Работала в 5 компаниях 10 лет 9 месяцев
Другое, Торговля розничная / Retail, Финансовые услуги, Банки, Промышленность и Производство
Керуючий магазином
Магазин "Family"
Другое
3 года 6 месяцев
11.2020 - 05.2024
- Управління лінійними підлеглими, постановка завдань та контроль їх виконання, ведення графіків роботи персоналу, підтримка дисципліни та робочої атмосфери в команді, навчання нових співробітників, їх адаптація та розвиток.
- Керувати діяльністю працівників магазину, спрямованої забезпечення процесу обслуговування покупців.
- Контроль за дотриманням працівниками магазину вимог щодо збереження товарів та належного рівня обслуговування, правил та культури торгівлі, порядку розрахунків з покупцями, оформлення цінників на товари з урахуванням реквізитів.
- Забезпечувати умови для отримання покупцем інформації про наявність товарів, їх ціну, якість та споживчі властивості.
- Оперативно розглядати скарги покупців та вживає заходів щодо усунення порушень та недоліків у роботі співробітників магазину.
- Раціонально використовувати торгові площі та забезпечувати торгівельним та технологічним обладнанням відповідно до рекомендованих норм та вимог з охорони праці, захисту навколишнього середовища, протипожежного захисту, санітарних правил.
- Вживати заходів щодо прискорення обороту товарів та усунення товарних втрат. Виконання KPI.
- Своєчасно оплачувати комунальні послуги, орендну плату, проведення та дотримання інкасації коштів.
Керуюча магазином
MD-fashion
Торговля розничная / Retail
5 лет 10 месяцев
01.2015 - 11.2020
Працювала у компанії MD-Fahion, а саме в магазині брендового одягу Oodji, ТРЦ Голлівуд, міста Чернігів. Брала участь у відкритті магазину, яке відбулося 15 січня 2016 року. За один рік роботи в даному бренді змінила 4 посади, і з продавця-консультанта через рік працювала вже в цьому магазині:
- продавець-консультант, 15 січня 2016 року – 20 березня 2016 року;
- касир, 21 березня 2016 року – 31 серпня 2016 року;
- адміністратор, 1 вересня 2016 року – 16 березня 2017 року;
- керуючий, 17 березня 2017 року - 01 листопада 2020 року (офіційно перебувала у декретній відпустці з грудня 2017 року до листопада 2020 року).
Навички:
- знання ПК (OCWindows, MSOffice - Word, Access, Excel), Internet; - "1с Підприємство"
- підбір, навчання, адаптація, мотивація персоналу;
- координація розподілу повсякденних обов'язків персоналу;
- організація, контроль, аналіз та оцінка якості роботи персоналу магазину;
- організація прийому, обліку та зберігання товарно-матеріальних цінностей;
- активну участь у процесах мінімізації розкрадань товару (проведення роз'яснювальних зустрічей з персоналом щодо визначення фактичних та потенційних загроз, проведення за потреби особистого огляду співробітників тощо);
- знання касової дисципліни: ведення касових операцій, технології повернення товару;
- знання законів та адміністративно-правових актів, інструкцій, положень, що належать до трудової діяльності магазину та співробітників;
- ефективна організація внутрішніх правил та розпорядку магазину з метою підвищення продуктивності праці персоналу магазину.
- забезпечення виконання та стабільного зростання показників магазину.
Менеджер з продажу інвестицій
ООО "Трейдинг Центр"
Финансовые услуги
8 месяцев
03.2015 - 11.2015
- Прийоми та методи ділового спілкування та ведення переговорів.
- Основи ділового етикету, навички ведення ділових (зокрема телефонних) переговорів.
- Здійснювати пошук нових клієнтів.
- Консультувати клієнта, приймати нові замовлення
- Виявляти зацікавленість до командної мети та робити все можливе для її виконання.
- Узгоджувати поставлену особисту мету з лідером команди.
- Обов'язково виконувати поставлену особисту мету.
- Брати участь у зборах та нарадах команди, офісу, компанії.
- Прагнення до підвищення професійного та особистого зростання, навчання, самовдосконалення.
- Утримувати своє робоче місце у порядку, оскільки це забезпечує продуктивність та безпеку роботи.
- Підтримувати позитивний моральний клімат у команді, офісі.
- Виявляти взаємодопомогу, відповідальність, довіру, підтримку, оптимізм.
- Виконувати окремі службові доручення безпосереднього керівника.
- Виконувати правила трудового розпорядку, які у компанії.
Старший спеціаліст андерайтингу кредитів
Альфа Банк
Банки
1 год
02.2014 - 02.2015
- Відповідальність та перевірка за розгляд кредитних угод з клієнтами в режимі он-лайн та прийняття рішення про видачу кредиту або відмову.
- Перевірка заявки на кредит на правильність заповнення її агентами на точках обслуговування клієнтів
- Верифікація клієнта за його заявкою та виявлення шахрайства.
Промоутер вино-горілчаних виробів
Баядера Логістик, ТОВ
Промышленность и Производство
4 месяца
10.2013 - 02.2014
Ключевая информация
Навички:
- досвід керування персоналом від 10 осіб;
- знання ПК (OCWindows, MSOffice – Word, Access, Excel), Internet; - "1с Підприємство"; ТоргСофт
- підбір, навчання, адаптація, мотивація персоналу;
- координація розподілу повсякденних обов'язків персоналу;
- організація, контроль, аналіз та оцінка якості роботи персоналу магазину;
- організація прийому, обліку та зберігання товарно-матеріальних цінностей;
- активна участь у процесах мінімізації розкрадань товару (проведення роз'яснювальних зустрічей з персоналом щодо визначення фактичних та потенційних загроз, проведення, за потреби, особистого огляду співробітників тощо);
- знання касової дисципліни: ведення касових операцій, технології повернення товару;
- знання законів та адміністративно-правових актів, інструкцій, положень, що належать до трудової діяльності магазину та співробітників;
- ефективна організація внутрішніх правил та розпорядку магазину з метою підвищення продуктивності праці персоналу магазину.
- забезпечення виконання та стабільного зростання показників магазину.
Училась в 2 заведениях
Чернігівський Державний Технологічний Університет
Облік і аудит
Чернігів, 2016
Чернігівський промислово-економічний коледж Київського національного університету технологій та дизайну
Бухгалтерський облік
Чернігів, 2013
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
свободно
Украинский
родной
Дополнительная информация
Особисті якості
• чесність,
• врівноваженість,
• відсутність шкідливих звичок,
• неконфліктність.
Ділові якості
• креативність;
• сміливість;
• здатність до самостійного прийняття рішень;
• прагнення до самореалізації та успіху;
• стресостійкість;
• вимогливість;
• наполегливість.
Комп'ютерні навички
Захоплення та інтереси
Жанна Михайлівна
Жанна Михайлівна
Керуючий магазином
Чернигов
полная занятость
Обновлено 2 месяца назад