Працювала в 8 компаніях   12 років

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Транспорт та Логістика, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Нерухомість та Девелопмент, Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail, Банки, Державний сектор

Помічник керівника

АЛЬФА ГРУП

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 10 місяців

11.2022 - до теперішнього часу

- ведення календаря керівника та планування зустрічей ;
- Travel підтримка;
- ведення протоколу нарад ;
- постановка задач підлеглим та контроль за їх виконанням;
- створення комерційних пропозицій та листів;
- розпис на виконання вхідної кореспонденції;
- організація роботи колективу;
- ведення комунікації з працівниками компанії;
- пошук працівників;
- оформлення віз для керівника , його сім?ї та працівників компанії;
- ведення комунікації з деякими державними установами ;
- узгодження звітів та планів роботи;
- виконання інших доручень керівника ;

Помічник керівника

ТОВ «Укрвіпсервіс»

Транспорт та Логістика

3 місяці

10.2021 - 01.2022

• ведення календаря керівника;
• організація та координація зустрічей керівника (час, оповіщення, нагадування, супровід); 
• ведення клієнтів;
• підбір персоналу;
• моніторинг та аналіз необхідної інформації ;
• контроль за виконанням поставлених завдань співробітникам; 
• виконання особистих доручень керівника;
?

Помічник керівника

Конфіденційна інформація

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 5 місяців

05.2020 - 10.2021

• підбір персоналу;

• ведення/контроль документообігу;

• пошук інформації, її систематизація та надання керівнику;

• організація роботи яхт ( пошук агентів та клієнтів; розрахунок з клієнтами та розрахунок агентських комісій; табелювання та виплата ЗП персоналу; ведення бюджету; щомісячна звітність);

• пошук підрядних організацій;

• контроль за виконанням поставлених завдань співробітникам;

• участь у передвиборчій компанії;

• організація відряджень, замовлення транспорту, авіа та з/д квитків;

• виконання особистих доручень керівника та членів сім`ї;

Офіс-менеджер/ Помічник керівника

ТОВ «РК Девелопмент»

Нерухомість та Девелопмент

7 місяців

10.2019 - 05.2020

• контроль та організація життєзабезпечення офісу (замовлення канцелярії, води, кава/чай, солодке, горіхи, фрукти, інші продукти при необхідності, засобів прибирання та інше для функціонування офісу);

• ведення календаря зустрічей, нарад, заходів;

• зустріч гостей;

• організація поїздок за кордон ( квитки, візи);

• виконання особистих та робочих доручень керівників.

Офіс-менеджер

ТОВ "Б.Л.А.Н.К."

Промисловість та Виробництво

9 місяців

11.2018 - 08.2019

• ведення календаря зустрічей, нарад, заходів;

• зустріч гостей;

• вхідні/ вихідні дзвінки;

• ведення клієнтів.

Заступник директора магазину

Золотий Вiк

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 6 місяців

07.2015 - 01.2018

• організація роботи магазину;

• моніторинг конкурентів;

• проведення розрахунково - касових операцій;

• прийом товару, оформлення прибуткової та видаткової документації;

• щомісячна інвентаризація товару;

• навчання персоналу;

• викладка ювелірних прикрас;

• консультація клієнтів та презентація виробів.

Старший економіст сектору продаж банківських продуктів

Банк Фінанси та Кредит

Банки

2 роки

06.2013 - 06.2015

• консультація та обслуговування клієнтів;

• відкриття рахунків фізичним та юридичним особам і їх подальше супроводження;

• консультація клієнтів щодо споживчого кредитування, видача кредитів та подальше обслуговування;

• оформлення депозитів фізичних та юридичних осіб;

• відправка та виплата міжнародних переказів;

• моніторинг та проведення платежів населення;

Оператор ЕОМ (секретар)

Золотоніський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

Державний сектор

1 рік 10 місяців

07.2011 - 05.2013

• вхідні/вихідні дзвінки;

• оформлення та відправка розподільчих документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів;

• підготовка за вказівкою керівника та погодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів, посвідчень про відрядження та інших документів;

• приймання, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах та відправка вхідної, вихідної, внутрішньої кореспонденції;

• підготовка справ до передачі на державне зберігання та внутрішній архів.

Навчалась в 1 закладі

Черкаський державний технологічний університет

фінансово-економічний факультет / спеціальність економіка і підприємництво; факультет електронних технологій/ спеціальність управління проектами

Черкассы, 2011

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

вільно

Додаткова інформація

Особисті якості

Ініціативність, організованість, спрямованість на досягнення мети, старанність, відповідальність, стресостійкість, комунікабельність, пунктуальність.

Умію працювати в колективі. Швидко навчаюсь.

Комп'ютерні навички

Добре володію українською та російською мовами, англійська - середній рівень. Також володію комп'ютерними програмами Microsoft Word, Microsoft Excel, маю досвід роботи в 1С, Бітрікс24.

Віта Григорівна

Помічник керівника

Київ

40 000 грн.

35 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 годину тому