Працював в 6 компаніях 16 років 2 місяці
Промисловість та Виробництво, АПК (Агропромисловий комплекс)
Директор компанії
A GRANARY OF TASTES LLC, Київ
Промисловість та Виробництво
3 роки 4 місяці
07.2021 - до теперішнього часу
Організація роботи компанії:
- Пошук якісного обладнання для роботи;
- Підготовка обладнання до роботи;
- Забезпечення процесу виробництва всіма необхідним обладнанням та матеріалами;
- Пошук персоналу та навчання;
- Ремонт та документальне оформлення виробничого цеху;
- Пошук постачальників сировини;
- Налагодження процесу виробництва готової продукції;
- Розробка макету, пакування та реєстрація власного бренду;
- Збут готової продукції.
Директор компанії
ТОВ "СЕУ"
Промисловість та Виробництво
1 рік 9 місяців
01.2020 - 10.2021
- Пошук постачальників сировини;
- Налагодження та оптимізація логістичної складової;
- Оптимізація виробничих процесів;
- Дозвільна документація;
- Робота з держорганами;
- Пошук та підбір персоналу;
- Експорт виробленої продукції.
Директор
ТОВ "Перемога-2003"
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 1 місяць
08.2016 - 09.2017
- Обіймав посаду керівника господарства ТОВ «Перемога-2003» (Житомирська та Хмельницька області),. Паралельно з функціоналом керівника господарства, займав посаду керівник інженерного відділу, одночасно по 3-х господарствах. До основних задач належало:
- Побудова з нуля інженерного відділу (підбір персоналу, основні задачі, функціонал, відповідальність);
- відповідальність за відновлення практично всієї техніки господарств (капітальний та поточний);
- формування складу запчастин;
- закупівля техніки, обладнання, розхідних матеріалів, запчастин, ПММ. Повний моніторинг ринку;
- організація доставки техніки до господарств;
- закупівля та організація доставки мінеральних добрив;
- забезпечення працівників всім необхідним для виконання поставлених задач (інструмент, господарка);
- заключення договорів з постачальниками послуг, обладнання, запчастин.
- запуск нових систем GPS з проточними датчиками, та відеоспостереження в господарстві;
- формування нового колективу механізаторів та водіїв;
- постійний пошук нових постачальників послуг та запчастин;
- організація та ведення нових інвестиційних проектів, будівництво з нуля, ремонти складських та офісних приміщень;
- обновлення техніки та обладнання в господарстві;
- ведення проекту по виробництву мікродобрив для власних потреб;
весь спектр робіт з залізницею.
Керівник господарства
ТОВ "Форвард"
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік
08.2015 - 08.2016
Основні задачі та обов'язки:
- визначення потреби у техніці;
- побудова штатної структури та її функціонал. Введення її в дію.
- підбір персоналу;
- проведення тендерів та купівля техніки і обладнання;
- поточний та капітальний ремонт техніки (вибір підрядних організацій для капітального та якісного ремонту техніки і обладнання);
- закупівля на сезон розхідних матеріалів та ПММ;
- формування складу запчастин;
- запровадження нових штатних посад;
- початок ведення повноцінного обліку запчастин, насіння, ЗЗР, мінеральних добрив;
- облаштування польового «реанімобіля»;
- заключення договорів з постачальниками обладнання та послуг;
- закупівля та організація доставки мінеральних добрив;
- організація роботи господарства під час весняно-польових робіт;
- забезпечення працівників всім необхідним для виконання поставлених задач;
- введення системи охорони праці у господарстві;
- введення в дію різних інвестиційних проектів.
Начальник відділу організації регіональних структурних підроділів
ПРАТ "УкрАгро НПК"
АПК (Агропромисловий комплекс)
6 років 11 місяців
01.2008 - 12.2014
До виконання службових обов'язків входили наступні питання:
- пошук, у потенційно цікавих, в комерційному відношенні, регіонах України, складських приміщень для зберігання мінеральних добрив, які б відповідали певним критеріям, як за логістичною складовою (автомобільного та залізничного транспорту), так і за інженерними та дозвільними чинниками;
- збір відповідних дозвільних юридичних та будівельних документів на потенційні території;
- технічне супроводження домовленостей до фактичної купівлі - продажу об'єкта;
- переоформлення документів різного характеру для початку здійснення трудової діяльності (договір оренди землі, відновлення та введення в експлуатацію залізничної колії, РЕМ, СЕС, екологія, водопостачання, податкова, дозвільні центри і т.д.);
- підбір персоналу (від сторожа до керівника підрозділу) за для початку здійснення трудової діяльності підрозділу. Підготовка персоналу на всіх рівнях до поточної роботи;
- формування та навчання комерційного відділу підрозділу, знайомство з потенційними клієнтами, формування кількості актуальних продуктів регіону, захист бюджету у комерційного директора та директора з продажів;
- повноцінне складання бюджетів ввірених підрозділів;
- проведення першочергових ремонтних та інвестиційних робіт будівель та споруд;
- організація та проведення профілактичних або капітальних робіт техніки та виробничого обладнання;
- забезпечення підрозділу всіма необхідними засобами для здійснення повноцінної роботи;
- вивчення комерційної зони, створення клієнтської бази та бюджету нового підрозділу;
- відновлення та переформатування роботи виробничих об'єктів;
- забезпечення новостворених підрозділів всім необхідним для ведення комерційної діяльності та життєдіяльності в цілому;
вирішення проблемних питань, пов'язаних з поточною роботою підрозділу
Інженер з організації управління виробництвом
ЗАТ "УкрАгро НПК"
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки 1 місяць
12.2005 - 01.2008
До безпосередніх обов'язків входили в основному питання, що пов'язані з:
- пошук, у потенційно цікавих, в комерційному відношенні, регіонах України, складських приміщень для зберігання мінеральних добрив, які б відповідали певним критеріям, як за логістичною складовою (автомобільного та залізничного транспорту), так і за інженерними та дозвільними чинниками;
- збір відповідних дозвільних юридичних та будівельних документів на потенційні території;
- технічне супроводження домовленостей до фактичної купівлі - продажу об'єкта.
Ключова інформація
За час моєї діяльності у ПРАТ "УкрАгро НПК" - фактично відкрито та «відновлено» 15 складських і виробничих підрозділів у різних комерційних зонах України, які успішно працюють.
Більшість персоналу, який був підібраний мною за час трудової діяльності в різних компаніях мають стабільне місце роботи.
Відремонтована (відкапіталена) техніка в господарствах бере активну участь у виробничих процесах!
Навчався в 1 закладі
Національний Аграрний Університет
Лісогосподарський, інженер лісового господарства
Київ, 2005
Володіє мовами
Англійська
базовий
Курси, тренінги, сертифікати
Супервайзер
З жовтня 2002 по грудень 2004 років, перебував на стажуванні в Данії, у компанії «Mollegardens Planteskole» (Fun, Ringe). Основні напрямки діяльності компанії: вирощування декоративних рослин для озеленення та живих огорож. Здобув навики трудових відносин в європейській компанії, а також управління і роботи різними транспортними засобами та агрегатами у досить розвиненому та сучасному господарстві, яке і по сьогодні лишається одним з найкращих королівства Данії.
Додаткова інформація
Захоплення та інтереси
Лижі, туризм, біг,
Водійське посвідчення
Категорії А, В, С
Громадська діяльність
Допомога у організації роботи ЖБК
Особисті якості
Порядність, цілеспрямованість, відповідальність
Вячеслав Миколайович
Вячеслав Миколайович
Начальник відділу розвитку, кризовий менеджер, менеджер з розвитку
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: гібридна
Оновлено 3 години тому