Працював в 3 компаніях   8 років 3 місяці

IT, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

Head of deposit department

7bet

IT

1 рік 5 місяців

04.2023 - до теперішнього часу

Responsibilities include creation from the scratch operators team, which work with unsuccessful payments. Also, managing this team, resolving technical issues, cooperation with different departments.

Head of support department

Fintech-Consult

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

2 роки 9 місяців

07.2020 - 04.2023

Responsibility:

  • organization and ensuring the smooth operation of the department;
  • team management, motivation and quality assessment of its work;
  • development and implementation of a system assessing the quality of work of employees;
  • work with motivation and demotivation of employees;
  • solving organizational issues related to the work of department;
  • processing of incoming customer requests, including work with VIP clients;
  • sale of company service

Senior support operator

Lucky-labs

IT

3 роки 11 місяців

12.2015 - 11.2019

Responsibility:

  • processing of incoming customer requests, including work with VIP clients;
  • sale of company service;
  • creation of staff work schedules;
  • assessment of the quality of staff work according to KPI.

Навчався в 1 закладі

КНУ им. Тараса Шевченко

Географический, Управление региональным развитием

Киев, 2012

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Gleb

Head of Customer Support

Київ

34 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 17 годин тому