Работал в 8 компаниях   17 лет 8 месяцев

Негосударственные организации / NGO, АПК (Агропромышленный комплекс), Промышленность и Производство, Фармацевтика, Государственный сектор, Издательства и Полиграфия

Директор з персоналу / Country HR Manager (строковий трудовий договір)

Представництво іноземної неурядової організації Plan International, Inc.

Негосударственные организации / NGO

5 месяцев

04.2024 - по настоящее время

- Управління відділом персоналу (2 підлеглих) та всіма HR-процесами;

- Управління корпоративною культурою та HR-брендом (тімбілдинг, корпоративні заходи, well-being заходи, психологічні тренінги, курси англійської мови, впровадження програми медичного страхування тощо);

- Управління функцією C&B (контроль нарахування та виплати зарабітної плати, перегляд заробітних плат та компенсаційних пакетів);

- Управління та забезпечення повного циклу пошуку та підбору персоналу; розрорбка профілей вакансій; публікація вакансій в усіх доступних джерелах; прямий пошук; проведення співбесід; збір відгуківв про кандидатів від колишніх роботодавців; прийняття на роботу; контроль проходження випробувального терміну;

- Кадрове адміністрування: контроль дотримання зовнішнім провайдером послуг трудового законодавства України, врегулювання трудових суперечок, ведення табелів обліку робочого часу, управління організаційною структурою;

- Адаптація, онбординг у відповідності до політик організації;

- Утримання персоналу: exit-інтерв'ю, з'ясування справжніх причин звільнення, плинність кадрів, нематеріальна мотивація, формування кадрового резерву.

Керівник відділу персоналу / HR-менеджер

Філія The Mines Advisory Group в Україні

Негосударственные организации / NGO

1 год 5 месяцев

10.2022 - 03.2024

- створення HR функції з "0", побудова усіх процесів філії іноземної неурядової організації в Україні у відповідності до вимог головного офісу та українського законодавства;

- регламентація процесів у галузі управління персоналом;

- опис структури філії компанії, бізнес процесів, розробка та затвердження локальних нормативних актів (інструкцій, положень, процедур);

- підготовка документів з питань управління персоналом для акредитації компанії в Україні;

- підбір персоналу різного рівня, складання профілю посади, проведення інтерв’ю;

- адаптація нових співробітників, складання таймінгу випробного терміну, оцінка його результатів;

- запровадження та підтримка кадрового документообігу в повному обсязі.

Talent Acquisition Specialist

Національний аграрний холдинг "Ерідон" (близько 1000 штатних одиниць)

АПК (Агропромышленный комплекс)

1 год 1 месяц

06.2021 - 07.2022

  • повний цикл пошуку та підбору персоналу з моменту отримання заявки та до виходу кандидата на роботу (від лінійного виробничого та молодшого технічного персоналу до кандиадтів ТОП рівня) для головного офісу компанії та регіональних структурних підрозділів: підготовка профілю вакансії, розміщення вакансії на job-сайтах, в соціальних мережах, відбір та аналіз резюме;
  • проведення співбесід, отримання відгуків про кандидатів з попередніх місць роботи, супровід та консультування кандидатів до моменту їх оформлення на роботу;
  • адаптація: знайомство з компанією та колективом, welcome-day, проведення презентації з використанням корпоративного сайту компанії для новачків тощо;
  • документальний супровід прийняття нових співробітників (підготовка job-offer, узгодження умов оплати праці, підготовка заявки на забезпечення процівника товарно-матеріальними цінностями);
  • побудова партнерських відносин з керівниками відокремлених структурних підрозділів та HR-партнерами;
  • формування те реалізація стратегії взаємодії з підпорядкованими відокремленими структурними підрозділами, визначенння основних приорітетів у роботі.

HR BP / Менеджер з персоналу (єдиний)

ТОВ "Авангард" (140 штатних одиниць)

Промышленность и Производство

1 год 9 месяцев

09.2019 - 06.2021

  • повний цикл пошуку та підбору персоналу з моменту отрмання заявки та до виходу кандидата на роботу (від лінійного виробничого та молодшого технічного персоналу до кандидатів ТОП рівня): підготовка профілю вакансії, розміщення вакансії на job-сайтах, в соціальних мережах, прямий пошук, організація розклейки оголошень (для відповідної цільової аудиторії), відбір та аналіз резюме;
  • проведення співбесід, отримання відгуків про кандидатів з попередніх місць роботи, супровід та консультування кандидатів до моменту їх оформлення на роботу;
  • контроль проходження кандидатами випробного терміну;
  • адаптація, onboarding (проведення Welcome day, постановка та контроль виконання завдань на випробний термін, консультативна підтримка в період випробного терміну);
  • утримання персоналу (проведення вихідного інтерв'ю при звільненні, з'ясування причин звільнення, кадрові ротації, нематеріальна мотивація персоналу, створення кадрового резерву);
  • моніторинг задоволеності персоналу: зустрічі, збір відгуків, проведення різноманітних опитувань, в т.ч. - eNPS;
  • моніторинг та аналіз рівня заробітних плат по підприємствах галузі, підготовка пропозицій керівництву щодо змін/оптимізації штату та ФОП;
  • формування організаційної струткури та бюджетування HR-функції;
  • кадрове адміністрування та ведення кадрового діловодства в повному обсязі (штатний розпис, табелювання, оргструктура, всі види загальних та кадрових наказів, прийом, звільнення, переведення, відпустки, графік відпусток, лікарняні, особові справи, трудові книжки, звітність) у відповідності до вимог чинного законодавства України;
  • розробка та впровадження правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи та інших нормативних актів компанії, контроль їх виконання;
  • конcультування та надання допомоги керівникам структурних підрозділів щодо питань управління персоналом;
  • вирішення трудових суперечок (досвід позитивного врегулювання проблемних звільнень);
  • успішний досвід роботи з контролюючими органами, органами державної влади (місцева адміністрація, центр зайнятості, державна фіскальна служба).

Заступник начальника відділу персоналу

ПрАТ "Індар" (400 штатних одиниць)

Фармацевтика

3 года 10 месяцев

10.2015 - 08.2019

  • повний цикл пошуку та підбору персоналу з моменту отрмання заявки та до виходу кандидата на роботу (від лінійного виробничого та молодшого технічного персоналу до кандидатів ТОП рівня): підготовка профілю вакансії, розміщення вакансії на job-сайтах, в соціальних мережах, прямий пошук, організація розклейки оголошень (для відповідної цільової аудиторії), відбір та аналіз резюме;
  • проведення співбесід, отримання відгуків про кандидатів з попередніх місць роботи, супровід та консультування кандидатів до моменту їх оформлення на роботу;
  • адаптація та моніторинг задоволеності персоналу;
  • моніторинг та аналіз рівня заробітних плат по підприємствах галузі, підготовка пропозицій керівництву щодо змін/оптимізації штату та ФОП;
  • кадрове адміністрування та ведення кадрового діловодства в повному обсязі (штатний розпис, оргструктура, всі види загальних та кадрових наказів, прийом, звільнення, переведення, відпустки, графік відпусток, лікарняні, особові справи, трудові книжки, звітність) у відповідності до вимог чинного законодавства України;
  • робота з підсумованим обліком робочого часу, розробка графіків роботи;
  • робота з внутрішнім кадровим резервом;
  • розробка та впровадження правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи та інших нормативних актів компанії, контроль їх виконання;
  • організація роботи з профільними вищими учбовими закладами: укладання договорів про співпрацю, організація проведення практики студентів, впровадження програми залучення молодих спеціалістів до роботи на підприємстві, проведення ознайомчих екскурсій).
  • конcультування та надання допомоги керівникам структурних підрозділів щодо питань управління персоналом;
  • робота та організація заходів з матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу компанії;
  • вирішення трудових суперечок (досвід позитивного врегулювання проблемних звільнень);
  • успішний досвід роботи з контролюючими органами, органами державної влади (місцева адміністрація, центр зайнятості, державна фіскальна служба, статистика, фонд інвалідів).

Заступник начальника / в.о. начальника управління праці та соціального захисту населення (80 штатних

Печерська районна в місті Києві державна адміністрація

Государственный сектор

7 лет 6 месяцев

03.2008 - 09.2015

  • контроль та керівництво діяльністю підпорядкованих відділів, зокрема, але не виключно, відділу праці та соціально трудових відносин та відділу кадрової роботи (в підпорядкування - від 25 до 80 осіб);
  • проведення співбесід та підбору кандидатів на заміщення вакантних посад, організація проведення конкурсу для заміщення вакантних посад державних службовців;
  • контроль за правильністю ведення кадрової документації;
  • взяття участі в проведенні перевірок щодо дотримання підприємствами та організаціями району трудового законодавства України (кадрові аудити);
  • організація роботи щодо розгляду та вирішення трудових суперечок на підприємствах району;
  • розгляд звернень громадян щодо порушення роботодавцями району законодавства про працю;
  • забезпечення дотримання працівниками діючого законодавства України відповідно до напрямку роботи;
  • координація роботи структурних підрозділів управління та райдержадміністрації; робота зі зверненнями громадян.

PR-менеджер

Видавництво "Факт"

Издательства и Полиграфия

4 месяца

10.2007 - 02.2008

  • організація заходів, презентацій, прес-конференцій, підготовка прес-релізів;
  • наповнення сайту видавництва;
  • розробка концепцій просування авторів та нових видань.

Менеджер проектів

Громадська організація "Асоціація сприяння та розвитку міжнародних зв'язків "Печерськ-Інтер"

Негосударственные организации / NGO

1 год 2 месяца

12.2006 - 02.2008

  • пошук грантодавців;
  • оформлення та ведення грантів;
  • впровадження та менеджмент різноманітних проектів соціально-гуманітарного напрямку;
  • обробка ділової кореспонденції, діловодство;
  • переклад;
  • організація прийому та розміщення іноземних делегацій в Києві та Україні, супровід іноземних делегацій.

Ключевая информация

Досвід підбору, адаптації та управління персоналом; навички планування та прогнозування; досконалі знання трудового законодавства України; досвід організації системи документообігу; навички роботи з великим документообігом та масивами інформації; впевнений користувач ПК та програмних комплексів 1С: Підприємство 7.7, 1С: УПП 8.3; наявність водійського посвідчення категорії В.

Учился в 2 заведениях

Національна академія державного управління при Президентові України

Факультет територіального управління та соціально-економічного розвитку, магістр державного управління

Київ, 2014

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Інститут філології, філолог арабської та англійської мови та літератури, магістр

Київ, 2007

Владеет языками

Английский

выше среднего

Испанский

базовый

Курсы, тренинги, сертификаты

Основи управління якістю. Вимоги ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 13485:2016

Київ, 2016

Літній курс успішного кадровика

Одеса, 2016

VII всеукраїнські кадрові збори

Київ, 2016

Всеукраїнський кадровий конгрес

Київ, 2015

Лідерство як основа професійної освіти

Київ, 2015

Ефективні комунікації

Київ, 2006

Дополнительная информация

Військова служба

Не військовозобов'язаний

Максим Петрович

Директор з персоналу, керівник департаменту персоналу

Киев

39 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 час назад