Работала в 4 компаниях   7 лет 11 месяцев

HR, Промышленность и Производство, Услуги для населения - другое, Другое

HR generalist (HRBP)

МО БФ Карітас Україна (проєктна робота)

HR

1 год 11 месяцев

08.2022 - по настоящее время

- повний цикл пошуку та підбору персоналу з моменту отримання заявки до виходу кандидата на роботу (від технічних вакансій до кандиадтів ТОП рівня) для головного офісу компанії та регіональних структурних підрозділів;

- складання профілю посади, разміщення вакансій на платформах, screening резюме, проведення співбесід;

- отримання відгуків про кандидатів з попередніх місць роботи, супровід та консультування кандидатів до моменту їх оформлення на роботу;

- onboarding (адаптація нових працівників) - знайомство з компанією та колективом, welcome-тренінг , проведення презентації з використанням корпоративного сайту компанії для новачків тощо;

- формування те реалізація стратегії взаємодії з підпорядкованими відокремленими структурними підрозділами, визначенння основних приорітетів у роботі

HR generalist

ДЛС-Мебель

Промышленность и Производство

6 месяцев

09.2021 - 03.2022

  • повний цикл роботи за напрямком HR (пошук персоналу, проведення співбесід, адаптація нових працівників, оцінка компетенцій персоналу ( 360 градусів та ін.), написання ІПР працівникам та організація навчання.

Начальник відділу людських ресурсів

Координаційний центр з надання правової допомоги

Услуги для населения - другое

3 года

02.2018 - 02.2021

Начальник відділу людських ресурсів (HR - директор)

(1 особа в підпорядкуванні)

  • організація роботи відділу;
  • пошук, підбір персоналу;
  • проведення співбесід;
  • розробка і впровадження оцінки персоналу (360 градусів);
  • організація і проведення дистанційного навчання;
  • планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні;
  • анкетування, тестування;
  • розробка і впровадження регламентів і процедур:
  1. Положення про відбір, працевлаштування та професійний розвиток персоналу»
  2. Положення про оцінку персоналу»
  3. Положення про прийом, переведення і звільнення працівників»

Директор з управління персоналом (3 особи в підпорядкуванні)

Благодійна організація «Благодійний фонд «АДРА в Україні» NGO (неприбуткова благодійна організація).

Другое

2 года 2 месяца

11.2015 - 01.2018

  • кадрове діловодство у повному обсязі;
  • проведення аудиту бізнес-процесів управління персоналом та документації, впровадження змін;
  • планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні;
  • розробка і впровадження процедур і регламентів по управлінню персоналом;
  • коригування системи оплати праці та мотивації персоналу;
  • консультування керівника компанії та керівників структурних підрозділів компанії;
  • розробка і впровадження положень по роботі з персоналом, кодексу корпоративної культури, кадрової політики;
  • формування штатного розкладу;
  • складання посадових інструкцій;
  • ведення графіка відпусток, особистих справ і т.д.
  • управління кадровою політикою;
  • пошук, підбір персоналу;
  • проведення співбесід;
  • організація роботи департаменту;
  • анкетування, тестування, тренінги з персоналом

Розробка і впровадження регламентів і процедур:

  • Посібник з управління персоналом»
  • Положення про прийом, переведення і звільнення працівників»
  • Положення про систему наставництва і створенні корпоративного університету»
  • Правила внутрішнього трудового розпорядку»

__________________________________________________________________________

Ключевая информация

Досвід роботи в сфері HR від 12 років

Курсы, тренинги, сертификаты

Курси

2022

Проходження тренінгів:

 

  • «Техніка ефективних продажів»
  • «Техніка ефективного ведення переговорів»
  • «Ефективне управління персоналом»
  • «Управління конфліктами: мистецтво роботи з персоналом»
  • сертифікат «Бізнес-Тренер»
  • "Кадрове діловодство"

 

Знання програм: стандартні програми ПК, 1: С Бухгалтерія + Кадри (7:7; 8:1), інтернет, Trello, Zoom, Skype, Slack, Бітрікс24

 

Дипломи:

  • курси бухгалтерського обліку;
  • курси з управління персоналом;
  • курси англійської мови - рівень А2

 

Дополнительная информация

Практичні знання "життєвого циклу організації"

Маю досвід прописання бізцнес-процесів на всіх етапах "життєвого циклу організації".

Наталя

HRBP, People Partner, HR generalist, HRBP, Заступник директора підприємства (філії)

Киев

100 000 грн.

44 года

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: гибридная

Обновлено 3 недели назад