Работал в 1 компании 6 лет 9 месяцев
Образование
Дитячий психолог
Школа інтернат
Образование
6 лет 8 месяцев
10.1999 - 06.2006
«Креат-освіта»
Академія розвитку творчого потенціалу «Креатсоф». Тренувально-творчі факультативи для дітей навчених «літати».
Ми навчаємо дітей літати на «двох крилах», для того щоб мислити двома півкулями мозку, мати творче відчуття життя і оригінально бачити світ.
1, «Діти диво-поліглоти» (для дітей семи-восьми років).Програма «ДДП». Комплексна (виховання + освіта + креат-пізнання) програма для сумісної роботи батька (психолога, вихователя або педагога) і дитини школяра, по творчому вивченню слів і коротких речень (базовий рівень) трьох іноземних мов, в ігровій формі і без професійного педагога (в домашніх умовах). Вимовляти складні слова і речення від дитини не потрібно. Головне в розвитку творчого потенціалу, розуміти фонетику слова і творчо зв'язати слово з його образом на «феном-карточці». Нові технології запам'ятовування великої кількості слів, дозволяють тратити мінімум психічної енергії при високій ефективності пам*яті. Дитина навчається запам'ятовувати картинку слова (образ) і його фонетичне ім*я (слово). Що дозволяє їй вийти на новий (креативний) образно-смисловий варіант мови, для того щоб вивести свою мову на творчий рівень мислення. Старому, логіко-смисловому варіанту мови, дитина навчиться сама, так як живе серед інтелектуалів. Наше завдання, - навчити дитину креативно мислити на рівні «творчої уяви».
«Ментальна арифметика» по програмі «Смартум», пропонує розвивати в дитячій психіці феноменальну пам'ять на числа, починаючи з п'яти років. В програмі «Креатсоф» ми розвиваємо феноменальну пам'ять на слова, починаючи з двох років. Для школярів, - з першого класу школи. Це абсолютно безпечна практика, так як задіяні дві півкулі мозку, коли дитина чує слово «лівою півкулею», а образ слова, бачить в «правій півкулі». Що дає можливість вийти на творче мислення, коли дитина чує слово і бачить в своїй уяві його образ.
Програма «діти диво-поліглоти» має два курси навчання. На першому курсі, діти семи років навчаються тільки словам, трьох іноземних мов, для того щоб розвинути феноменальну пам'ять на слова в дитячий психіці. На другому курсі (діти восьми років ), навчаються: а) розуміти короткі речення і б) мислити в образно-смисловому форматі двома півкулями мозку. Що дає можливість дитині вивчити три іноземні мови на самому першому (базовому) рівні і навчитися творчо мислити (двокрилі діти). При класичній формі навчання, дитина мислить лівою півкулею мозку (однокрилі діти) з примітивним (логіко-смисловим) способом обробки інформації.
Я думаю, на перший курс навчання потрібно, орієнтовно шість місяців занять. На другий курс (в другому класі), теж шість місяців. За два курси можна вийти на базовий рівень ( слова + короткі речення) розуміння трьох іноземних мов, з використанням творчого образно-смислового сприйняття мови. Тим паче, творча методика мислення ( слово дитина чує в «лівій півкулі», а образ слова бачить в «правій півкулі), дозволяє вийти на безпечне навантаження на психіку дитини, при обробці великого об'єму інформації. Якщо дитина мислить в класичному (інтелектуальному) варіанті, то навантаження на ліву півкулю мозку дитини, значно більше, ніж коли задіяні дві півкулі мозку. В «Академії розвитку творчого потенціалу «Креатсоф», весь процес навчання зводиться до узгодженої роботи двох півкуль мозку («двокрилі діти»).
В авторській книзі «Креативна дидактика» дається поетапний процес творчого розвитку «диво-поліглота», починаючи з першого класу школи.
Наше завдання по розвитку творчого потенціалу; а) навчити дитину утримувати зв'язок із фонетикою слова і зображенням на «феном-карточці», б) відкрити в дитячій психіці феноменальну пам'ять на слова і б) почати розвивати творчий спосіб мислення.
- 2. «Діти навчені «літати» - ефективна пр
Учился в 1 заведении
Педагогічний університет
практична психологія
Чернігів, 1997
Дополнительная информация
Діти високих стандартів
«Тренувально-творчі факультативи» (ТТФ) «Академії розвитку творчого потенціалу «Креатсоф».
Якщо раніше ми розглядали цілі блоки або комплексні програми по вихованню дітей високих стандартів, то тепер, тезисно пробіжимося по конкретним креативним практикам в вигляді «тренувально-творчих факультативів». Більш детальна інформація в книзі «Практика креативно-творчих факультативів».
- 1.«Креат-чита» - тренувально-творчий факультатив (ТТФ) креативного (образно-смислового) читання художньої літератури.
Є всім відомий метод інтелектуального читання, оснований на логіко-смислових зв'язках. Для людей творчого складу розуму, є більш просунуте образно-смислове читання, коли ми читаємо слово и представляємо то, що бачимо. Це так зване читання на рівні «розуму», в форматі «образних уявлень». Коли дитина із закритими очима слухає казку, яку ми їй читаємо, то виходимо на образне читання на більш високому рівні (рівень «душі»). Якщо довго тренувати таке читання, то можна вийти на «слухання казки відкритими очима» і фантомного бачення розгортування подій. Виходить, дитина слухає казку і перед її очима, як в кіно «пропливає» сюжет казки.
- 2. Креативна методика «творчого прориву» - «Факультатив «ТП»
Методика розроблена спеціально для творчого вивчення великого об'єму слів (тільки слів) трьох іноземних мов (англійська, німецька і французька) на базі авторських «феном-карток Галена», з наступним виходом дитячої психіці на момент «творчого прориву». Методика досить проста і за два-три місяці в садку, ЦРР, дома або в школі, можна вивести психіку дитини на момент «творчого прориву».
- 3. Творча практика «Факультатив 3КТ» ( три креативні таланти): дослідник-творець, винахідник-творець і творець-гуманітарного профілю.
Сьогодні гімназії після восьми класів, орієнтують своїх школярів на професіональне навчання: а) фізика-математика + ІТ-і освіта, б) біологія і хімія і в) гуманітарний профіль. Академія «Креатсоф» пропонує три факультативи уже не професійного, а творчого навчання: а) дослідник-творець когнітивних (пізнавальних) можливостей, б) творець-винахідник креативно-інтелектуальних властивостей і в) творець гуманітарного профілю.
- 4. «Творчий ерудит» («факультатив «ТЕ»).
Розумні люди кажуть, що не так важливо багато знати, головне правильно використати ці знання. Коли глибоко вникнути в тему, то всі люди творчого характеру були ерудитами в своїй галузі знань. Наприклад, велика кількість творчих людей розумового складу, знали три і більше іноземних мов. Творчим ерудитом був Аристотель (філософ-енциклопедист). Творчий підхід пізнавального плану, дає можливість вийти на максимально-ефективну практику в запам'ятовуванні великого об'єму інформації з високими пізнавальними здібностями .
- 5.Творча гра в «сліпі шахи»(факультатив «СШ»).
В якості розвитку математичного мислення, часто в центрах раннього розвитку, або начальній школі, використовують гру в шахи. У нас другі шахи і друга гра. У дитини очі закриті. Вона чує: «Пішак з «е2» на «е4». При цьому дитина бачить на своїй «внутрішній дошці» хід на «е4». Тренер далі робить свій хід на реальній або комп'ютерній дошці і говорить вголос. Для диво-дитини граючи в «сліпі шахи» треба мати образну пам'ять, здібність миттєвої оцінки ситуації і прийняття рішення без логічного обмірковування. Факультатив «сліпі шахи» можна починати з п'яти років.
- 6. «Прогресор» - творча практика людей майбутнього.
Прогресор, або творець майбутнього (факультатив «ТМ»), - це достатньо глибокий рівень креативної підготовки. Завдання факультативу «Прогресор», - дати розуміння абсолютно нової людини в галузі будь-якого творчого процесу виходячи із трьох рівнів якості: а) творець «нової реальності», б) філософське обгрунтування цієї реальності і в) духовна практика «нової реальності». Всім цім творчим практикам, можна навчати дитину починаючи з десяти років.
Олександр
Олександр
Психолог-педагог-тренер «Академії розвитку творчого потенціалу «Креатсоф», для дітей шкільного віку
Киев
Готов переехать: Львов, Одесса, Днепр, Харьков, Чернигов
полная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 месяц назад