Працювала в 8 компаніях 12 років 2 місяці
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Транспорт та Логістика, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Нерухомість та Девелопмент, Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail, Банки, Державний сектор
Помічник керівника
АЛЬФА ГРУП
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки
11.2022 - до теперішнього часу
- Travel підтримка;
- ведення протоколу нарад ;
- постановка задач підлеглим та контроль за їх виконанням;
- створення комерційних пропозицій та листів;
- розпис на виконання вхідної кореспонденції;
- організація роботи колективу;
- ведення комунікації з працівниками компанії;
- пошук працівників;
- оформлення віз для керівника , його сім?ї та працівників компанії;
- ведення комунікації з деякими державними установами ;
- узгодження звітів та планів роботи;
- виконання інших доручень керівника ;
Помічник керівника
ТОВ «Укрвіпсервіс»
Транспорт та Логістика
3 місяці
10.2021 - 01.2022
• організація та координація зустрічей керівника (час, оповіщення, нагадування, супровід);
• ведення клієнтів;
• підбір персоналу;
• моніторинг та аналіз необхідної інформації ;
• контроль за виконанням поставлених завдань співробітникам;
• виконання особистих доручень керівника;
?
Помічник керівника
Конфіденційна інформація
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 5 місяців
05.2020 - 10.2021
• підбір персоналу;
• ведення/контроль документообігу;
• пошук інформації, її систематизація та надання керівнику;
• організація роботи яхт ( пошук агентів та клієнтів; розрахунок з клієнтами та розрахунок агентських комісій; табелювання та виплата ЗП персоналу; ведення бюджету; щомісячна звітність);
• пошук підрядних організацій;
• контроль за виконанням поставлених завдань співробітникам;
• участь у передвиборчій компанії;
• організація відряджень, замовлення транспорту, авіа та з/д квитків;
• виконання особистих доручень керівника та членів сім`ї;
Офіс-менеджер/ Помічник керівника
ТОВ «РК Девелопмент»
Нерухомість та Девелопмент
7 місяців
10.2019 - 05.2020
• контроль та організація життєзабезпечення офісу (замовлення канцелярії, води, кава/чай, солодке, горіхи, фрукти, інші продукти при необхідності, засобів прибирання та інше для функціонування офісу);
• ведення календаря зустрічей, нарад, заходів;
• зустріч гостей;
• організація поїздок за кордон ( квитки, візи);
• виконання особистих та робочих доручень керівників.
Офіс-менеджер
ТОВ "Б.Л.А.Н.К."
Промисловість та Виробництво
9 місяців
11.2018 - 08.2019
• ведення календаря зустрічей, нарад, заходів;
• зустріч гостей;
• вхідні/ вихідні дзвінки;
• ведення клієнтів.
Заступник директора магазину
Золотий Вiк
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 6 місяців
07.2015 - 01.2018
• організація роботи магазину;
• моніторинг конкурентів;
• проведення розрахунково - касових операцій;
• прийом товару, оформлення прибуткової та видаткової документації;
• щомісячна інвентаризація товару;
• навчання персоналу;
• викладка ювелірних прикрас;
• консультація клієнтів та презентація виробів.
Старший економіст сектору продаж банківських продуктів
Банк Фінанси та Кредит
Банки
2 роки
06.2013 - 06.2015
• консультація та обслуговування клієнтів;
• відкриття рахунків фізичним та юридичним особам і їх подальше супроводження;
• консультація клієнтів щодо споживчого кредитування, видача кредитів та подальше обслуговування;
• оформлення депозитів фізичних та юридичних осіб;
• відправка та виплата міжнародних переказів;
• моніторинг та проведення платежів населення;
Оператор ЕОМ (секретар)
Золотоніський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги
Державний сектор
1 рік 10 місяців
07.2011 - 05.2013
• вхідні/вихідні дзвінки;
• оформлення та відправка розподільчих документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів;
• підготовка за вказівкою керівника та погодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів, посвідчень про відрядження та інших документів;
• приймання, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах та відправка вхідної, вихідної, внутрішньої кореспонденції;
• підготовка справ до передачі на державне зберігання та внутрішній архів.
Навчалась в 1 закладі
Черкаський державний технологічний університет
фінансово-економічний факультет / спеціальність економіка і підприємництво; факультет електронних технологій/ спеціальність управління проектами
Черкассы, 2011
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
вільно
Додаткова інформація
Особисті якості
Ініціативність, організованість, спрямованість на досягнення мети, старанність, відповідальність, стресостійкість, комунікабельність, пунктуальність.
Умію працювати в колективі. Швидко навчаюсь.
Комп'ютерні навички
Добре володію українською та російською мовами, англійська - середній рівень. Також володію комп'ютерними програмами Microsoft Word, Microsoft Excel, маю досвід роботи в 1С, Бітрікс24.
Віта Григорівна
Віта Григорівна
Помічник керівника
Київ
повна зайнятість
Оновлено 13 годин тому