Працював в 5 компаніях 14 років 7 місяців
IT, Торгівля роздрібна / Retail, Енергетика та Енергоносії, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Head of IT Infrastructure
JetMonsters
IT
1 рік 6 місяців
05.2023 - до теперішнього часу
Діяльність компанії: розробка та веб-дизайн. ШаблониWordpress.
Обов'язки:
- Организація процесів техпідтримки на базі принципів ITIL (250 віддалених користувачів)
- Впровадження, розгортання, налаштування та підтримка сервісдеску (GLPI)
- Розробка телеграм-бота техпідтримки (Python)
- Супровід хмарної та серверної інфраструктури компанії в складі підрозділу (5 хмар, 500 серверів)
- Формування ТЗ та закупівля ІТ-техніки
- Аналітичні та тестові задачі в рамках інфраструктурних рішень
- Тестування та впровадження нових систем у холдінгу
- Впровадження та супровід ClickUp
- Впровадження та супровід Keeper Security
- Розробка та впровадження безпекової політики та політики доступів
- Формування бюджетів та планів департаменту
- Підготовка звітностів для топ-менджементу компанії
- Звітність безпосередньо CEO холдингу
Support Team Lead
Proxima Research International
IT
7 місяців
10.2022 - 05.2023
Діяльність компанії: експертні та програмні рішення для фармацевтичної галузі. Розробка ПЗ для аптек та фарм-виробників.
Обов’язки:
- Впровадження та підтримки сервісдеску на базі GLPI
- Розробка SLA
- Впровадження базових принципів ITIL в команді підтримки
- Найм та навчання технічного персоналу. Створення вимог до технічних посад, проведення співбесід.
- Організація та впровадження першої та другої лінії підтримки
- Планування бюджетної та мотиваційної складової бюджету підрозділу. Замовлення техніки.
- Впровадження GitLab
- Розробка метрик, дашбордів та аналітики роботи команди підтримки
- Керування підрозділом з 15 технічних фахівців. Звітність керівнику проекту.
Support Technical Lead
Rozetka LTD (rozetka.com.ua)
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 1 місяць
08.2021 - 09.2022
Діяльність компанії: найбільший рітейлер України.
Обов'язки:
Впровадження та розвиток приципів ITIL в компанії
Розробка та впровадження портфелю сервісів та SLA.
Здійснення координації та управління 6 командами технічної підтримки (53 співробітника)
Вибудова єдиної служби підтримки компанії, що працює за загальними правилами та принципами
Впровадження та розвиток Jira service desk в підрозділах компанії. Налаштування та адміністрування
Навчання та координація співробітників команд підтримки
Розробка планів та бюджетів
Впровадження дашбордів, додаткових каналів комунікації(rocket-chat, telegram bots и т.д.)
Звітність безпосередньо ІТ-директору
Керівник відділу експлуатації (техпідтримка ІТ)
ПАТ "ДонбасЕнерго"
Енергетика та Енергоносії
2 роки 11 місяців
10.2018 - 09.2021
Діяльність компанії: енергогенерація, теплогенерація (Слов'янська ТЕС)
Більше 1200 користувачів компанії, 200 користувачів в дирекції м.Київа.
Обов'язки:
Керування відділом експлуатації (технічної підтримки)
Забезпечення бесперебійної роботи компьютерів та офісної техніки компанії
Організація робіт з обслуговування, планування та контроль профілактичних робіт
Контроль вирішення заявок користувачів
Організація придбання техніки, ПЗ. Супровод договорів. Контроль виконання зобов'язань в зоні відповідальності.
Впровадження та контроль ведення конфігураційної бази данних ІТ-техніки компанії.
Створення та контроль виконання нормативних документів (інструкції, накази, розпорядження)
Контроль роботи підлеглого персоналу
Аналіз та оптимізація процесів управління інцидентами, управління проблемами, змінами, управління конфігураціями за ITIL
Впровадження та адміністрування систем сервісдеску (bpm-online, GLPI)
Розгортання та адміністрування серверів на базі Ubuntu, CentOS (системи АСКОЄ, GLPI) - Apache, SQL, налаштування backup-ов та т.і.
Керівник відділу технічної підтримки ІТ
ТОВ "Invent Group"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
8 років 5 місяців
05.2010 - 10.2018
Діяльність компанії: інжинірінгові послуги. Найбільший в Україні представник Shell, Pall, Haughton, Fleetguard, Bosch, Rexroth.
Більше 600 користувачів, 5 філіалів.
Обов'язки:
Керування відділом технічної підтримки (9 спеціалістів)
Забезпечення бесперебійної роботи компьютерної техніки холдінгу
Організація робіт з обслуговування та профілактики
Контроль вирішення заявок користувачів
Організація та контроль переміщення техніки
Закупівля техніки та ПЗ
Впровадження сервісдеску та принципів ITIL в компанії
Контроль ведення конфігураційної бази данних ІТ-техніки холдінгу
Аналіз та оптимізація процесів управління інцидентами, управління проблемами, змінами, управління конфігураціями за ITIL
Створення та контроль виконання нормативних документів (інструкції, накази, розпорядження)
Розробка навчальних програм та навчання підлеглого персоналу
Організація та контроль робіт з монтажу СКЗ
Забезпечення бесперебійної роботи внутрішнього телефонного зв'язку, городского зв'язку, корпоративного мобільного зв'язку
Супровід та контроль виконання договорів із зовнишніми постачальниками ІТ-послуг (провайдери, хостінг, налаштування, поставка та т.і.)
Ключова інформація
14 років досвіду управління командами технічної підтримки.
20+ років в ІТ.
Досвід впровадження ITIL в компанії та вибудова служби технічної підтримки з нуля.
Впровадження, підтримка та адміністрування систем servicedesk - GLPI, Jira, BPM-online.
Багаторічний досвід системного адміністрування - Windows, Linux, FreeBSD, CentOS. Налаштування мереж. Робота з базами данних.
Вибудова гібридної інфраструктури, робота за хмарами.
Навчався в 1 закладі
Донецький національний технічний університет
ФОТІ, Програмне забезпечення
Донецьк, 2005
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Українська
вільно
Ярослав
Ярослав
Head of IT, Head of Support
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 2 години тому