Работал в 9 компаниях 29 лет 2 месяца
Транспорт и Логистика, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail
Директор
АВТОЦЕХ, ООО
Транспорт и Логистика
3 года 4 месяца
04.2022 - 07.2025
Кризове управління та виведення на новий якісний рівень персоналу та підприємств Компанії в короткий термін, в самий розпал кризи (початок війни та форс-мажорних обставин, блекаутів, обстрілів і т.д.);
ЗЕД. Відкриття нових логістичних напрямків по Україні, Європі, країнах Близького Сходу, країнах MENA (77 штук), з ефективною доставкою різного вантажу (включаючи ADR, військового призначення та товарів першої необхідності) клієнту;
Якісний та ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, фінансового відділу, IT підтримки, виконання плану на 107 %;
Зменшення простроченої дебіторської заборгованості на 35% (включаючи ті компанії, які не проводили оплату протягом 400 днів);
Збільшення прибутку на 25%;
Оптимізація управління, податкового навантаження (5% по галузі), ефективний курс розвитку, висока конверсія більше ніж на 28%, зниження витрат і збитків на 32%;
Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація всіх підприємств Компанії в короткий термін;Збільшення продажів LFL 2022/2023 на 30 % та 2023/2024 на 21 %;
Вибудовування ефективної системи логістики (10 R), включаючи передові методи та новинки в галузі;CVP-аналіз, ABC і XYZ-аналізи, SWOT-аналіз;
Навчання, менторство співробітників Компанії, а також відкриття «Школи Логістів» для інших юридичних та фізичних осіб країни та Європи;
Більше 300 позитивних відгуків в Lardi (при більше 1000 наявних у Компанії);
Лекції та консультування у провідних вищих навчальних закладах м. Дніпро;
Ефективне ведення переговорів та укладання контрактів в короткий термін на довгостроковій основі (більше 100 шт.) з провідними національними компаніями: Метінвестом, Лемтрансом, Інтерпайпом, Рошеном, АТБ та зарубіжними компаніями: Maersk, Ford Otosan, Turkish Cargo.
Пряме управління персоналом (30 осіб).
Директор(CBO)
DS SMITH Packing Великобритания/RC&PM.Украина
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
4 года
04.2018 - 03.2022
Експансія в нові регіони (Південний Схід України та Східна Європа).
Збільшення прибутку на 15%.
Оптимізація управління, правильний курс розвитку, висока конверсія, зниження витрат виробництва.
Практичний досвід опису, систематизації, оптимізації бізнес-процесів Компанії, зниження та розподіл погодинного навантаження.
Підсумок: знижено роздрібний ФОТ на 8%, впровадження системи Технічної підтримки Back office, Front office, виробництв (майданчики, тех. експлуатація, SLA 95%);
Операційне управління виробничими підрозділами, логістикою, продажами.
Розвиток продажів в нових регіонах (збільшення на 17%).
Практичне створення управлінського обліку однією таблицею на виробничому підприємстві (баланс, звіт про прибутки та збитки (аналітика рахунку 92), звіт про рух грошових коштів;Деталізовані витрати та грамотне управління простроченою дебіторською та кредиторською заборгованістю;Управління асортиментом, цінами, укладання договорів.
Виграш більше 30 тендерів.
CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи.Виробничий леверидж.
Реалізовано проекти: відкриття 4-х виробничих та модернізація складських приміщень S < 15000 кв.м., перевпровадження CRM, ERP, SAP, WMS, розробка та впровадження нового B&B концепту, Бюджетування, P&L, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 39 млн. грн на (25%).
Вибудовування ефективної системи логістики (10 R).
Реінжиніринг бізнес-процесів у виробництві (CRM, WMS, Кайдзен, 5S, TPM, SMED).
Формування команди, здатної ефективно управляти бізнесом.
Впровадження стандартів бережливого виробництва у всіх службах операційного департаменту.
Підготовка звітності для ради директорів.
Управління персоналом (понад 200 осіб).
Директор
Международноя торгово-промышленная группа "MSC" г.Кошице(Словакия), г.Киев(Украина), г.Днепр(Украина)
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 6 месяцев
10.2015 - 03.2018
З жовтня 2015 року Директор (Director):
Ефективне управління операційною діяльністю Торгово-Промислової групи підприємств.
Розвиток компанії та виробництва.
Напрямки виробництва – 3 шт (FMCG, DIY, Medical), дистрибуція, ЗЕД, роздріб, логістика, аграрне господарство.
З серпня 2016 р. затверджений Директором:
Ефективне управління всіма напрямками та бізнес-процесами в Компанії, аграрний напрямок – тваринництво, рослинництво, теплиці тощо) – банк землі – 5 тис. га, дистрибуція B&B, ЗЕД, B&C (ритейл) – мережі магазинів та аптек, логістика, девелопмент (комерційна нерухомість) – управління, а також три виробництва FMCG, DIY, Medical (повний цикл).
Реалізовано (з жовтня 2015 року):
-Детально прораховано до дрібниць та реалізовано проєкт "оптимізація складської логістики" «Мезонін» на суму 6.5 млн. грн.;
-Прораховано, побудовано та запущено в експлуатацію новий Розподільчий центр на 12000 м?, що збільшило капіталізацію компанії на 27 млн. грн;
-Покращено основні показники дистрибуції компанії по території України (LFL 15% за пів року) та закордонних територіях (середнє LFL 10%, тимчасові метрики – 6 міс.), збільшилася зважена та нумерична дистрибуції компанії на 25% та 35% відповідно, маржинальний прибуток збільшився на 5%;
-Покращив ефективнішу роботу транспортної логістики, відкрив 5 нових напрямків («відкрижив», перевірив та проконтролював), що збільшило товарообіг компанії на 15%, маржу на 10% при транспортному коефіцієнті 3%;
-Налагодив безперебійну та якісну роботу між комерційним відділом / складом та транспортною логістикою компанії, що збільшило товарообіг (валовий дохід) на 15% та зменшило втрати компанії на 20%; -Прописав, захистив перед власником та впровадив усі основні бізнес-процеси, зокрема й на виробництвах компанії (3 шт.) – повний цикл, включаючи технологічний, агропідрозділів компанії (4 шт.), оптимізацію виробництва, скорочення втрат, удосконалив обладнання, впровадження департаменту якості за європейськими стандартами; -Ефективно та якісно проводив переговори (8 успішно укладених контрактів), напрямки дистрибуція B&B, агронапрямки та девелопмент (комерційна нерухомість);
-Прописування та валідація ISO 9001-2008 та ISO 9001-2015 (Медицина), а також ISO 13485-2011 (Мед. виробництво та продаж);
-Start-Up прораховано та реалізовано проєкт (P&L, ROI, EBIDTA) мережа магазинів DIY (середній +);
-Виведено на новий рівень за основними показниками (ТО (валовий дохід), націнка/дохід (маржинальний дохід), % маржі, % оборотності залишків, середній чек, конверсія) існуючу мережу магазинів та аптек; -Виробництво за повним циклом (закупівля – виробництво – ВТК – аналіз – продажі), збільшення виробництва на 25%;
-Створив департамент "якості" виробництв (3 шт.) з нуля, за європейськими стандартами;
-Ефективна робота з банком землі у 5 тис. га (рослинництво та тваринництво);
-Реконструкція ферми та закупівля обладнання з мінімальними витратами за європейськими стандартами;
-Зовнішньоекономічна діяльність. Пройшов практичні кроки укладання контрактів та опрацював спеціальний семінар у «Торгово-промисловій палаті» (м. Дніпра та м. Києва) з директором Асоціації імпортерів України ЗЕД Н.Є. Ларіним;
-Розробив сервісні політики для кожної країни продажів (Болгарії, Грузії, Молдови, Азербайджану, Естонії, Литви, Латвії, Польщі та Казахстану), які відповідають правилам міжнародної торгівлі, дистрибуція B&B та агронапрямки (ВРХ, насіння, добрива, лікарські рослини, тепличний напрямок);
-Уклав контракти на суму близько 10 млн.$ з компаніями з Азербайджану, Молдови, Китаю, Болгарії, Естонії.
Директор/(СОО).
"SPAR" г.Тбилиси,Грузия
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 1 месяц
10.2014 - 10.2015
Виробничі, стратегічні, операційні та підтримуючі бізнес-процеси на підприємстві (B&B, FMCG, Non food, Food).
Реалізовано:
Операційне управління Start-Up-ом;
Побудова, систематизація, автоматизація, оптимізація виробничих процесів;
Впровадив Стратегію та тактику компанії (фінанси, клієнти, внутрішні бізнес процеси, навчання та розвиток персоналу);
Впровадив виробничі технології та бізнес процеси виробництва повного циклу (закупівлі - виробництво - продажі), за рахунок чого Валовий дохід компанії збільшився на 15% та Валовий прибуток на 9%;
Провів злиття M&A (комерційна нерухомість) 6 об'єктів під нові Торгові Майданчики (більше 10000м2);
Збільшення обсягів виробництва на 30% за 3 місяці;
Повністю підготував, прорахував та впровадив план "зниження енерговитрат та підвищення енергоефективності виробництва та «back office» компанії;
Розвинув дистрибуцію компанії ЗЕД (food і non food) в Грузії, Азербайджані, Вірменії та Туркменістані;
Впровадив роботу операційного та стратегічного маркетингу компанії;
Скоротив витрати та втрати виробництва на 5% та 8% відповідно;
Управління, підбір та навчання персоналу (до 400 осіб).
Зменшилась плинність персоналу на 4%;
Збільшилась продуктивність (шт-кг/години) на 3,5 %;
Збільшився середній чек на 5%;
Збільшилась конверсія на 6%;
Збільшився виторг з м2 торговельної площі на 3%;
Успішно проведені брифи: 25 рекламних акцій та програм лояльності, інтернет-продажі, маркет плейс і т.д.
Директор філіалу
Холдинг "Кардинал"("Эллада"), "Клуб путешественников" ООО
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 10 месяцев
01.2012 - 10.2014
Досягнення (з акцентом на керівництво):
Якісний контроль та ефективна робота філіалу та Торгового Центру.
Переведений на посаду Директора фірмової торгово-роздрібної мережі у жовтні 2013 року.
Досягнення:
Через 3 місяці роботи, ТЦ став кращим в регіоні за своїм сегментом, обслуговуванням та продажами з товарообігом 2 млн.грн.
Спостерігалося стійке зростання продажів (на 10%), а також підвищувалася ефективність роботи всього ТРЦ з послідовною крок за кроком системністю.
Розробив ефективну методику з пошуку та залучення нових клієнтів (релевантність).
Збільшив середній чек (на 8%) та конверсію ТЦ (на 15%).
Навчив торговий персонал ефективним методикам продажів, що призвело до збільшення виторгу на 10%.
В результаті обсяг продажів збільшився на 22% за операційний сезон.
Директор філії
Корпорация "Укртеплоэнерго" г.Киев ПСП "УкрМехРемонт"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 года 1 месяц
12.2008 - 12.2011
Ефективне управління філію.
Ефективне управління, контроль та розвиток мережі АЗС/АЗК "Сепса Ойл".
ДосягненняПролив світлих нафтопродуктів по LFL збільшився на 5%, пролив темних продуктів та газу по LFL збільшився на 7% та 10% відповідно;
Провів ребрендинг та рестайлінг 8 АЗС, відкрив 3 нових АЗК.
Неодноразовий переможець державних та комерційних тендерів (17 штук), постачальник спеціалізованого обладнання для підприємства (більше 40 штук) та населення з оборотом 58 млн.грн.
Директор філії
Х5 Retail Group (Перекрёсток, Пятёрочка)
Торговля розничная / Retail
3 года 3 месяца
02.2005 - 04.2008
Ефективне операційне управління торгово-роздрібною мережею в Київському регіоні.
Досягнення:
План продажів за кількістю товару та сумою магазинів виконувався не менше ніж на 98%;
Клієнти в магазинах обслуговувалися на вищому рівні, що було відзначено нагородами та преміями від вищого керівництва;
Середній чек, кількість чеків, виторг при не знижуваній націнці, пенетрація, відсоток списання, відсоток недостачі, оборот залишків був доведений до планового показника;
Продуктивно заробили акційні торці, низькі зони (понтони), бастіони, успішно проходили сезонні операції;
Збільшилась продуктивність, шт (кг) / години на 5%;
Зменшення видимих дірок на 20%;
Збільшення SKU на 5%;
Підготував 5-х (п'ятьох) фарматорів та одного КУ (заст. керуючого);
Маркетинговий план своєчасно та чітко виконувався;
Мінімізував збитки підприємства на 14%.
Директор напряму в торгівлі
ТМ "Магрок",ЗАО "Днепропетровский мясокомбинат".
Торговля розничная / Retail
4 года 1 месяц
01.2001 - 01.2005
Якісне та ефективне управління підприємством. Start up.
Досягнення:На другий місяць відкриття мережа вийшла на товарообіг в 3,1 млн.грн.
Забезпечення стійкого зростання обороту в регіоні;
Збереження всіх ключових клієнтів в кризу;
Підвищення ефективності роботи регіонального відділу продажів;
Впровадження діючої системи збалансованих показників;
Використовуючи нову методику, збільшив прибуток на 12%;
Розробив нову систему, за допомогою якої знизив витрати на 18%;
EBITDA склала 11%.
Директор
"Взуття", "Чобиток" "Евровзуття".
Торговля розничная / Retail
5 лет 2 месяца
08.1995 - 09.2000
Більше 50 ТТ по Україні.
Операційне управління групою компаній та цехами з виготовлення взуття,
Проведення переговорів та підписання контрактів з ТМ «Elmira», «Lino Morano», «Geox», «Timberland», «Sprox», «Lloyd», «Keds»;
Відкрив більше 50 торгових точок по Україні;
Відкрив 3-и виробничих цехи;
Управління персоналом по сітці та виробництву (більше 200 осіб);
100% капіталізація підприємства за 5 років.
Ключевая информация
Мои проекты, публикации, рекомендации на странице LinkedIn:https://ua.linkedin.com/in/сергей-забияка-мва-05571966
-Главным качеством для меня, как ТОП-менеджера, имею способность работать в быстро меняющемся мире. Цифровая трансформация делает изменения не только в коммуникациях (к их изменениям мы уже привыкли), но и в бизнес-моделях очень быстрыми и, зачастую, сам рынок, на котором работает организация за год-два может измениться кардинально.
-Трабл-шутинг, имею способность к видению «широкой картины», всей экосистемы бизнеса. -Эффективная адаптивность - быстро реагировать и адаптироваться к изменяющимся внешним условиям. Мобильность - изменять внутренние бизнес-процессы под внешние требования (как следствие адаптивности).
-Присутствует, интуитивность - принимать быстрые и смелые решения, основываясь на интуитивных сигналах, независимо от рекомендаций или теоретических общепринятых норм.
-Решительность - понимаю и принимаю возможные последствия от принятых решений, не боюсь брать ответственность за них.
-Вариативность - имею несколько сценариев развития ситуаций, быть внутренне готовым к смене курса.
-Коммуникативность - умение слышать, слушать, и говорить на "разных языках" (корпоративный, частный, государственный) бизнеса.
.
Учился в 2 заведениях
Приднепровская Государственная Академия Строительства и Архитектуры(бывш.ДИСИ)
Инженер строитель-технолог,строительно технологический
г.Днепропетровск, 1994
Universite Jean Moulin Lyon 3 .
MBA.Руководитель высшего звена.
Лион, Франция, 1992
Владеет языками
Английский
средний
Французский
базовый
Русский
свободно
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Міжнародний інститут менеджменту
Программа Executive MBA / Менеджер бізнес адміністрування.
Траблшутинг(продажи,маркетинг,переговоры) и Траблшутер
«Стратегии и тактики продаж» полный курс
Период кризиса и перемен. Антикризисное управление.
Бизнес тренинг от Жан- Марье Парнэ (Франция) и Ю. Заблудовской(Россия) г. Днепропетровск, Директор,руководитель.
Психология продаж и увелеличение прибыли в кризисное время
B&S, Управляющий предприятием, розничной сетью, супермаркеты.
"Что делает нас богатым человеком? Мечты,цели,любовь"
Сергей Коба, Социальная психология
"Что нужно, чтобы добиться успеха, во время кризиса"
Олег Ишин и Олег Постаногов, "Старт к успеху и энергии" Психология руководителя-бизнесмена
"Практические приёмы увеличения объёмов продаж" 2 части
Консалтинговая компания "Вenefit Programmes", сертификаты
«Коммерческая деятельность»
Консалтинговая компания «Benefit Рrogrammes» (Канада) , Практические приёмы увеличения объёмов продаж» «Менеджмент, маркетинг, марчендайзинг, бухгалтерский учёт»
Дополнительная информация
Личные качества
Навыки работы с компьютером: Windows, Internet Explorer , MS VISIO, The Bath,Битрикс 24, 1С8.2,Маркет+ , FMS, Repozitariy, Qlik(2,4), APEX,Power Point, Excel, MS Office, Internet - опытный пользователь.
Имеются водительские права категория В.
Хобби - спорт, путешествия, активный отдых, туризм, охота, оружие, рыбалка, история, древние цивилизации.
Руководил организациями численностью до 1000 человек в сети с оборотом от 90 миллионов гривен в месяц. Многие годы принимаю участие в реализации успешных проектов в т.ч. трабл-шутинге. Коммуникабелен, легко вхожу в курс дела. Обладаю ярко выраженными, развитыми аналитическими, организаторскими и лидерскими способностями. Харизматичен. Способен принимать ответственные решения. Имею обширный опыт по подбору персонала, созданию команды профессионалов, единомышленников и работе в команде. Обладаю высокой работоспособностью, энергичен и пунктуален. Ориентирован на достижение максимально положительного результата. Умею эффективно работать в экстремальных и стрессовых условиях. Имею большой опыт работы в условиях финансовых и иных кризисов. Способен к нестандартным решениям, творчески подхожу к решаемым задачам. Креативен. Имею безупречную деловую репутацию.
Профессиональные и другие навыки.
- Высокий интеллектуальный уровень , умение планировать и анализировать
Организаторские способности, умение ставить цели и контролировать их выполнение
Опыт управления основными бизнес-процессами на предприятии: корпоративное управление, стратегический менеджмент, продажи, маркетинг, финансы, логистика, персонал, снабжение, производство, информационная поддержка и безопасность
- Способность вести самостоятельные проекты, независимость в работе
- Умение принимать решения, ответственность за результаты
-Знания в области международного права
-Опыт в организации работы для получения грантов и финансирования
-Знания в области работы по координации front офиса
-Опыт работы в режиме многозадачности (продвижение новой продуктовой линейки)
•Знание американских, европейских и российских стандартов обслуживания и методов ведения бизнеса
- Опыт организации работы предприятия с нуля
- Знание трудового и административного законодательства
- Профессиональное владение компьютером
Цель
Моя цель получить руководящую позицию ТОП менеджера в сферах В2С( Retail(food, non food),street retail,прямые продажи, FMCG, DIY, HoReCa,одежда,обувь,детские товары),В2В(оборудование, комплектующие и т.д.),транспортная и складская логистика, франчайзинг, аутсорсинг, В2G(коммуникации,оборудование,тендеры,услуги и т.д .).
Сергій Володимирович
Сергій Володимирович
Керівник філії (направлення)

Днепр
Готов переехать: Днепр
Активно ищет работу
полная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 14 часов назад