Працювала в 6 компаніях 8 років 5 місяців
Реклама та PR-послуги, Освіта, IT, Нерухомість та Девелопмент, Торгівля роздрібна / Retail, Промисловість та Виробництво
Менеджер проектів
CiTi Advertising
Реклама та PR-послуги
6 місяців
02.2024 - 08.2024
• Встановлення завдань та контроль їх виконання
• Розробка та реалізація маркетингових стратегій та планів для просування
• Взаємодія з командою проекту та зацікавленими сторонами
• Взаємодія зі ЗМІ, підготовка та організація медіа-комунікацій
• Підготовка звітів та презентацій для керівництва
• Пошук конференцій, бізнес-івентів, форумів для спікера
• Повне ведення адмін-панелі сайту
• Повна комунікація з івент-менеджерами заходів
• Підготовка презентацій під заходи, комунікація із відеооператорами/фотографами, надання ТЗ та подальша комунікація із внутрішніми відділами компаніі щодо подальшого виступу та його висвітлення у соц.мережах
• Ведення календарю автора
• Ведення звітності щодо оплачених програм, вебінарів, книг
• Пошук платформ для продажу програм/книг
• Розвиток і підтримка внутрішнього бренду та комунікаційної стратегії.
• Розробка та реалізація маркетингових стратегій та планів для просування
• Взаємодія з командою проекту та зацікавленими сторонами
• Взаємодія зі ЗМІ, підготовка та організація медіа-комунікацій
• Підготовка звітів та презентацій для керівництва
• Пошук конференцій, бізнес-івентів, форумів для спікера
• Повне ведення адмін-панелі сайту
• Повна комунікація з івент-менеджерами заходів
• Підготовка презентацій під заходи, комунікація із відеооператорами/фотографами, надання ТЗ та подальша комунікація із внутрішніми відділами компаніі щодо подальшого виступу та його висвітлення у соц.мережах
• Ведення календарю автора
• Ведення звітності щодо оплачених програм, вебінарів, книг
• Пошук платформ для продажу програм/книг
• Розвиток і підтримка внутрішнього бренду та комунікаційної стратегії.
Репетитор англійської, французької мов
Репетиторство
Освіта
7 років 9 місяців
12.2013 - 09.2021
Репетиторство з дітьми шкільного віку англійської та французької мов, математики. Досвід роботи 8 років
Особистий помічник СЕО
FreySoft
IT
6 місяців
12.2020 - 06.2021
•. Робочий графік керівника.
• Участь у плануванні та організації внутрішніх та зовнішніх зустрічей, нарад, телефонних переговорів.
• Систематизування процесів взаємодії між усіма відділами компанії та забезпечення єдиним інфополем між СЕО та командою.
• Контроль реалізації завдань, ініційованих керівником.
• Контроль своєчасного подання звітів від керівників підрозділів.
• Якісне та своєчасне виконання завдань, поставлених керівником.
• Організація поїздок для керівника
• Здійснення платежів самостійно або ставити завдання на оплату відділу фінансів.
• Організування виїзних заходів, за необхідністю.
• Контроль роботи кур'єрів та інших підрядників.
• Забезпечення офісу всім необхідним: закупівлею води, кави, чаю, канцелярських товарів, поліграфічної продукції та ін.
• Робота з документами: анкети, форми, відправка документів у графічних редакторах та ін.
• Участь у плануванні та організації внутрішніх та зовнішніх зустрічей, нарад, телефонних переговорів.
• Систематизування процесів взаємодії між усіма відділами компанії та забезпечення єдиним інфополем між СЕО та командою.
• Контроль реалізації завдань, ініційованих керівником.
• Контроль своєчасного подання звітів від керівників підрозділів.
• Якісне та своєчасне виконання завдань, поставлених керівником.
• Організація поїздок для керівника
• Здійснення платежів самостійно або ставити завдання на оплату відділу фінансів.
• Організування виїзних заходів, за необхідністю.
• Контроль роботи кур'єрів та інших підрядників.
• Забезпечення офісу всім необхідним: закупівлею води, кави, чаю, канцелярських товарів, поліграфічної продукції та ін.
• Робота з документами: анкети, форми, відправка документів у графічних редакторах та ін.
Customer Support Manager
Regus
Нерухомість та Девелопмент
1 рік 3 місяці
09.2019 - 12.2020
• Повна адміністративна підтримка клієнта (вхідні дзвінки, розподіл вхідної кореспонденції)
• порядок виставлення рахунків (виставлення рахунків, контроль платежів тощо)
• робота з постачальниками з обслуговування центру (замовлення продукції, контроль складських запасів, економія коштів)
• організація ділових зустрічей та поїздок (підготовка конференц-залів, кава-брейки, бронювання готелів, замовлення таксі тощо)
• робота з дебторами (спостереження за боржниками, контроль оплат)
• процедури в'їзду/виїзду клієнтів (відкриття офісу, організація IT/Telecom, контроль документації)
• Активний перепродаж переговорних кімнат
• Активне просування та продаж продуктів та послуг Regus клієнтам
• Налаштування та підтримка інтернет / телекомунікаційних послуг
• порядок виставлення рахунків (виставлення рахунків, контроль платежів тощо)
• робота з постачальниками з обслуговування центру (замовлення продукції, контроль складських запасів, економія коштів)
• організація ділових зустрічей та поїздок (підготовка конференц-залів, кава-брейки, бронювання готелів, замовлення таксі тощо)
• робота з дебторами (спостереження за боржниками, контроль оплат)
• процедури в'їзду/виїзду клієнтів (відкриття офісу, організація IT/Telecom, контроль документації)
• Активний перепродаж переговорних кімнат
• Активне просування та продаж продуктів та послуг Regus клієнтам
• Налаштування та підтримка інтернет / телекомунікаційних послуг
Особистий помічник керівника
ФОП
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 3 місяці
06.2018 - 09.2019
• збір, обробка, структурування матеріалу та інформації, необхідних керівнику
• переклад документів з/на англійську мову, ведення ділового листування (сортування, написання відповідей та переадресація) англійською, російською, українською мовами
• організація ділових та особистих поїздок Україною, закордонні відрядження
• організація та забезпечення життєдіяльності роботи офісу
• переклад документів з/на англійську мову, ведення ділового листування (сортування, написання відповідей та переадресація) англійською, російською, українською мовами
• організація ділових та особистих поїздок Україною, закордонні відрядження
• організація та забезпечення життєдіяльності роботи офісу
Помічник керівника
ТОВ Heateco
Промисловість та Виробництво
1 рік 8 місяців
09.2016 - 05.2018
• переклад документації з російської, української в MS Word, Excel
• складання документації на товар англійською, російською, українською мовами (договори, рахунки)
• пошук інформації, комунікації з контрагентами
• виконання персональних доручень керівника відділу
• ведення зведених та звітних таблиць
• складання документації на товар англійською, російською, українською мовами (договори, рахунки)
• пошук інформації, комунікації з контрагентами
• виконання персональних доручень керівника відділу
• ведення зведених та звітних таблиць
Ключова інформація
• Успішний досвід роботи особистим помічником керівника
• Досвідчений користувач комп’ютерної, офісної техніки, засобів комунікації.
• Знання ділового етикету.
• Грамотна усна і письмова мова.
• Відмінні навички планування, комунікації.
• Уміння працювати з великим обсягом інформації, в умовах стислих термінів.
• Навички ведення ділового переписування.
• Знання іноземних мов
• Досвідчений користувач комп’ютерної, офісної техніки, засобів комунікації.
• Знання ділового етикету.
• Грамотна усна і письмова мова.
• Відмінні навички планування, комунікації.
• Уміння працювати з великим обсягом інформації, в умовах стислих термінів.
• Навички ведення ділового переписування.
• Знання іноземних мов
Навчалась в 1 закладі
НПУ ім. Драгоманова
Переводчик
Киев, 2018
Володіє мовами
Англійська
середній
Французька
нижче середнього
Додаткова інформація
Особиста інформація
Особисті якості: Чуйність, ввічливість, вміння легко знаходити контакт з людьми, вміння розставляти пріоритети, вміння досягати поставленої мети, уважність до деталей, креативне мислення, вміння працювати в команді, прагнення до професійного розвитку.
Захоплення: Вивчення іноземних мов, активний відпочинок на природі, заняття спортом, подорожі.
Досвід водіння 10 років, є власний автомобіль
Марія Дмитрівна
Марія Дмитрівна
Особистий асистент, HR менеджер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 6 днів тому