Працював в 3 компаніях 8 років 3 місяці
IT, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
Head of deposit department
7bet
IT
1 рік 5 місяців
04.2023 - до теперішнього часу
Responsibilities include creation from the scratch operators team, which work with unsuccessful payments. Also, managing this team, resolving technical issues, cooperation with different departments.
Head of support department
Fintech-Consult
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
2 роки 9 місяців
07.2020 - 04.2023
Responsibility:
- organization and ensuring the smooth operation of the department;
- team management, motivation and quality assessment of its work;
- development and implementation of a system assessing the quality of work of employees;
- work with motivation and demotivation of employees;
- solving organizational issues related to the work of department;
- processing of incoming customer requests, including work with VIP clients;
- sale of company service
Senior support operator
Lucky-labs
IT
3 роки 11 місяців
12.2015 - 11.2019
Responsibility:
- processing of incoming customer requests, including work with VIP clients;
- sale of company service;
- creation of staff work schedules;
- assessment of the quality of staff work according to KPI.
Навчався в 1 закладі
КНУ им. Тараса Шевченко
Географический, Управление региональным развитием
Киев, 2012
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Gleb
Gleb
Head of Customer Support
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 17 годин тому