Працював в 7 компаніях   16 років

Консалтинг / Аудит, Медицина та Охорона здоров'я, Торгівля роздрібна / Retail

Засновник, Консультант з франчайзингу

Franchise Capital

Консалтинг / Аудит

9 років 7 місяців

05.2015 - до теперішнього часу

  1. Консультаційні послуги зі створення та розвитку бізнесу за схемою франчайзингу (Україна, Казахстан, Киргизстан, країни Європи).
  2. Розробка та вдосконалення повного комплекту документації (франчайзинговий пакет) для франчайзингових мереж.
  3. Розробка маркетингової стратегії та допомога з просування офферу франшизи на ринку.
  4. "Експорт" вітчизняних франшиз та "імпорт" міжнародних франчайзингових проєктів в Україну.
  5. Виступи на профільних та бізнес івентах.

Результати:

  • Реалізовано понад 350 консалтингових проєктів у абсолютно різних сферах бізнесу та у понад 7 країнах світу, в т.ч. побудовано під ключ понад 15 відділів франчайзингу.
  • Взяли участь у понад 1500 успішних угодах з продажу франшизи. Географія продажу розроблених нами франшиз — вся Європа та Центральна Азія.
  • Особисто відкривав представництва компанії у м. Алмати (Казахстан), Бішкек (Киргизстан) та Вроцлав (Польща).
  • Понад 200 проведених майстер-класів та різноформатних публічних виступи на бізнес заходах різних рівнів.
  • Наші клієнти: Metro Cash and Carry, Re/Max, Mail Boxes ETC. (Україна/Казахстан/Киргизстан), INVIVO CLINIC (Україна/Казахстан/Киргизстан), NOVUS, DELFAST, Small Fruit, ZARINA, ANDRE TAN, TROLLBEDS, Soup Culture, Race Nation, ADONIS, М`ясторія, Rock School, MVK, PESTO CAFE, MIKO — Made In Korea (Казахстан), Експрес Стрижка, Бінокль Кава, Global Coffee, EDES, Dr. Roxi clinic, Kebab House та багато інших.

Директор з франчайзингу

INVIVO CLINIC

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 11 місяців

07.2021 - 06.2023

  1. Формування відділу, участь у підборі співробітників та у проведенні їх навчання/стажування/атестації/підвищенні кваліфікації, розробка KPI показників співробітників.
  2. Керівництво, координація та контроль роботи співробітників відділу: постановка завдань та визначення їх пріоритетності, планування активності менеджерів, контроль виконання завдань та планів.
  3. Вивчення та аналіз загального стану ринку франчайзингу та його учасників, стану попиту та пропозиції. Оцінка конкурентоздатності франчайзингових пропозицій на ринку, періодичне проведення порівняльного аналізу по цим франшизам.
  4. Розробка і реалізація франчайзингової стратегії компанії, забезпечення виконання плану продажів і поставлених перед проєктом завдань у регіонах присутності компанії.
  5. Аналітика, контроль та сприяння виконанню планових показників проєкту франчайзингу.
  6. Розробка та коригування франчайзингової пропозиції. Створення бізнес-форматів франшизи, їх економічне і маркетингове обґрунтування.
  7. Постійний моніторинг, побудова та корекція воронки продажів франшизи.
  8. Розробка, впровадження та підвищення ефективності процесів з продажу франшизи.
  9. Участь у розробці покрокових алгоритмів та методичних матеріалів для успішного ведення бізнесу франчайзі.
  10. Участь у плануванні та ініціації рекламних кампаній з просування франшизи.
  11. Допомога з пошуком та відбором потенційних партнерів (В2В), допомога з веденням складних переговорів та реалізації експериментальних форматів франшизи.
  12. Організація та контроль відкриття франчайзингових об'єктів.
  13. Контроль за дотриманням стандартів і регламентів у франчайзингових об'єктах.

Результати:

  • Створення високоефективного відділу франчайзингу (підготовка штатної структури відділу, функціоналу працівників, системи KPI, підбір/навчання/стажування/атестація персоналу).
  • Підготовка зовнішнього блоку проєкту (робота з потенційними та існуючими інвесторами-франчайзі, супровід функціонуючих франчайзингових об`єктів, аудити франчайзингових об`єктів тощо) та внутрішнього блоку проєкту (взаємодія працівників відділу на рівні окремого проєкту, відділу, між відділами на рівні офісу, інжиніринг внутрішніх бізнес-процесів та окремих операцій тощо).
  • Побудова франчайзингової мережі (100+ проданих ліцензій за перший рік), експансія на нові регіональні ринки, розвиток існуючої франчайзингової мережі у період війни, розробка та реалізація "антикризових" рішень.
  • Оптимізація рекламних кампаній та бюджету з просування франчайзингового проєкту. Постійне удосконалення оффера франшизи, впровадження нових форматів франшизи та зміна існуючих, перегляд ЦА тощо.

Директор з франчайзингу

ANDRE TAN

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік

07.2020 - 07.2021

  1. Розвиток, управління та контроль франчайзингових програм: а) мережа бутиків одягу ANDRE TAN (формати: дитячий одяг, жіночий одяг, мультиформат), к-сть магазинів 40+; b) Academy Stule & Design by ANDRE TAN (дизайн освіта), к-сть закладів 2.
  2. Антикризовий менеджмент франчайзингової програми (період COVID-19, локдаун, економічна криза).
  3. Коригування стратегії масштабування на основі фінансових показників, думок споживачів і аналізу конкуренції.
  4. Пошук та ведення повного циклу переговорів з потенційними партнерами (внутрішній та зовнішній ринки).
  5. Ведення переговорів з ТРЦ України, щодо надання вакантних площ та їх вартості.
  6. Участь у розробці маркетингових заходів на сезон.

Результати:

  • Відкриття 5 нових мультиформатних бутиків "ANDRE TAN".
  • Утримання діючих партнерів у період глибокої депресії (війна, локдаун, політична/економічна кризи).
  • Розробка та запуск нового франчайзингового проєкту дизайн-освіти Academy Stule & Design by ANDRE TAN.
  • Відкриття першого партнерського навчального закладу Academy Stule & Design by ANDRE TAN у м. Дніпро.

Керівник відділу франчайзингу

NOVUS

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 6 місяців

12.2013 - 06.2015

  1. Моніторинг ринку франчайзингу ритейлу країн СНД та Сх. Європи, конкурентный бенчмаркинг, SWOT-аналіз проєктів.
  2. Розробка франчайзингової програми з нуля (кілька форматів: від магазину власних ТМ та магазину «біля будинку» до повноцінного гіпермаркету).
  3. Чітке планування всіх етапів проєкту (проєктна команда понад 20 чол.), відслідковування дедлайнів, підведення проміжних результатів, звітність.
  4. Підготовка всієї необхідної документації проєкту (франчайзинговий пакет), підготовка та оновлення стандартів роботи для франчайзингової мережі.
  5. Розробка та адаптація програм навчання та стажування для персоналу франчайзингової точки.
  6. Побудова каналів комунікації, внутрішніх алгоритмів, інженіринг та опис процедур взаємодії між відділами головного офісу компанії та партнерами у проєкті франчайзингу.
  7. Створення відділу франчайзингу з нуля.
  8. Планування відкриття ТТ по Україні, розробка стратегії розвитку проєкту.
  9. Розробка та впровадження методів та інструментів з пошуку і залучення потенційних франчайзі.
  10. Проведення індивідуальних та групових презентацій проєкту потенційним франчайзі (вся Україна).
  11. Участь у франчайзингових подіях України (виставки, бізнес сніданки, дні відкритих дверей тощо).
  12. Розробка методики оцінки та аналізу потенційного партнера, ухвалення рішення про взаємодію з партнером.
  13. Контроль повного циклу відкриття ТТ (від проведення перемовин до офіційного відкриття) та взаємодія з усіма відділами компанії.
  14. Контроль за дотриманням стандартів роботи ТТ.
  15. Певний час паралельно виконував (поєднував) функціонал керівника відділу імпорту.

Результати:

  • Створення сучасного масштабного проєкту франчайзингу з нуля.
  • Успішно проведений точковий пошук та відбір перших потенційних партнерів (без анонсування проєкту на ринку). Застосована практика продажу пакету ліцензій (на 3-и ТТ) у "одні руки", орієнтовна сума угоди від 2 млн. доларів США.

Координатор франчайзингового проєкту "Щедрий Кошик" (мережа магазинів біля дому)

Metro Cash & Carry Ukraine

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 9 місяців

08.2011 - 05.2013

  1. Розробка та адаптація проєкту з урахуванням наявного успішного польського та болгарського досвіду роботи.
  2. Розробка "Brandbook" та "Toolbook", підготовка всіх процедур та інструкцій по проєкту.
  3. Спільно з відділом маркетингу постійний пошук та підготовка інструментів щодо масового інформування потенційних франчайзі.
  4. Відбір, навчання та контроль роботи регіональної команди (25 чол.).
  5. Спільно з відділом закупівель проведення переговорів із постачальниками обладнання.
  6. Надання всебічної підтримки регіональній команді у складних проектах (планування торговельної площі магазину, підбір асортименту, мерчендайзинг, декорація тощо).
  7. Побудова та підтримка ефективних партнерських відносин з учасниками програми (франчайзі).
  8. Імплементації умов франшизи.
  9. Контроль за процесом надання відстрочки платежу (фінансовий скоринг) клієнтам, підготовка всіх необхідних документів.
  10. Контроль за дотриманням концепції проекту з боку Партнерів.
  11. Робота з реалізації програм щодо покращення якості та задоволеності клієнтів.
  12. Постійний аналіз основних показників ефективності проєкту.
  13. Підготовка звітності для регіонального офісу в Польщі.

Результати:

  • Створення складної багаторівневої програми з нуля спільно з європейськими колегами.
  • Успішна координація регіональної команди з 25-ти фахівців.
  • Станом на травень 2013 р. франчайзингова мережа "Щедрий Кошик" нараховувала 85 франчайзі.
  • Усі цілі поставлені керівництвом компанії до проєкту франчайзингу на 2011-2012 роки були перевиконані.
  • Активна участь у проєктних командах з розробки та запуску подібних програм у Казахстані та росії.

Координатор проєктів (проєкти TS&P1.0, TS&P1+ (програми лояльності для професійних клієнтів-трейдері

Metro Cash & Carry Ukraine

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки

08.2009 - 08.2011

  1. Дослідження сегментів клієнтів (аналіз бази кінцевих споживачів, конкурентного середовища, структури торговельної зали магазину, його асортименту, планограми, ціноутворення, маркетингової активності), проведення переговорів та підписання договорів
  2. Розробка плану для Партнерів, техніко-економічні пропозиції, презентація запланованих змін, таймінг та їх реалізація
  3. Впровадження програм з удосконалення якості та задоволеності клієнтів
  4. Досягнення цілей, поставлених керівництвом (загальні продажі, продажі ВТМ (власні торгові марки), збільшення кількості відвідувань та розміру середнього чека)
  5. Впровадження, перевірка та контроль змін (ремодулінг) магазину Партнера, звітність за проектом
  6. Консультування Партнерів з інженірингу бізнес-процесів у роздрібному магазині
  7. Активна участь у виставках та презентаціях різних рівнів.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами (КАМ)

Metro Cash & Carry Ukraine

Торгівля роздрібна / Retail

10 місяців

07.2008 - 05.2009

  1. Залучення нових клієнтів та робота з існуючою клієнтською базою.
  2. Збір первинних даних про нових ключових клієнтів.
  3. Планування повсякденної діяльності з відвідування існуючих та потенційних клієнтів.
  4. Системні зустрічі та переговори з ключовими клієнтами щодо збільшення об'ємів продажів та рівня співпраці, укладання основних договорів.
  5. Визначення та аналіз потреб клієнтів.
  6. Ефективне збільшення продажів на закріпленій території.
  7. Обслуговування та постійний розвиток відносин з ключовими клієнтами.
  8. Виконання поставлених цілей з продажу та високих стандартів обслуговування клієнтів.
  9. Підготовка програм стимулювання для ключових клієнтів.
  10. Підготовка інформації для аналітичних та статистичних звітів.
  11. Активна участь у проектах, пов'язаних із просуванням компанії, виставках тощо.
  12. Моніторинг цін, пропозицій та діяльності конкурентів.

Ключова інформація

  • Експертність: розробка, маркетинг та продаж франшиз; організація відділу франчайзингу з нуля; побудова, контроль та розвиток франчайзингових мереж.
  • Починаючи з 2008 року навчався основам франчайзингу у польських провідних фахівців. Пройшов навчання в Академії Франчайзингу від польської провідної консалтингової компанії. Перші практичні навички здобув у польському франчайзинговому проєкті “ODIDO” (понад 2 000 франчайзингових магазинів, проєкт від MAKRO Cash and Carry Polska SA) та українському проєкті “Щедрий Кошик” (84 франчайзингових магазини, проєкт від METRO Cash and Carry Україна). Згодом увійшов до проєктних команд з розробки франшиз від METRO Cash and Carry на території Казахстану та росії (проєкт “Фасоль”, понад 1 000 франчайзингових магазинів).
  • 15-річний досвід paбoти нa pізних посадах у сфері франчайзингу (від фахівця відділу франчайзингу до директора з франчайзингу міжнародної компанії) в кoмпaніяx pізних рівнів (торгівля, медицина, освіта, послуги b2b і b2c, від 30 до 7 000 cпівробітників).
  • У підприємницькій діяльності пройшов шлях від франчайзі (покупець франшизи Kid’IT) до засновника і керуючого Партнера міжнародної консалтингової компанії у сфері франчайзингу.

Навчався в 3 закладах

Національний університет біоресурсів та природокористування України

Факультет якості, стандартизації і сертифікації продуктів харчування

Київ, 2012

Національний аграрний університет України

Факультет лісового і садово-паркового господарства

Київ, 2006

Лубенський лісовий технікум

Лісове господарство

Лубни, 2003

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Digital-маркетинг та продаж франшиз (від Mail Boxes Etc.)

Будапешт/Угорщина, 2020

  • Разработка маркетингової стратегії просування франчайзингового проєкту;
  • Підготовка плану маркетингових активностей, націлених на просування франшизи;
  • Аналіз найефективніших методик та інструментів цифрового маркетингу просування франчайзингового оферу;
  • Перевірені практики продажу франшиз.

Робота з персоналом та операційна діяльність франчайзингової мережі (від Mail Boxes Etc.)

Барселона/Іспанія, 2020

Нідерландський Інститут Маркетингу (NIMA)

Київ, 2018

Маркетинг (level A)

Управління проєктами. Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs].

Київ, 2015

Інтенсивна програма, яка дає розуміння і навички використання системного підходу до управління проєктами, а також нові можливості, ідеї та інструменти для кращої реалізації проєктів в умовах обмеженості.

Академія франчайзингу. Консалтингова компанія PROFIT system (Польща)

Київ, 2014

  • Вибір оптимальної стратегій розвитку проєкту
  • Підготовка франчайзингової пропозиції
  • Пошук та залучення партнерів
  • Розвиток франчайзингової мережі

Курси від Metro Cash and Carry Ukraine

Київ, 2013

  1. Техніки продажу
  2. Техніка формування цілей - Smart
  3. Техніка переконання - Simac
  4. Техніка роботи із запереченнями - Aspire
  5. Підготовка та візит до клієнта-трейдера (презентація концепції франчайзингу)
  6. Ділові переговори
  7. Тайм менеджмент
  8. Фінанси для нефінансистів
  9. Юридичні аспекти роботи
  10. Якість продуктів харчування
  11. Асортиментна та цінова політики
  12. Мерчендайзинг у магазинах
  13. Торгове обладнання: холодильне, стелажне, касове, POS системи тощо
  14. 3D-планування магазину та його експлікація

Додаткова інформація

Стисло:

  • Експерт з франчайзингу (Україна, Європа, Центральна Азія), підприємець.
  • Внутрішній консультант з франчайзингу низки українських та міжнародних компаній.
  • Засновник та ідейний натхненник міжнародної консалтингової компанії Franchise Capital (офіси: Україна, Казахстан, Киргизстан).
  • Член Асоціації франчайзингу України, представник асоціації у регіоні “Північ” (Київська, Чернігівська та Житомирська області), член Асоціації франчайзингу Киргизстану.
  • Спікер ділових заходів та ініціатив організованих Асоціацією франчайзингу України, Асоціацією франчайзингу Киргизстану, Європейським Банком Реконструкції та Розвитку (ЄБРР), міжнародною виставкою Франчайзинг (організатор Євроіндекс), Торгово-промисловою палатою України, Дія.Бізнес, Приватбанк тощо.
  • У різні періоди працював з такими проєктами: Metro Cash and Carry (Україна/Казахстан) • NOVUS Ukraine • Mail Boxes ETC. (Україна/Казахстан/Киргизстан) • Trollbeads Ukraine • INVIVO CLINIC (Україна/Казахстан/Киргизстан) • Global Coffee (Казахстан/Грузія/Узбекистан) • ANDRE TAN (2 франчайзингові напрямки) • MVK • DELFAST • Small Fruit • ZARINA • Soup Culture • Race Nation • ADONIS • М’ясторія • PESTO CAFE • Kid’IT • MIKO – Made In Korea (Казахстан) • BEAUTY PROF • Бінокль Кава • Perfect Balance • Rock School • Експрес Стрижка • EDES • Dr. Roxi clinic • Kebab House • Маленька Пекарня та багато інших.

Олександр Володимирович

Директор з франчайзингу, Керівник відділу франчайзингу

Київ

Готовий переїхати: Інші країни

2 000 $

42 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому