Працювала в 5 компаніях 4 роки 1 місяць
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, HR
Фахівець з персоналу
Сільпо Вояж / Fozzy Group
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
9 місяців
10.2023 - 07.2024
- Підбір лінійного персоналу
- Кадрове діловодство повністю
- Внутрішні комунікації
- Робота в SAP, Outlook
- Адаптація персоналу
- Штат около 70 чол. ведення одного магазину,
менеджер по персоналу
Box маркет
HR
7 місяців
02.2023 - 09.2023
• Створення та розміщення вакансій на сайтах роботи; Work.ua, Rabora.ua, Facebook, Telegram, Viber, Jooble, Jobs, OLX.
*Ведення 81 маркету по м. Київ, м. Ірпінь, м. Гостомель, м. Вишневе, с. Проліски, с. Новосілки, с. Хотянівка, с. Чайки, смт. Борщагівка.
* Персонал у складі загалом всіх ТТ 700 людей
*Підбір персоналу на нові торгівельні точки.
• Телефонні інтерв‘ю;
• Організація співбесід з керівниками;
• Ведення бази кандидатів;
• Ведення звітності щодо закриття вакансій, аналітика ефективних каналів пошуку;
*Моніторинг ринку заробітних плат;
*Підбір лінійного персоналу ( Керівник маркету, продавець-касир, піцайоло)
*Підбір персоналу на офіс по резюме ( SMM, маркетолог, IT адміністратор, помічник бухгалтера, HRD)
*Ведення 81 маркету по м. Київ, м. Ірпінь, м. Гостомель, м. Вишневе, с. Проліски, с. Новосілки, с. Хотянівка, с. Чайки, смт. Борщагівка.
* Персонал у складі загалом всіх ТТ 700 людей
*Підбір персоналу на нові торгівельні точки.
• Телефонні інтерв‘ю;
• Організація співбесід з керівниками;
• Ведення бази кандидатів;
• Ведення звітності щодо закриття вакансій, аналітика ефективних каналів пошуку;
*Моніторинг ринку заробітних плат;
*Підбір лінійного персоналу ( Керівник маркету, продавець-касир, піцайоло)
*Підбір персоналу на офіс по резюме ( SMM, маркетолог, IT адміністратор, помічник бухгалтера, HRD)
Менеджер по персоналу
Еко - маркет / Эко - маркет
HR
5 місяців
08.2021 - 01.2022
• Створення та розміщення вакансій на сайтах роботи;
• Розміщення вакансій в соціальних мережах;
• Телефонні інтерв‘ю;
• Проведення співбесід;
• Організація співбесід з керівниками;
• Супровід кандидатів на всіх етапах;
• Ведення бази кандидатів;
• Ведення звітності щодо закриття вакансій, аналітика ефективних каналів пошуку;
• Формування кадрового резерву;
• Допомога з заповненням документів (оформлення, звільнення, переведення, відпустки)
• Моніторинг ринку заробітних плат;
• Комунікація з персоналом.
Масовий підбір лінійного персоналу ( касир, продавець, обвальщик, охранник, вантажник, заступник керівника, начальник служби безпеки), Робота з програмою 1С
Звіти в Excel
Робота з поштой Outlook.
Всього було 7 маркетів
• Розміщення вакансій в соціальних мережах;
• Телефонні інтерв‘ю;
• Проведення співбесід;
• Організація співбесід з керівниками;
• Супровід кандидатів на всіх етапах;
• Ведення бази кандидатів;
• Ведення звітності щодо закриття вакансій, аналітика ефективних каналів пошуку;
• Формування кадрового резерву;
• Допомога з заповненням документів (оформлення, звільнення, переведення, відпустки)
• Моніторинг ринку заробітних плат;
• Комунікація з персоналом.
Масовий підбір лінійного персоналу ( касир, продавець, обвальщик, охранник, вантажник, заступник керівника, начальник служби безпеки), Робота з програмою 1С
Звіти в Excel
Робота з поштой Outlook.
Всього було 7 маркетів
Менеджер по персоналу
ФМ-групп
HR
1 рік
09.2019 - 09.2020
- Повний цикл підбору персоналу: розміщення вакансій, відбір резюме, проведення телефонних і проведення співбесід на торгових точках
- Заключення трудового договору
- Ведення 12 ресторанів ( мережа TARANTINO )ресторан які я вела Market Plaza, Олів'є, Дрова.
- Звітність по укомплектації штату
- Робота зі студентами
- Моніторинг на ринку праці
Менеджер по персоналу
Велика кишеня
HR
11 місяців
06.2018 - 05.2019
• Створення та розміщення вакансій на сайтах роботи;
• Розклейка самостійно
• Телефонні інтерв‘ю;
• Проведення співбесід;
• Організація співбесід з керівниками;
• Супровід кандидатів на всіх етапах;
• Ведення бази кандидатів;
• Ведення звітності щодо закриття вакансій, аналітика ефективних каналів пошуку;
• Допомога з заповненням документів (оформлення, звільнення, переведення, відпустки)
Оформлення та звільнення в програмі SAP.
Моніторинг ринку заробітних плат;
• Комунікація з персоналом.
• Розклейка самостійно
• Телефонні інтерв‘ю;
• Проведення співбесід;
• Організація співбесід з керівниками;
• Супровід кандидатів на всіх етапах;
• Ведення бази кандидатів;
• Ведення звітності щодо закриття вакансій, аналітика ефективних каналів пошуку;
• Допомога з заповненням документів (оформлення, звільнення, переведення, відпустки)
Оформлення та звільнення в програмі SAP.
Моніторинг ринку заробітних плат;
• Комунікація з персоналом.
Навчалась в 1 закладі
ВНЗ Київський міський медичний коледж 4
Сестринська справа
Киев, 2015
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
Коментарі
Шукаю роботу в торгівлі або в ресторанному бізнесі. Проживаю метро Позняки, Драгоманова 1г
Яна
Яна
Керівник HR, асистент керівника
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 6 годин тому