія внутрішніх справ

Право

Київ, 2024

Товариство з обмеженою відповідальністю "Академія адвокатури України"

Право

Київ, 2022

Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі

Міжнародна економіка

Київ, 2015

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Французька

нижче середнього

Російська

вільно

Українська

рідна

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Категорія В

Особисті якості

Стресостійкість, відповідальність, уважність, орієнтованість на результат, відмінна пам'ять та здатність до навчання, високі комунікативні навички, дипломатичність, цілеспрямованість, проактивність.

Юлія Володимирівна

Особистий асистент

Київ

32 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 7 годин тому