Работала в 5 компаниях   10 лет 9 месяцев

Другое, Торговля розничная / Retail, Финансовые услуги, Банки, Промышленность и Производство

Керуючий магазином

Магазин "Family"

Другое

3 года 6 месяцев

11.2020 - 05.2024

  • Управління лінійними підлеглими, постановка завдань та контроль їх виконання, ведення графіків роботи персоналу, підтримка дисципліни та робочої атмосфери в команді, навчання нових співробітників, їх адаптація та розвиток.
  • Керувати діяльністю працівників магазину, спрямованої забезпечення процесу обслуговування покупців.
  • Контроль за дотриманням працівниками магазину вимог щодо збереження товарів та належного рівня обслуговування, правил та культури торгівлі, порядку розрахунків з покупцями, оформлення цінників на товари з урахуванням реквізитів.
  • Забезпечувати умови для отримання покупцем інформації про наявність товарів, їх ціну, якість та споживчі властивості.
  • Оперативно розглядати скарги покупців та вживає заходів щодо усунення порушень та недоліків у роботі співробітників магазину.
  • Раціонально використовувати торгові площі та забезпечувати торгівельним та технологічним обладнанням відповідно до рекомендованих норм та вимог з охорони праці, захисту навколишнього середовища, протипожежного захисту, санітарних правил.
  • Вживати заходів щодо прискорення обороту товарів та усунення товарних втрат. Виконання KPI.
  • Своєчасно оплачувати комунальні послуги, орендну плату, проведення та дотримання інкасації коштів.

Керуюча магазином

MD-fashion

Торговля розничная / Retail

5 лет 10 месяцев

01.2015 - 11.2020

Працювала у компанії MD-Fahion, а саме в магазині брендового одягу Oodji, ТРЦ Голлівуд, міста Чернігів. Брала участь у відкритті магазину, яке відбулося 15 січня 2016 року. За один рік роботи в даному бренді змінила 4 посади, і з продавця-консультанта через рік працювала вже в цьому магазині:

  • продавець-консультант, 15 січня 2016 року – 20 березня 2016 року;
  • касир, 21 березня 2016 року – 31 серпня 2016 року;
  • адміністратор, 1 вересня 2016 року – 16 березня 2017 року;
  • керуючий, 17 березня 2017 року - 01 листопада 2020 року (офіційно перебувала у декретній відпустці з грудня 2017 року до листопада 2020 року).

Навички:

  • знання ПК (OCWindows, MSOffice - Word, Access, Excel), Internet; - "1с Підприємство"
  • підбір, навчання, адаптація, мотивація персоналу;
  • координація розподілу повсякденних обов'язків персоналу;
  • організація, контроль, аналіз та оцінка якості роботи персоналу магазину;
  • організація прийому, обліку та зберігання товарно-матеріальних цінностей;
  • активну участь у процесах мінімізації розкрадань товару (проведення роз'яснювальних зустрічей з персоналом щодо визначення фактичних та потенційних загроз, проведення за потреби особистого огляду співробітників тощо);
  • знання касової дисципліни: ведення касових операцій, технології повернення товару;
  • знання законів та адміністративно-правових актів, інструкцій, положень, що належать до трудової діяльності магазину та співробітників;
  • ефективна організація внутрішніх правил та розпорядку магазину з метою підвищення продуктивності праці персоналу магазину.
  • забезпечення виконання та стабільного зростання показників магазину.

Менеджер з продажу інвестицій

ООО "Трейдинг Центр"

Финансовые услуги

8 месяцев

03.2015 - 11.2015

  • Прийоми та методи ділового спілкування та ведення переговорів.
  • Основи ділового етикету, навички ведення ділових (зокрема телефонних) переговорів.
  • Здійснювати пошук нових клієнтів.
  • Консультувати клієнта, приймати нові замовлення
  • Виявляти зацікавленість до командної мети та робити все можливе для її виконання.
  • Узгоджувати поставлену особисту мету з лідером команди.
  • Обов'язково виконувати поставлену особисту мету.
  • Брати участь у зборах та нарадах команди, офісу, компанії.
  • Прагнення до підвищення професійного та особистого зростання, навчання, самовдосконалення.
  • Утримувати своє робоче місце у порядку, оскільки це забезпечує продуктивність та безпеку роботи.
  • Підтримувати позитивний моральний клімат у команді, офісі.
  • Виявляти взаємодопомогу, відповідальність, довіру, підтримку, оптимізм.
  • Виконувати окремі службові доручення безпосереднього керівника.
  • Виконувати правила трудового розпорядку, які у компанії.

Старший спеціаліст андерайтингу кредитів

Альфа Банк

Банки

1 год

02.2014 - 02.2015

  • Відповідальність та перевірка за розгляд кредитних угод з клієнтами в режимі он-лайн та прийняття рішення про видачу кредиту або відмову.
  • Перевірка заявки на кредит на правильність заповнення її агентами на точках обслуговування клієнтів
  • Верифікація клієнта за його заявкою та виявлення шахрайства.

Промоутер вино-горілчаних виробів

Баядера Логістик, ТОВ

Промышленность и Производство

4 месяца

10.2013 - 02.2014

Ключевая информация

Навички:

  • досвід керування персоналом від 10 осіб;
  • знання ПК (OCWindows, MSOffice – Word, Access, Excel), Internet; - "1с Підприємство"; ТоргСофт
  • підбір, навчання, адаптація, мотивація персоналу;
  • координація розподілу повсякденних обов'язків персоналу;
  • організація, контроль, аналіз та оцінка якості роботи персоналу магазину;
  • організація прийому, обліку та зберігання товарно-матеріальних цінностей;
  • активна участь у процесах мінімізації розкрадань товару (проведення роз'яснювальних зустрічей з персоналом щодо визначення фактичних та потенційних загроз, проведення, за потреби, особистого огляду співробітників тощо);
  • знання касової дисципліни: ведення касових операцій, технології повернення товару;
  • знання законів та адміністративно-правових актів, інструкцій, положень, що належать до трудової діяльності магазину та співробітників;
  • ефективна організація внутрішніх правил та розпорядку магазину з метою підвищення продуктивності праці персоналу магазину.
  • забезпечення виконання та стабільного зростання показників магазину.

Училась в 2 заведениях

Чернігівський Державний Технологічний Університет

Облік і аудит

Чернігів, 2016

Чернігівський промислово-економічний коледж Київського національного університету технологій та дизайну

Бухгалтерський облік

Чернігів, 2013

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Украинский

родной

Дополнительная информация

Особисті якості

•Працьовитість,
• чесність,
• врівноваженість,
• відсутність шкідливих звичок,
• неконфліктність.

Ділові якості

• Лідерство;
• креативність;
• сміливість;
• здатність до самостійного прийняття рішень;
• прагнення до самореалізації та успіху;
• стресостійкість;
• вимогливість;
• наполегливість.

Комп'ютерні навички

Знання ПК (OC Windows, MS Office - Word, Access,Excel), Internet; - «1С: Підприємство»; "ТоргСофт"

Захоплення та інтереси

Активний відпочинок на природі, подорожі, спорт, читання, бісероплетіння, декорування предметів, малювання.

Жанна Михайлівна

Керуючий магазином

Чернигов

25 000 грн.

29 лет

полная занятость

Обновлено 2 месяца назад