Працювала в 5 компаніях 11 років 9 місяців
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Банки, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
Викладач soft skills
GoIT
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
11 місяців
07.2022 - 06.2023
З липня 2022 року по березень 2023 року я працював викладачем з розвитку м'яких навичок для дітей віком 9-17 років у компанії Goo-IT за такими темами:
• впевненість у собі,
• самоорганізація,
• самодисципліна,
• вибір професії,
• як навчитися вести переговори,
• емоційний інтелект (EI).
HR Business Partner
Віко2015, ТОВ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 6 місяців
09.2019 - 03.2022
З вересня 2019 року до березня 2022 року я працював HR Business Partner у компанії Biko LLC, яка займається виробництвом споживчих товарів. Компанія має штат у 300 осіб та працює в чотирьох філіях.• Завдяки моїй ініціативі створити "Sales Club", комунікація між філіями покращилася. Ініціація "Клубу новачків" допомогла новим працівникам визначати зони напруженості, легше адаптуватися та підвищити ефективність.•Підбір персоналу всіх рівнів: комірник, вантажник, транспортувальник, прибиральниця, програміст C#, системний адміністратор, економіст, бухгалтер, менеджер із постачання, менеджер зі збуту, офіс-менеджер, бізнес-аналітик, керівник відділу продажів, юрист;Адаптація новоприйнятих працівників;Проведення корпоративних заходів; Моя здатність будувати довірливі стосунки з колегами допомогла мені краще розуміти динаміку команди та уникати потенційних непорозумінь у компанії.
HRD
Вента ЛТД
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки
09.2017 - 09.2019
Зона відповідальності:
Створення програм навчання під потреби клієнтів;
Проведення навчальних тренінгів та семінарів для співробітників;
Оцінювання ефективності навчальних заходів;
Підготовка звітності та аналітики;
Взаємодія з іншими відділами компанії;
Підбір персоналу всіх рівнів: комірник, вантажник, транспортувальник, прибиральниця, програміст C#, системний адміністратор, економіст, бухгалтер, менеджер із постачання, менеджер зі збуту, офіс-менеджер, бізнес-аналітик, керівник відділу продажів, юрист;
Адаптація новоприйнятих працівників;
Проведення корпоративних заходів;
Ведення бюджету відділу персоналу;
Аналіз ефективних каналів пошуку персоналу;
Створення KPI, переклад посадових інструкцій на українську мову;
Ведення процесу адаптації новоприйнятих співробітників;
Робота з аналітикою плинності кадрів.
Досягнення:
Якісне закриття вакансій (офісний персонал 3-5 осіб на місяць, складський персонал 30-50 осіб на місяць) у стислі терміни, з підбором особливих, необхідних людей;
Вміння переконати кандидата прийти на співбесіду до компанії (компанія мала негативний відгук на сайтах);
Створення програми і проведення тренінгу за темами:
«Техніка та психологія продажів у дистрибуційному бізнесі»;
«Робота з запереченнями»;
Організація доставки обідів в офіс за допомогою Google Docs, що підвищило лояльність персоналу до компанії;
Успішне введення нового працівника на посаду згідно з планом адаптації, що допомогло кандидату безболісно адаптуватися;
Вміння бачити, «читати» людей і підбирати відповідно до потреб компанії та керівника, супровід кандидата на етапі випробувального терміну, завдяки чому плинність офісного персоналу знижена з 5% до 3%;
Вимірювання рівня лояльності складського персоналу та визначення «точок болю»;
Введення нової посади менеджера з персоналу у відділі кадрів;
Досягнення правильної комунікації з керівниками відділів і складів, що покращило якість проведених співбесід на місцях;
Визначення найбільш актуальних каналів пошуку для різних рівнів персоналу та грамотне проведення переговорів, що призвело до значної економії бюджету відділу персоналу.
Регіональний менеджер з персоналу
ПАО "УкрСиббанк"
Банки
3 роки 11 місяців
09.2013 - 08.2017
Зона відповідальності:
безпосередня участь у відборі працівників на вакантні посади;
кураторство двох менеджерів з персоналу;
створення внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву;
навчання персоналу;
навчання, атестація, діагностика банківського персоналу (співробітники підрозділу споживчого кредитування, працівники відділень банку, менеджерський склад різних підрозділів банку) – вступне навчання, продуктові (в тому числі, енергозберігаюче кредитування) та навичкові тренінги;
розробка навчальних програм для банківського персоналу, таких як «Робота з запереченнями», «Активні продажі», «Управління змінами», «Наставництво», «Командоутворення».
Досягнення:
Закриття вакансій у стислі терміни;
Мінімізація плинності завдяки якісно підібраному персоналу;
Утримання та мотивація нових співробітників на позиції консультанта після вступного навчання;
Введення показника NPS (задоволеність клієнтів якістю обслуговування) в Дніпропетровському регіоні (на рівні 72 %);
Контроль і підтримка на плановому рівні показника Mystery Shopping (Таємний покупець) (92%);
Впровадження в регіоні проекту з мотивації персоналу «Скриня ідей» і «Управління змінами»;
Створення внутрішнього кадрового резерву.
Менеджер по персоналу
МЕНОРА ЛТД
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
2 роки 1 місяць
07.2011 - 08.2013
Додаткова інформація
Дополнительная информация
Дополнительное образование: Тренинг «Скрипты успеха», ноябрь 2018г. Р.Гандапас. Тренинг «Управление изменениями», 2017г. Лейла Алиева. HR-мероприятие «Секреты рекрутинга и обучения» в компаниях «Алло» и «Комфи», ноябрь 2018г.
Любимые авторы, тренера : Эксперт в области повышения эффективности ведения бизнеса Ицках Адизес, российский практик бизнес - тренер Евгений Колотилов и известный бизнес- тренер в области создания тренингов для тренеров Марк Кукушкин.
Любимые книги, фильмы : Книги : «Стили менеджмента» Ицках Адизес , «Тренинг эффективных продаж» Сергей Ребрик, «Драйв, что на самом деле нас мотивирует» Дэниэл Пинк. Фильмы: «Стажер», «Жизнь, инструкция по применению».
Увлечения, хобби : Ролики, коньки, велосипедные прогулки, танцы.
Марина
Марина
HR generalist, менеджер з навчання
Дніпро
Активно шукає роботу
неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 4 дні тому