Працював в 7 компаніях   17 років 7 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Транспорт та Логістика, Торгівля роздрібна / Retail, Промисловість та Виробництво

Адміністративний директор

Торговий дім «SOKOL»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 5 місяців

06.2021 - до теперішнього часу

  • Взаємодія зі складом: контроль, облік, планування маршрутів водіїв - експедиторів
  • Оптимізація роботи складу
  • Контроль роботи із зовнішніми перевізниками та експедиторськими компаніями
  • Ведення та організація проектів щодо зменшення витрат, пов'язаних з транспортом та орендою приміщень
  • Забезпечення роботи офісу \складу - адміністративна частина.
  • Управління відносинами з орендодавцями/власниками приміщень (укладення договорів оренди, контроль закінчення термінів договорів оренди, переукладання).
  • Пошук найкращих пропозицій з оренди складу \ офісу
  • Підбір та робота з персоналом
  • Складання оптимальних маршрутів для доставки товару по Києву та регіонам.
  • Організація приймання, комплектування, відвантаження І переміщенню товару на складі.
  • Аналіз причин рекламацій та повернень.
  • Управління витратами компаніЇ.

Керівник проекту

Міжнародні перевезення (Польща)

Транспорт та Логістика

8 місяців

07.2020 - 03.2021

Підтримка та розвиток бізнесу з міжнародних перевезень (Польща)

  • Підбір та підготовка водіїв
  • Коригування маршрутів
  • Підтримка технічного стану автомобілів
  • Участь у міжнародних рейсах для навчання водійського складу

Технічний директор

Анонімний роботодавець - магазини дизайнерського одягу та декору

Торгівля роздрібна / Retail

4 місяці

09.2019 - 01.2020

  • Забезпечення роботи офісу - адміністративна та технічна частина
  • Ведення договорів із орендарями
  • Забезпечення роботи торгових майданчиків - адміністративна та технічна частина
  • пошук та робота з підрядними організаціями (ремонт, меблі, клінінг, охоронні служби та ін.).
  • Ведення переговорів, укладання договорів (державні та комерційні організації)

Керівник проекту

Роздрібна торгівля побутовою хімією та парфумерією

Торгівля роздрібна / Retail

6 місяців

01.2019 - 07.2019

Створення малого підприємства роздрібної торгівлі товарів

  • Підбір приміщень для роздрібних торгових точок
  • Оснащення торговельного обладнання та підготовка приміщень
  • Підписання договорів з виробниками та постачальниками продукції
  • Підбір та робота з персоналом
  • Фінансовий облік
  • Запуск та передача об'єктів інвестору

Керівник автотранспортного і адміністративно-господарського відділу (Заступник директора представниц

ТОВ "Остхем Україна" представництво ПрАТ "Рівне - Азот" у м. Київ

Промисловість та Виробництво

6 років 8 місяців

01.2012 - 09.2018

  • Забезпечення роботи офісу - адміністративна частина.
  • досвід адміністративно-господарського управління.
  • організація та контроль вирішення запитів за господарськими заявками.
  • управління відносинами з орендодавцями/власниками приміщень (укладення договорів оренди, контроль закінчення термінів договорів оренди, переукладання).
  • пошук та робота з підрядними організаціями (ремонт, меблі, клінінг, охоронні служби та ін.).
  • матеріально-технічне забезпечення (канцтовари, госп.товари та ін.).
  • Підбір та робота з персоналом
  • Формування та управління бюджетом транспортного відділу компанії, виконання затверджених планів-графіків та кошторисів.
  • Ведення та організація проектів щодо зменшення витрат, пов'язаних із транспортом по всіх Підприємствах холдингу.
  • Розгляд комерційних пропозицій, пов'язаних із функціями транспортного відділу.
  • Ведення переговорів, укладання договорів (державні та комерційні організації)
  • Управління командою
  • Розробка та впровадження систем мотивації водійського складу;
  • Координація взаємодії транспортного відділу з іншими підрозділами Підприємства.
  • Контроль правильності та своєчасності виконання поставлених завдань співробітниками відділу.
  • Документообіг. Своєчасна підготовка та подання звітності

Керівник транспортного та адміністративно-господарського відділу

ТОВ "Остхем Україна"

Промисловість та Виробництво

11 місяців

02.2011 - 01.2012

  • Забезпечення роботи офісу - адміністративна частина.
  • Бюджетування, звітність, підготовка та складання аналітичних звітів для керівництва компанії.
  • Аналіз ефективності роботи та аналіз витрат на транспорт центрального офісу та філій.
  • Підготовка та укладання в установленому порядку договорів із зовнішніми організаціями (держструктури, організації, що надають послуги - СТО, паркінг, автомийки)
  • Контроль тех. стану автомобілів, контроль ПММ, постановка на облік.
  • Контролює оплату обслуговування автомобілів.
  • Взаємодія із суміжними підрозділами компанії
  • Робота з персоналом.

Менеджер з автотранспорту та адміністративно-господарського відділу

ТОВ "РСДж Україна" ( ТОВ "Остхем Україна")

Промисловість та Виробництво

4 роки 8 місяців

06.2006 - 02.2011

  • Забезпечення роботи офісу.
  • Експлуатація, розподіл, ремонт автомобілів.
  • Контроль ПММ, фактичний пробіг автомобілів.
  • Ведення переговорів, укладання договорів із СТО, автомийками, паркінг.
  • Контролює оплату обслуговування автомобілів.
  • Робота з персоналом.

Ключова інформація

  • Взаємодія зі складом: контроль, облік, планування маршрутів водіїв - експедиторів
  • Оптимізація роботи складу
  • Контроль роботи із зовнішніми перевізниками та експедиторськими компаніями
  • Забезпечення роботи офісу та складу - адміністративна частина.
  • досвід адміністративно-господарського управління.
  • організація та контроль вирішення запитів за господарськими заявками.
  • управління відносинами з орендодавцями/власниками приміщень (укладення договорів оренди, контроль закінчення термінів договорів оренди, переукладання).
  • пошук та робота з підрядними організаціями (ремонт, меблі, клінінг, охоронні служби та ін.).
  • матеріально-технічне забезпечення (канцтовари, госп.товари та ін.).
  • Підбір та робота з персоналом.
  • Формування та управління бюджетом компанії, виконання затверджених планів-графіків та кошторисів.
  • Контроль тех. стану автомобілів, контроль ПММ, постановка на облік.
  • Розгляд комерційних пропозицій, пов'язаних із функціями транспортного відділу та складу.
  • Ведення переговорів, укладання договорів (державні та комерційні організації)
  • Управління командою
  • Розробка та впровадження систем мотивації водійського складу;
  • Координація взаємодії транспортного відділу з іншими підрозділами Підприємства.
  • Контроль правильності та своєчасності виконання поставлених завдань співробітниками відділу.
  • Документообіг. Своєчасна підготовка та подання звітності
  • 30-річний практичний досвід водіння всіх видів автотранспорту: легкових, вантажних, автобусів..., представницьких авто тощо;
  • Контраварійне водіння;
  • Безпека власників бізнесу.
  • Права категорії В,С.Д,Є.
  • Маю автомобіль Volkswagen.

Навчався в 1 закладі

Український транспортний університет (Каді)

Автомобілі і автомобільне господарство, Спеціальність: інженер - механік.

Київ, 1997

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

вільно

Додаткова інформація

Про себе

Аналітичний склад розуму, наполегливість, вміння знаходити вирішення конфліктних та нестандартних ситуацій, чесність, відданість компанії, вміння працювати в команді та структурі організації, чудові комунікативні здібності, гарні організаторські навички. Особиста харизма, здатність повести за собою команду, досягти виконання поставлених завдань, відкриті та чесні відносини з колегами, ініціативний.

Готовий до відряджень

Олександр

Керівник відділу (Транспортного, АГВ, Тех., Адм. директор)

Київ

30 000 грн.

54 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 4 дні тому