Працювала в 6 компаніях   8 років 5 місяців

Реклама та PR-послуги, Освіта, IT, Нерухомість та Девелопмент, Торгівля роздрібна / Retail, Промисловість та Виробництво

Менеджер проектів

CiTi Advertising

Реклама та PR-послуги

6 місяців

02.2024 - 08.2024

• Встановлення завдань та контроль їх виконання
• Розробка та реалізація маркетингових стратегій та планів для просування
• Взаємодія з командою проекту та зацікавленими сторонами
• Взаємодія зі ЗМІ, підготовка та організація медіа-комунікацій
• Підготовка звітів та презентацій для керівництва
• Пошук конференцій, бізнес-івентів, форумів для спікера
• Повне ведення адмін-панелі сайту
• Повна комунікація з івент-менеджерами заходів
• Підготовка презентацій під заходи, комунікація із відеооператорами/фотографами, надання ТЗ та подальша комунікація із внутрішніми відділами компаніі щодо подальшого виступу та його висвітлення у соц.мережах
• Ведення календарю автора
• Ведення звітності щодо оплачених програм, вебінарів, книг
• Пошук платформ для продажу програм/книг
• Розвиток і підтримка внутрішнього бренду та комунікаційної стратегії.

Репетитор англійської, французької мов

Репетиторство

Освіта

7 років 9 місяців

12.2013 - 09.2021

Репетиторство з дітьми шкільного віку англійської та французької мов, математики. Досвід роботи 8 років

Особистий помічник СЕО

FreySoft

IT

6 місяців

12.2020 - 06.2021

•. Робочий графік керівника.
• Участь у плануванні та організації внутрішніх та зовнішніх зустрічей, нарад, телефонних переговорів.
• Систематизування процесів взаємодії між усіма відділами компанії та забезпечення єдиним інфополем між СЕО та командою.
• Контроль реалізації завдань, ініційованих керівником.
• Контроль своєчасного подання звітів від керівників підрозділів.
• Якісне та своєчасне виконання завдань, поставлених керівником.
• Організація поїздок для керівника
• Здійснення платежів самостійно або  ставити завдання на оплату відділу фінансів.
• Організування виїзних заходів, за необхідністю.
• Контроль роботи кур'єрів та інших підрядників.
• Забезпечення офісу всім необхідним: закупівлею води, кави, чаю, канцелярських товарів, поліграфічної продукції та ін.
• Робота з документами: анкети, форми, відправка документів у графічних редакторах та ін.

Customer Support Manager

Regus

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 3 місяці

09.2019 - 12.2020

• Повна адміністративна підтримка клієнта (вхідні дзвінки, розподіл вхідної кореспонденції)
• порядок виставлення рахунків (виставлення рахунків, контроль платежів тощо)
• робота з постачальниками з обслуговування центру (замовлення продукції, контроль складських запасів, економія коштів)
• організація ділових зустрічей та поїздок (підготовка конференц-залів, кава-брейки, бронювання готелів, замовлення таксі тощо)
• робота з дебторами (спостереження за боржниками, контроль оплат)
• процедури в'їзду/виїзду клієнтів (відкриття офісу, організація IT/Telecom, контроль документації)
• Активний перепродаж переговорних кімнат
• Активне просування та продаж продуктів та послуг Regus клієнтам
• Налаштування та підтримка інтернет / телекомунікаційних послуг

Особистий помічник керівника

ФОП

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 3 місяці

06.2018 - 09.2019

• збір, обробка, структурування матеріалу та інформації, необхідних керівнику
• переклад документів з/на англійську мову, ведення ділового листування (сортування, написання відповідей та переадресація) англійською, російською, українською мовами
• організація ділових та особистих поїздок Україною, закордонні відрядження
• організація та забезпечення життєдіяльності роботи офісу

Помічник керівника

ТОВ Heateco

Промисловість та Виробництво

1 рік 8 місяців

09.2016 - 05.2018

• переклад документації з російської, української в MS Word, Excel
• складання документації на товар англійською, російською, українською мовами (договори, рахунки)
• пошук інформації, комунікації з контрагентами
• виконання персональних доручень керівника відділу
• ведення зведених та звітних таблиць

Ключова інформація

• Успішний досвід роботи особистим помічником керівника
• Досвідчений користувач комп’ютерної, офісної техніки, засобів комунікації.
• Знання ділового етикету.
• Грамотна усна і письмова мова.
• Відмінні навички планування, комунікації.
• Уміння працювати з великим обсягом інформації, в умовах стислих термінів.
• Навички ведення ділового переписування.
• Знання іноземних мов

Навчалась в 1 закладі

НПУ ім. Драгоманова

Переводчик

Киев, 2018

Володіє мовами

Англійська

середній

Французька

нижче середнього

Додаткова інформація

Особиста інформація

Особисті якості:  Чуйність, ввічливість, вміння легко знаходити контакт з людьми, вміння розставляти пріоритети, вміння досягати поставленої мети, уважність до деталей, креативне мислення, вміння працювати в команді, прагнення до професійного розвитку. Захоплення: Вивчення іноземних мов, активний відпочинок на природі, заняття спортом, подорожі. Досвід водіння 10 років, є власний автомобіль

Марія Дмитрівна

Особистий асистент, HR менеджер

Київ

40 000 грн.

30 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 6 днів тому