Работала в 1 компании   2 года

Банки

Клієнт-менеджер

ПриватБанк

Банки

1 год 11 месяцев

12.2018 - 11.2020

  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Бурбеза

    Оператор контакт центру

    Киев

    31 год

    Активно ищет работу

    полная занятость

    Обновлено 4 часа назад