Работала в 5 компаниях 6 лет 3 месяца
Другое, Энергетика и Энергоносители, Автомобильная промышленность и Автобизнес, АПК (Агропромышленный комплекс), Образование
Асистент відділу продажів. помічник бухгалтера
Тов "діджитал тех"
Другое
11 месяцев
05.2024 - 04.2025
o Оформлення комерційних пропозицій клієнтам за запитом менеджера.
o Забезпечння повного циклу обробки первинних документів та ведення бухгалтерського обліку.
Робота в системах 1С та BAS: облік рахунків клієнтів і постачальників, оплата рахунків, рознесення банківських виписок.
Звірка взаєморозрахунків з клієнтами та постачальниками.
Бухгалтер тмц
РЗА СИСТЕМЗ, ООО
Энергетика и Энергоносители
7 месяцев
09.2023 - 04.2024
o Досвід: ТМЦ, документообіг, інвентаризація, взаєморозрахунки, імпорт, експорт, собівартість, комплектація, звіти, замовлення, реалізація.
Адміністратор відділу продажів та виробництва
ІНДАСТРІАЛ ТРЕЙД, ТОВ
Автомобильная промышленность и Автобизнес
10 месяцев
09.2022 - 07.2023
o Повний цикл роботи з договорами, контрагентами та товарами, від пошуку нових клієнтів до обліку; оприбуткування сировини та готової продукції,
калькуляція собівартості товарів.
o Досвід: робота з договорами та тендерами, 1С, аналіз та оформлення звітності, обдзвон клієнтів, оприбуткування, калькуляція та собівартість готової
компанії, координація внутрішньої комунікації.
Фахівець адміністративного супроводом o надання адміністративної підтримки продавцям запасних частин
Цеппелін Україна / Zeppelin
АПК (Агропромышленный комплекс)
2 года 7 месяцев
10.2019 - 05.2022
Секретар підрозділу загального адміністрування
o Забезпечення організаційної та документаційної підтримки усіх підрозділів компанії, координація внутрішньої комунікації, ведення діловодства та
сприяння ефективному функціонуванню офісних процесів.
Фахівець інформаційної служби маркетингу
o Контроль якості і обслуговування клієнтів.
Педагог організатор
Семиполківський НВК «Загальноосвітняшкола І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»
Образование
11 месяцев
09.2018 - 08.2019
• Підготовка та проведення свят та тематичних заходів
• Робота з батьками та педагогічним колективом
• Розробка та реалізація навчально-виховних програм
• Ведення документації щодо заходів та проектів
• Підготовка звітності про проведені заходи
• Навчання та підвищення кваліфікації педагогічного колективу
• Розробка та впровадження нових методик виховання
Ключевая информация
необхідних документів для завершення угоди та підтримку комунікації з клієнтами/постачальниками.
Маю адміністративний досвід роботи більше 3-х років та бухгалтерський - протягом 2-х років.
Володію навичками роботи з платіжними системами, електронними банківськими операціями, 1C та BAS.
Здатна працювати в команді, швидко адаптуюсь до нових умов та прагну до безперервного професійного
розвитку.
Училась в 1 заведении
Київський університет імені Бориса Грінченка
Початкова освіта
2019
Владеет языками
Украинский
родной
Дополнительная информация
Навички та якості
Оксана Олегівна
Оксана Олегівна
Sales assistant
сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 15 часов назад