Працювала в 6 компаніях   13 років 8 місяців

Промисловість та Виробництво, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Банки, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Hr manager

Treatvale LTD

Промисловість та Виробництво

7 місяців

02.2025 - 09.2025

02.2025 – 09.2025, HR Manager у компаніі Treatvale LTD, Ірландія.- Виконувала повний цикл рекрутингового процесу.- Розміщувала вакансії на сайтах з пошуку роботи.- Шукала кандидатів через платформу Indeed, LinkedIn, Telegramm,FB.- Проводила попередні скринінги та інтерв’ю по компетенціям.- Формувала шортлисти кандидатів, готувала короткі описи кандидатів і надсилала резюме для розгляду.- Організовувала співбесіди, готувала кандидатів до них, збирала відгуки щодо відхилених кандидатів і проводила перевірку рекомендацій.- Презентувала пропозиції кандидатам, організовувала підготовку листів-підтверджень, контрактів і узгодження дат початку роботи. Готувала HR-документи, включно з новими трудовими контрактами, листами про призначення та змінами до умов праці.- Організовувала навчання працівників через платформу Human Focus.- Керувала процесом адаптації нових співробітників (onboarding). Вирішувала всі адміністративні питання, пов’язані з HR.- Підтримувала розробку та розповсюдження внутрішніх комунікацій для персоналу через різні канали.- Керувала обліковим записом у системі обліку робочого часу, включаючи систему фіксації присутності.

Викладач soft skills

GoIT

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

2 роки

07.2022 - 06.2024

З липня 2022 року по березень 2024 року я працював викладачем з розвитку м'яких навичок для дітей віком 9-17 років у компанії Goo-IT за такими темами:

• впевненість у собі,

• самоорганізація,

• самодисципліна,

• вибір професії,

• як навчитися вести переговори,

• емоційний інтелект (EI).

HR Business Partner

Віко2015, ТОВ

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 7 місяців

09.2019 - 03.2023

З вересня 2019 року до березня 2022 року я працював HR Business Partner у компанії Biko LLC, яка займається виробництвом споживчих товарів. Компанія має штат у 300 осіб та працює в чотирьох філіях.• Завдяки моїй ініціативі створити "Sales Club", комунікація між філіями покращилася. Ініціація "Клубу новачків" допомогла новим працівникам визначати зони напруженості, легше адаптуватися та підвищити ефективність.•Підбір персоналу всіх рівнів: комірник, вантажник, транспортувальник, прибиральниця, програміст C#, системний адміністратор, економіст, бухгалтер, менеджер із постачання, менеджер зі збуту, офіс-менеджер, бізнес-аналітик, керівник відділу продажів, юрист;Адаптація новоприйнятих працівників;Проведення корпоративних заходів; Моя здатність будувати довірливі стосунки з колегами допомогла мені краще розуміти динаміку команди та уникати потенційних непорозумінь у компанії.

HRD

Вента ЛТД

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 1 місяць

09.2017 - 09.2019

Зона відповідальності:

Створення програм навчання під потреби клієнтів;

Проведення навчальних тренінгів та семінарів для співробітників;

Оцінювання ефективності навчальних заходів;

Підготовка звітності та аналітики;

Взаємодія з іншими відділами компанії;

Підбір персоналу всіх рівнів: комірник, вантажник, транспортувальник, прибиральниця, програміст C#, системний адміністратор, економіст, бухгалтер, менеджер із постачання, менеджер зі збуту, офіс-менеджер, бізнес-аналітик, керівник відділу продажів, юрист;

Адаптація новоприйнятих працівників;

Проведення корпоративних заходів;

Ведення бюджету відділу персоналу;

Аналіз ефективних каналів пошуку персоналу;

Створення KPI, переклад посадових інструкцій на українську мову;

Ведення процесу адаптації новоприйнятих співробітників;

Робота з аналітикою плинності кадрів.

Досягнення:

Якісне закриття вакансій (офісний персонал 3-5 осіб на місяць, складський персонал 30-50 осіб на місяць) у стислі терміни, з підбором особливих, необхідних людей;

Вміння переконати кандидата прийти на співбесіду до компанії (компанія мала негативний відгук на сайтах);

Створення програми і проведення тренінгу за темами:

«Техніка та психологія продажів у дистрибуційному бізнесі»;

«Робота з запереченнями»;

Організація доставки обідів в офіс за допомогою Google Docs, що підвищило лояльність персоналу до компанії;

Успішне введення нового працівника на посаду згідно з планом адаптації, що допомогло кандидату безболісно адаптуватися;

Вміння бачити, «читати» людей і підбирати відповідно до потреб компанії та керівника, супровід кандидата на етапі випробувального терміну, завдяки чому плинність офісного персоналу знижена з 5% до 3%;

Вимірювання рівня лояльності складського персоналу та визначення «точок болю»;

Введення нової посади менеджера з персоналу у відділі кадрів;

Досягнення правильної комунікації з керівниками відділів і складів, що покращило якість проведених співбесід на місцях;

Визначення найбільш актуальних каналів пошуку для різних рівнів персоналу та грамотне проведення переговорів, що призвело до значної економії бюджету відділу персоналу.

Регіональний менеджер з навчання

ПАО "УкрСиббанк"

Банки

4 роки

09.2013 - 08.2017

Зона відповідальності:

безпосередня участь у відборі працівників на вакантні посади;

кураторство двох менеджерів з персоналу;

створення внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву;

навчання персоналу;

навчання, атестація, діагностика банківського персоналу (співробітники підрозділу споживчого кредитування, працівники відділень банку, менеджерський склад різних підрозділів банку) – вступне навчання, продуктові (в тому числі, енергозберігаюче кредитування) та навичкові тренінги;

розробка навчальних програм для банківського персоналу, таких як «Робота з запереченнями», «Активні продажі», «Управління змінами», «Наставництво», «Командоутворення».

Досягнення:

Закриття вакансій у стислі терміни;

Мінімізація плинності завдяки якісно підібраному персоналу;

Утримання та мотивація нових співробітників на позиції консультанта після вступного навчання;

Введення показника NPS (задоволеність клієнтів якістю обслуговування) в Дніпропетровському регіоні (на рівні 72 %);

Контроль і підтримка на плановому рівні показника Mystery Shopping (Таємний покупець) (92%);

Впровадження в регіоні проекту з мотивації персоналу «Скриня ідей» і «Управління змінами»;

Створення внутрішнього кадрового резерву.

Менеджер по персоналу

МЕНОРА ЛТД

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 роки 2 місяці

07.2011 - 08.2013

Ключова інформація

Ефективне управління часом
Міжкультурна компетентність
Уважність до деталей
Критичне мислення
Комунікаційні навички

Навчалась в 3 закладах

Cork College in Ireland

HR Manager

2024

Львівська бізнес школа

HR In Business

2020

Залізничний Університет Дніпро

Інженерія

2006

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

HR Manager, LvBS

2020

Додаткова інформація

Дополнительная информация

Дополнительное образование: Тренинг «Скрипты успеха», ноябрь 2018г. Р.Гандапас. Тренинг «Управление изменениями», 2017г. Лейла Алиева. HR-мероприятие «Секреты рекрутинга и обучения» в компаниях «Алло» и «Комфи», ноябрь 2022г.

Марина

HR generalist, менеджер з навчання,менеджер з адаптаціі торгового персоналуу

Дніпро

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 дні тому