Работала в 5 компаниях   10 лет 8 месяцев

Другое, Торговля розничная / Retail, Финансовые услуги, Банки, Промышленность и Производство

Управляющий магазином

Магазин "Family"

Другое

3 года 6 месяцев

11.2020 - 05.2024

  • Управління лінійними підлеглими, постановка завдань та контроль їх виконання, ведення графіків роботи персоналу, підтримка дисципліни та робочої атмосфери в команді, навчання нових співробітників, їх адаптація та розвиток.
  • Керувати діяльністю працівників магазину, спрямованої забезпечення процесу обслуговування покупців.
  • Контроль за дотриманням працівниками магазину вимог щодо збереження товарів та належного рівня обслуговування, правил та культури торгівлі, порядку розрахунків з покупцями, оформлення цінників на товари з урахуванням реквізитів.
  • Забезпечувати умови для отримання покупцем інформації про наявність товарів, їх ціну, якість та споживчі властивості.
  • Оперативно розглядати скарги покупців та вживає заходів щодо усунення порушень та недоліків у роботі співробітників магазину.
  • Раціонально використовувати торгові площі та забезпечувати торгівельним та технологічним обладнанням відповідно до рекомендованих норм та вимог з охорони праці, захисту навколишнього середовища, протипожежного захисту, санітарних правил.
  • Вживати заходів щодо прискорення обороту товарів та усунення товарних втрат. Виконання KPI.
  • Своєчасно оплачувати комунальні послуги, орендну плату, проведення та дотримання інкасації коштів.

Менеджер магазина одежды

MD-fashion

Торговля розничная / Retail

5 лет 10 месяцев

01.2015 - 11.2020

Працювала у компанії MD-Fahion, а саме в магазині брендового одягу Oodji, ТРЦ Голлівуд, міста Чернігів. Брала участь у відкритті магазину, яке відбулося 15 січня 2016 року. За один рік роботи в даному бренді змінила 4 посади, і з продавця-консультанта через рік працювала вже в цьому магазині:

  • продавець-консультант, 15 січня 2016 року – 20 березня 2016 року;
  • касир, 21 березня 2016 року – 31 серпня 2016 року;
  • адміністратор, 1 вересня 2016 року – 16 березня 2017 року;
  • менеджер, 17 березня 2017 року - 01 листопада 2020 року (офіційно перебувала у декретній відпустці з грудня 2017 року до листопада 2020 року).

Навички:

  • знання ПК (OCWindows, MSOffice - Word, Access, Excel), Internet; - "1с Підприємство"
  • підбір, навчання, адаптація, мотивація персоналу;
  • координація розподілу повсякденних обов'язків персоналу;
  • організація, контроль, аналіз та оцінка якості роботи персоналу магазину;
  • організація прийому, обліку та зберігання товарно-матеріальних цінностей;
  • активну участь у процесах мінімізації розкрадань товару (проведення роз'яснювальних зустрічей з персоналом щодо визначення фактичних та потенційних загроз, проведення за потреби особистого огляду співробітників тощо);
  • знання касової дисципліни: ведення касових операцій, технології повернення товару;
  • знання законів та адміністративно-правових актів, інструкцій, положень, що належать до трудової діяльності магазину та співробітників;
  • ефективна організація внутрішніх правил та розпорядку магазину з метою підвищення продуктивності праці персоналу магазину.
  • забезпечення виконання та стабільного зростання показників магазину.

Менеджер по продажам инвестиций

ООО "Трейдинг Центр"

Финансовые услуги

8 месяцев

03.2015 - 11.2015

  • Приемы и методы делового общения и ведения переговоров.
  • Основы делового этикета, навыки ведения деловых (в т.ч. телефонных) переговоров.
  • Осуществлять поиск новых клиентов.
  • Консультировать клиента, принимать новые заказы
  • Проявлять заинтересованность к командной цели и делать все возможное для ее выполнения.
  • Согласовывать поставленную личную цель с лидером команды.
  • Обязательно выполнять поставленную личную цель.
  • Участвовать в собраниях и совещаниях команды, офиса, компании.
  • Стремится к повышению профессионального и личного роста, обучению, самосовершенствованию.
  • Содержать свое рабочее место в порядке, так как это обеспечивает производительность и безопасность работы.
  • Поддерживать позитивный моральный климат в команде, офисе. Проявлять взаимовыручку, ответственность, доверие, поддержку, оптимизм.
  • Выполнять отдельные служебные поручения непосредственного руководителя.
  • Выполнять правила трудового распорядка, принятые в компании.

Старший специалист андеррайтинга кредитов

Альфа Банк

Банки

1 год

02.2014 - 02.2015

  • Ответственность и проверка за рассматривание кредитных сделок с клиентами в режиме он-лайн и принятие решение об выдаче кредита либо отказе.
  • Проверка заявок на кредит на правильность заполнения ее агентами на точках обслуживания клиентов.
  • Верификация клиента по его заявке и выявление мошенничества .

Промоутер вино-водочных изделий

Баядера-Логистик

Промышленность и Производство

4 месяца

10.2013 - 02.2014

Ключевая информация

Навички:

  • досвід керування персоналом від 10 осіб;
  • знання ПК (OCWindows, MSOffice – Word, Access, Excel), Internet; - "1с Підприємство"; ТоргСофт
  • підбір, навчання, адаптація, мотивація персоналу;
  • координація розподілу повсякденних обов'язків персоналу;
  • організація, контроль, аналіз та оцінка якості роботи персоналу магазину;
  • організація прийому, обліку та зберігання товарно-матеріальних цінностей;
  • активну участь у процесах мінімізації розкрадань товару (проведення роз'яснювальних зустрічей з персоналом щодо визначення фактичних та потенційних загроз, проведення, за потреби, особистого огляду співробітників тощо);
  • знання касової дисципліни: ведення касових операцій, технології повернення товару;
  • знання законів та адміністративно-правових актів, інструкцій, положень, що належать до трудової діяльності магазину та співробітників;
  • ефективна організація внутрішніх правил та розпорядку магазину з метою підвищення продуктивності праці персоналу магазину.
  • забезпечення виконання та стабільного зростання показників магазину.

Училась в 2 заведениях

Черниговский Государственный Технологический Университет

специальность "Учёт и аудит ", бухгалтер

Украина, Чернигов, 2016

Черниговский промышленно- экономический колледж Киевского национального университета технологий и дизайна

специальность "Бухгалтерский учёт", бухгалтер

Украина,Чернигов , 2013

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Украинский

родной

Дополнительная информация

Личные качества

  • Трудолюбие,
  • честность,
  • уравновешенность,
  • отсутствие вредных привычек,
  • неконфликтность.

Деловые качества

  • Лидерство;
  • креативность;
  • смелость;
  • способность к самостоятельному принятию решений;
  • стремление к самореализации и успеху;
  • стрессоустойчивость;
  • требовательность;
  • напористость.

Компьютерные навыки

Знание ПК (OC Windows, MS Office - Word, Access,Excel), Internet; - «1С: Предприятие»; "ТоргСофт"

Увлечения и интересы

Активный отдых на природе, путешествия, спорт, чтение, бисероплетение, декорирование предметов, рисование.

Жанна Михайловна

Керуючий магазином

Чернигов

25 000 грн.

29 лет

Работает, но открыт для предложений

полная занятость

Обновлено 1 неделю назад