Работала в 5 компаниях 10 лет 8 месяцев
Другое, Торговля розничная / Retail, Финансовые услуги, Банки, Промышленность и Производство
Управляющий магазином
Магазин "Family"
Другое
3 года 6 месяцев
11.2020 - 05.2024
- Управління лінійними підлеглими, постановка завдань та контроль їх виконання, ведення графіків роботи персоналу, підтримка дисципліни та робочої атмосфери в команді, навчання нових співробітників, їх адаптація та розвиток.
- Керувати діяльністю працівників магазину, спрямованої забезпечення процесу обслуговування покупців.
- Контроль за дотриманням працівниками магазину вимог щодо збереження товарів та належного рівня обслуговування, правил та культури торгівлі, порядку розрахунків з покупцями, оформлення цінників на товари з урахуванням реквізитів.
- Забезпечувати умови для отримання покупцем інформації про наявність товарів, їх ціну, якість та споживчі властивості.
- Оперативно розглядати скарги покупців та вживає заходів щодо усунення порушень та недоліків у роботі співробітників магазину.
- Раціонально використовувати торгові площі та забезпечувати торгівельним та технологічним обладнанням відповідно до рекомендованих норм та вимог з охорони праці, захисту навколишнього середовища, протипожежного захисту, санітарних правил.
- Вживати заходів щодо прискорення обороту товарів та усунення товарних втрат. Виконання KPI.
- Своєчасно оплачувати комунальні послуги, орендну плату, проведення та дотримання інкасації коштів.
Менеджер магазина одежды
MD-fashion
Торговля розничная / Retail
5 лет 10 месяцев
01.2015 - 11.2020
Працювала у компанії MD-Fahion, а саме в магазині брендового одягу Oodji, ТРЦ Голлівуд, міста Чернігів. Брала участь у відкритті магазину, яке відбулося 15 січня 2016 року. За один рік роботи в даному бренді змінила 4 посади, і з продавця-консультанта через рік працювала вже в цьому магазині:
- продавець-консультант, 15 січня 2016 року – 20 березня 2016 року;
- касир, 21 березня 2016 року – 31 серпня 2016 року;
- адміністратор, 1 вересня 2016 року – 16 березня 2017 року;
- менеджер, 17 березня 2017 року - 01 листопада 2020 року (офіційно перебувала у декретній відпустці з грудня 2017 року до листопада 2020 року).
Навички:
- знання ПК (OCWindows, MSOffice - Word, Access, Excel), Internet; - "1с Підприємство"
- підбір, навчання, адаптація, мотивація персоналу;
- координація розподілу повсякденних обов'язків персоналу;
- організація, контроль, аналіз та оцінка якості роботи персоналу магазину;
- організація прийому, обліку та зберігання товарно-матеріальних цінностей;
- активну участь у процесах мінімізації розкрадань товару (проведення роз'яснювальних зустрічей з персоналом щодо визначення фактичних та потенційних загроз, проведення за потреби особистого огляду співробітників тощо);
- знання касової дисципліни: ведення касових операцій, технології повернення товару;
- знання законів та адміністративно-правових актів, інструкцій, положень, що належать до трудової діяльності магазину та співробітників;
- ефективна організація внутрішніх правил та розпорядку магазину з метою підвищення продуктивності праці персоналу магазину.
- забезпечення виконання та стабільного зростання показників магазину.
Менеджер по продажам инвестиций
ООО "Трейдинг Центр"
Финансовые услуги
8 месяцев
03.2015 - 11.2015
- Приемы и методы делового общения и ведения переговоров.
- Основы делового этикета, навыки ведения деловых (в т.ч. телефонных) переговоров.
- Осуществлять поиск новых клиентов.
- Консультировать клиента, принимать новые заказы
- Проявлять заинтересованность к командной цели и делать все возможное для ее выполнения.
- Согласовывать поставленную личную цель с лидером команды.
- Обязательно выполнять поставленную личную цель.
- Участвовать в собраниях и совещаниях команды, офиса, компании.
- Стремится к повышению профессионального и личного роста, обучению, самосовершенствованию.
- Содержать свое рабочее место в порядке, так как это обеспечивает производительность и безопасность работы.
- Поддерживать позитивный моральный климат в команде, офисе. Проявлять взаимовыручку, ответственность, доверие, поддержку, оптимизм.
- Выполнять отдельные служебные поручения непосредственного руководителя.
- Выполнять правила трудового распорядка, принятые в компании.
Старший специалист андеррайтинга кредитов
Альфа Банк
Банки
1 год
02.2014 - 02.2015
- Ответственность и проверка за рассматривание кредитных сделок с клиентами в режиме он-лайн и принятие решение об выдаче кредита либо отказе.
- Проверка заявок на кредит на правильность заполнения ее агентами на точках обслуживания клиентов.
- Верификация клиента по его заявке и выявление мошенничества .
Промоутер вино-водочных изделий
Баядера-Логистик
Промышленность и Производство
4 месяца
10.2013 - 02.2014
Ключевая информация
Навички:
- досвід керування персоналом від 10 осіб;
- знання ПК (OCWindows, MSOffice – Word, Access, Excel), Internet; - "1с Підприємство"; ТоргСофт
- підбір, навчання, адаптація, мотивація персоналу;
- координація розподілу повсякденних обов'язків персоналу;
- організація, контроль, аналіз та оцінка якості роботи персоналу магазину;
- організація прийому, обліку та зберігання товарно-матеріальних цінностей;
- активну участь у процесах мінімізації розкрадань товару (проведення роз'яснювальних зустрічей з персоналом щодо визначення фактичних та потенційних загроз, проведення, за потреби, особистого огляду співробітників тощо);
- знання касової дисципліни: ведення касових операцій, технології повернення товару;
- знання законів та адміністративно-правових актів, інструкцій, положень, що належать до трудової діяльності магазину та співробітників;
- ефективна організація внутрішніх правил та розпорядку магазину з метою підвищення продуктивності праці персоналу магазину.
- забезпечення виконання та стабільного зростання показників магазину.
Училась в 2 заведениях
Черниговский Государственный Технологический Университет
специальность "Учёт и аудит ", бухгалтер
Украина, Чернигов, 2016
Черниговский промышленно- экономический колледж Киевского национального университета технологий и дизайна
специальность "Бухгалтерский учёт", бухгалтер
Украина,Чернигов , 2013
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
свободно
Украинский
родной
Дополнительная информация
Личные качества
- Трудолюбие,
- честность,
- уравновешенность,
- отсутствие вредных привычек,
- неконфликтность.
Деловые качества
- Лидерство;
- креативность;
- смелость;
- способность к самостоятельному принятию решений;
- стремление к самореализации и успеху;
- стрессоустойчивость;
- требовательность;
- напористость.
Компьютерные навыки
Знание ПК (OC Windows, MS Office - Word, Access,Excel), Internet; - «1С: Предприятие»; "ТоргСофт"
Увлечения и интересы
Активный отдых на природе, путешествия, спорт, чтение, бисероплетение, декорирование предметов, рисование.
Жанна Михайловна
Жанна Михайловна
Керуючий магазином
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/db6aa57d-1e0b-4b2a-a697-79fe0a78f6b3.jpg)
Чернигов
Работает, но открыт для предложений
полная занятость
Обновлено 1 неделю назад